پنجشنبه, ۴ بهمن, ۱۴۰۳ / 23 January, 2025
مجله ویستا
استانداردهای خدمات و فروش
از استانداردهاى مهمى که وجود آنها در کارخانجات ضرورت دارد. استانداردهاى مربوط به فعاليتهاى خدمات و فروش است. اين مدارک اطلاعاتى را براى مصرفکننده (خريدار) در مورد انتظارات او از محصولات خريدارىشده بهصورت زير فراهم مىکند: | ||
- کاتالوگ، شامل نوع يا انواع محصولات و شرح خصوصيات از نظر خريدار | ||
- برگه ضمانتنامه، شامل اطلاعاتى درباره تعهدات توليدکننده در مورد عدم کارآيى محصول و مسؤوليتپذيرى در مورد پذيرش هزينه خسارت و تعميرات در مدت ضمانت | ||
- دستورالعمل مصرف | ||
- دستورالعملهاى خدمت و حفظ و نگهداري | ||
- دستورالعملهاى نصب | ||
همچنین مشاهده کنید
- استانداردهای خدمات و فروش
- اهداف استاندارد
- استاندارد و ساختار محصول
- سیستم استاندارد کردن
- یکی کردن طراحی در استاندارد کردن
- استانداردهای ملی و بینالمللی
- بهکارگیری سیستم کُدگذاری (شماره یا علامت ...) در استاندارد کردن
- کنترل انواع(Variety Control )
- اصول استاندارد کردن
- تاریخچه استاندارد
- سازماندهی اطلاعات استاندارد
- توجیه اقتصادی فعالیت استاندارد کردن
- فواید استاندارد کردن
- مؤسسهٔ استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست