پنجشنبه, ۱۸ بهمن, ۱۴۰۳ / 6 February, 2025
مجله ویستا
موسیقی
مخاطبان موسيقى را هم مىتوان به طرق متفاوت، اما مشابه با شيوە برآورد مخاطبان فيلمها، به حساب آورد. اصلىترين واحد شمارش همان اجراهاى ضبط شده است که مىتواند به انحاء مختلف خريدارى شود و از راههاى متعدد (به ويژه از طريق راديو و نوار) در دسترس قرار گيرد. بازار جهانى موسيقى هم، همانند فيلم، بسيار بزرگتر از بازارهاى ملى آنان است. يکى از ويژگىهاى تعيينکننده مخاطبان موسيقى (در مقايسه با مخاطبان ساير رسانهها) نقش مستمر اجراى زنده موسيقى و همچنين مشارکت گسترده بخشهايى از مخاطبان در آنها است، خواه اين مشارکت از طريق توليدکنندهها و خوانندههاى غيرحرفهاى تحقق يابد يا از طريق رقصيدن يا ديگر اشکال رفتارى و يا ابراز علاقه. | ||
همچنین مشاهده کنید
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست