مصطفی برزگر درباره شیوه نگارش خود میگوید: موقع نوشتن ادا درنمیآورم، تلاش میکنم قصهام را بگویم. در عین اینکه تکنیکهای داستاننویسی را رعایت میکنم این تکنیکها را به گونهای به کار میبرم که در روایت داستانی حل شده باشند و برای مخاطب برجسته نباشد.