VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
جمعه ۴ مهر ۱۴۰۴ -
26 September 2025
VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
بازاریابی گردشگری
میراث فرهنگی
۳ روز قبل / ۱۴۰۴/۰۷/۰۱ / روزنامه شرق
از Airbnb تا جاباما: بازاریابی محصول، کلید رشد استارتاپها
وقتی اسم «بازاریابی محصول» یا Product Marketing به گوش میرسد، بسیاری فکر میکنند همان بازاریابی معمولی است، اما در واقع این ابزار، پلی میان محصول، بازار، فروش و مشتری است. شرکتهای خصوصی و استارتاپها با بهرهگیری از این رویکرد، مسیر متفاوتی را نسبت به سازمانهای دولتی میپیمایند.
گردشگری
بازاریابی
گردشگری
بازاریابی
استارتاپ
مارکتینگ
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
/ خبرگزاری ایرنا
تبیین رویکردهای گردشگری میراث ایران در نشست «کومسک» ترکیه
تهران- ایرنا- مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی گفت: در پی برگزاری نشست کارگروه گردشگری کومسک در شهر آنکارای ترکیه با موضوع بهبود کیفیت پایداری میراث گردشگری در کشورهای عضو OIC راهبردهای توسعه گردشگری میراث در کومسک از طریق جمهوری اسلامی ایران مطرح و مشارکت …
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
/ خبرگزاری مهر
صدا و سیما و میراثفرهنگی همگام در راستای توسعه گردشگری استان اردبیل
اردبیل - مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی استان اردبیل در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز استان بر اهمیت تبلیغات و بازاریابی در توسعه صنعت گردشگری تاکید کرد.
صدا و سیمای مرکز اردبیل
میراث فرهنگی اردبیل
صدا و سیمای مرکز اردبیل
میراث فرهنگی اردبیل
جلیل جباری
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
/ خبرگزاری ایلنا
راهبردهای توسعه گردشگری میراث در کومسک مطرح شد
مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی گفت: در پی برگزاری نشست کارگروه گردشگری کومسک در شهر آنکارای ترکیه با موضوع بهبود کیفیت پایداری میراث گردشگری در کشورهای عضو OIC راهبردهای توسعه گردشگری میراث در کومسک از طریق جمهوری اسلامی ایران مطرح و مشارکت بینالمللی …
کومسک
توسعه گردشگری میراث
کومسک
توسعه گردشگری میراث
۱۴۰۴/۰۶/۲۵
/ سایت تجارت نیوز
سالانه بیش از یک میلیون گردشگر سلامت وارد کشور میشود
مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراثفرهنگی با بیان اینکه سالانه بیش از یک میلیون گردشگر سلامت وارد کشور میشود، گفت: یکی از مزیتهای رقابتی ایران در جهان مربوط به گردشگری سلامت است.
گردشگر
گردشگر
۱۴۰۴/۰۶/۲۵
/ شهرآرانیوز
ایران مقصد بیش از یک میلیون گردشگر سلامت است
مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراثفرهنگی ضمن اشاره به مزیتهای رقابتی ایران در حوزه گزدشگری سلامت گفت: سالانه یک میلیون گردشگر سلامت وارد کشور میشوند.
۱۴۰۴/۰۶/۲۵
/ خبرگزاری تسنیم
ورود بیش از یک میلیون گردشگر سلامت به کشور/ مزیتهای رقابتی ایران در گردشگری سلامت - تسنیم
مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراثفرهنگی با بیان اینکه سالانه حدود 1.2 میلیون نفر از گردشگران کشور در حوزه سلامت فعالیت میکنند، گفت: یکی از مزیتهای رقابتی ایران در جهان مربوط به گردشگری سلامت است.
بهداشت و درمان
گردشگری سلامت
بهداشت و درمان
گردشگری سلامت
۱۴۰۴/۰۶/۲۴
/ سایت جوان آنلاین
تفاهمنامه همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی وزارت میراث فرهنگی و انجمن علمی فناوری چاپ ایران
در حاشیه نشست علمی و تخصصی «صنعت چاپ و صنایع دستی؛ همآفرینی در برند ملی ایران» تفاهمنامه همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی بین دفتر بازاریابی و تجاریسازی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و انجمن علوم و فناوری چاپ ایران به امضا رسید.
چاپ
ملی
چاپ
ملی
برند
۱۴۰۴/۰۶/۲۳
/ سایت تکناک
خارجی ها برای دریافت چه خدمات پزشکی به ایران سفر می کنند؟
مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی گفت: سال گذشته یک میلیون و 200 هزار نفر گردشگر سلامت داشتیم که برای دریافت خدماتی مثل کاشت مو، جراحیهای زیبایی، پیوندها و درمان ناباروری به کشورمان سفر کردند.
۱۴۰۴/۰۶/۲۳
/ خبرگزاری تسنیم
دست بالای ایران در جذب گردشگر سلامت؛ زیبایی و ناباروری بیشترین علت مراجعه - تسنیم
مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی گفت: سال گذشته یک تا یک میلیون و 200 هزار نفر گردشگر سلامت داشتیم که خدماتی مثل کاشت مو، جراحیهای زیبایی، پیوندها و درمان ناباروری را دریافت کردند.
گردشگری سلامت
گردشگری
گردشگری سلامت
گردشگری
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
/ خبرگزاری ایسنا
حضور ایران در ۶ نمایشگاه خارجی با یارانه دولت
مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی گفت: با توجه به آسیبهای وارده به فعالان گردشگری در پی جنگ ۱۲ روزه تحمیلی اخیر و ضرورت حمایت فوری از بخش خصوصی، تمامی هزینههای اجاره فضا و غرفهسازی در ۶ نمایشگاه بینالمللی گردشگری اولویتدار تا پایان بهار ۱۴۰۵ از محل یارانه …
نمایشگاه گردشگری
ایران
نمایشگاه گردشگری
ایران
تبلیغ ایران
یارانه دولت
۱۴۰۴/۰۶/۲۲
/ خبرگزاری ایلنا
تحقق طرح حمایتی از بخش خصوصی برای حضور در نمایشگاههای بینالمللی گردشگری
مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی گفت: با توجه به آسیبهای وارده به فعالان گردشگری در پی جنگ ۱۲ روزه تحمیلی اخیر و ضرورت حمایت فوری از بخش خصوصی، تمامی هزینههای اجاره فضا و غرفهسازی در شش نمایشگاه بینالمللی گردشگری اولویتدار تا پایان بهار ۱۴۰۵ از محل …
بخش خصوصی
مسلم شجاعی
بخش خصوصی
مسلم شجاعی
۱۴۰۴/۰۶/۲۰
/ روزنامه آرمان امروز
حضور ایران در نمایشگاه گردشگری گوانگجو ۲۰۲۵
آرمان امروز : مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی گفت: جمهوری اسلامی ایران با هدف معرفی ظرفیتهای گردشگری کشورمان در سطح بینالملل، از تاریخ ۲۱ الی ۲۳ شهریورماه در نمایشگاه گردشگری گوانگجو (CITIE 2025) کشور چین حضور خواهد یافت. به گزارش اداره کل روابط عمومی …
۱۴۰۴/۰۶/۱۸
/ خبرگزاری ایسنا
ایران در نمایشگاه گردشگری چین حاضر میشود
مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: ایران با هدف معرفی ظرفیتهای گردشگری در سطح بینالملل از تاریخ ۲۱ تا ۲۳ شهریورماه در نمایشگاه گردشگری گوانگجو (CITIE ۲۰۲۵) کشور چین حضور خواهد یافت.
ایران
نمایشگاه گردشگری
ایران
نمایشگاه گردشگری
چین
تبلیغ ایران
۱۴۰۴/۰۶/۱۸
/ خبرگزاری مهر
وزیر میراثفرهنگی: سراب در آستانه جهش راهبردی قرار دارد
سراب- وزیر میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی، با توصیف جشنواره صنایعدستی به عنوان نمادی از نشاط اجتماعی، بر لزوم حمایت از تولیدکنندگان و توسعه بازاریابی خارجی تأکید کرد.
سید رضا صالحی امیری
سراب
سید رضا صالحی امیری
سراب
میراثفرهنگی
میراث فرهنگی
۱۴۰۴/۰۶/۱۸
/ مجله پیوست
جدیدترین تغییرات و بهبودهای جاباما رونمایی شد - پیوست
جاباما آخرین تغییرات و بهبودهای محصول خود را، با تمرکز بر تجربه مهمانان و میزبانان و بر اساس بازخوردهای دریافتی از کاربران طراحی و پیادهسازی کرد. به گزارش روابط عمومی جاباما، این پلتفرم با تعهد به اعلام منظم بهبودهای خود هر شش ماه یکبار، رویکرد نوآورانهای را در زمینه بازاریابی محصول در اکوسیستم استارتاپی …
گردشگری
گردشگری
۱۴۰۴/۰۶/۱۸
/ سایت آخرین خبر
تبریز نامزد میزبانی پایتخت گردشگری D۸ در سال ۲۰۲۶ شد
تسنیم/ مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی، گفت: تبریز با بالاترین امتیاز در میان شهرهای معرفیشده کشور، بهعنوان نامزد ایران برای کسب عنوان پایتخت گردشگری D۸ در سال ۲۰۲۶ انتخاب و به دبیرخانه این سازمان معرفی شد. مسلم شجاعی، مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگر
۱۴۰۴/۰۶/۱۷
/ خبرگزاری ایسنا
گردشگری سلامت صنعتی رو به رشد است / میتوانیم با بسیاری از کشورهای دنیا رقابت کنیم
مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی گفت: در زمینه گردشگری سلامت حرف برای گفتن داریم و میتوانیم با بسیاری از کشورهای دنیا رقابت کنیم.
استانی اجتماعی
گردشگری سلامت
استانی اجتماعی
گردشگری سلامت
توسعه گردشگری
۱۴۰۴/۰۶/۱۷
/ خبرگزاری ایسنا
گردشگری سلامت صنعتی رو به رشد است
مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی گفت: در زمینه گردشگری سلامت حرف برای گفتن داریم و میتوانیم با بسیاری از کشورهای دنیا رقابت کنیم.
استانی اجتماعی
گردشگری سلامت
استانی اجتماعی
گردشگری سلامت
توسعه گردشگری
۱۴۰۴/۰۶/۱۷
/ خبرگزاری ایسکانیوز
اصلیترین دغدغه هنرمندان بازاریابی و فروش است
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، گفت: بازاریابی و فروش یکی از دغدغههای اصلی هنرمندان صنایع دستی استان اردبیل است و تمرکز بر این موضوع از برنامههای محوری ما است.
اردبیل
اردبیل
۱۴۰۴/۰۶/۱۷
/ سایت آخرین خبر
آییننامه ایجاد تشکلهای صنایع دستی در اردبیل ابلاغ شد
ایرنا/ اردبیل - ایرنا - مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: مطابق مصوبه اخیر هیات وزیران، آییننامه ایجاد تشکلهای صنایع دستی ابلاغ شده و صنعتگران این استان باید مفاد آن را به منظور بازاریابی و پیگیری مطالبات، مطالعه و برای ایجاد تشکل اقدام کنند. به گزارش خبرنگار ایرنا،
گردشگری
بازاریابی
گردشگری
بازاریابی
اردبیل
استان اردبیل
۱۴۰۴/۰۶/۱۶
/ سایت ایران آنلاین
تبریز؛ نامزد دریافت عنوان پایتخت گردشگری «دی ۸»
مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی اعلام کرد: تبریز با اخذ بالاترین امتیاز در معیارهای مدنظر، از طرف ایران به عنوان نامزد دریافت عنوان پایتخت گردشگری گروه هشت کشور اسلامی در حال توسعه (D ۸) معرفی شد.
تبریز
میراث فرهنگی
تبریز
میراث فرهنگی
وزارت میراث فرهنگی
گردشگری و صنایع دستی
۱۴۰۴/۰۶/۱۶
/ خبرگزاری ایسنا
تبریز نامزدِ عنوانِ پایتخت گردشگری سازمان همکاری اقتصادی شد
مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: تبریز با دریافت بالاترین امتیاز در معیارهای مدنظر، از طرف ایران به عنوان نامزد دریافت عنوان پایتخت گردشگری سازمان همکاری اقتصادی هشت کشور در حال توسعه معرفی شد.
پایتخت گردشگری
تبریز
پایتخت گردشگری
تبریز
گردشگری
سازمان همکاریهای اقتصادی
۱۴۰۴/۰۶/۱۶
/ خبرگزاری ایسنا
معرفی تبریز به عنوان نامزد دریافت عنوان «پایتخت گردشگری D۸»
مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی اعلام کرد: تبریز با اخذ بالاترین امتیاز در معیارهای مدنظر، از طرف ایران به عنوان نامزد دریافت عنوان پایتخت گردشگری گروه هشت کشور اسلامی در حال توسعه (D ۸) معرفی شد.
استانی سیاسی
پایتخت گردشگری
استانی سیاسی
پایتخت گردشگری
وزارت میراث فرهنگی
گردشگری و صنایع دستی
۱۴۰۴/۰۶/۱۲
/ خبرگزاری برنا
فعالان هوش مصنوعی غرب کشور در قزوین گردهم آمدند
گردهمایی فعالان هوش مصنوعی غرب کشور با بررسی کاربرد هوش مصنوعی در صنعت، کشاورزی، گردشگری، بازاریابی و فروش آخرین یافته ها و دستاوردهای در نمایشگاههای بین المللی قزوین قزوین برگزار شد
سلیمانی
سلیمانی
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
/ سایت دیدبان ایران
تا سال ۱۴۰۷ باید به جذب سالانه ۱۵ میلیون گردشگر خارجی برسیم
مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی بااشاره به هدفگذاری صورت گرفته برای افزایش جذب گردشگران خارجی در کشور، گفت: طبق برنامه هفتم توسعه تا سال ۱۴۰۷ باید سالانه حدود ۱۵ میلیون گردشگر خارجی جذب کنیم.
تبلیغات
سلامت
تبلیغات
سلامت
صنعت
گردشگری
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
/ خبرگزاری مهر
تأکید بر نقش کلیدی کرمانشاه در توسعه گردشگری غرب کشور
کرمانشاه- مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی بر اهمیت معرفی ظرفیتهای تاریخی، فرهنگی و طبیعی کرمانشاه بهعنوان یکی از قطبهای گردشگری ایران تأکید کرد.
گردشگری
اداره کل میراث فرهنگی
گردشگری
اداره کل میراث فرهنگی
کرمانشاه
۱۴۰۴/۰۶/۰۹
/ سایت آخرین خبر
تقویت بازاریابی راهی برای رونق صنایع دستی در چهارمحال و بختیاری
مهر/ مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی چهارمحال و بختیاری گفت: تقویت بازاریابی و بهرهمندی از فرصتهای نمایشگاهی برای فروش انواع تولیدات و محصولات صنایعدستی و هنرهای سنتی میتواند. علیرضا جیلان، مدیرکل میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی چهارمحال و بختیاری در نشست با مدیرکل بهزیستی چهارمحال
۱۴۰۴/۰۶/۰۸
/ خبرگزاری تسنیم
5 مشوق جدید برای سرمایهگذاران گردشگری/ رایزنی برای جذب 15 میلیون گردشگر - تسنیم
وزیر میراثفرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در سفر به لرستان از برنامههای دولت برای توسعه زیرساختهای گردشگری، تسهیل سرمایهگذاری، و بازاریابی داخلی و جهانی محصولات هنری خبر داد.
صنایع دستی
آثار باستانی
صنایع دستی
آثار باستانی
آثار تاریخی
وزارت میراث فرهنگی
۱۴۰۴/۰۶/۰۸
/ خبرگزاری مهر
صنایعدستی ایلام؛ گنجینهای اصیل در تنگنای حمایت بازار و مسئولان
ایلام - صنایع دستی استان ایلام با وجود تنوع کمنظیر رشتهها و اصالت بیمانند آثار همچنان در سایه کمبود حمایتهای ساختاری، ضعف بازاریابی و نبود بازار پایدار باقی مانده است.
صنایع دستی
ایلام
صنایع دستی
ایلام
گردشگری
۱۴۰۴/۰۶/۰۷
/ سایت نبض بازار
گردشگران خارجی به سادگی به ایران بر نمیگردند/ صنعت گردشگری وارد رکود تازه شد
جنگ ۱۲ روزه ایران و اسرائیل، ضربهای تازه به گردشگری ایران وارد کرده است؛ صنعتی که پیشتر نیز زیر سایه کرونا، تورم و ضعف بازاریابی بینالمللی، با چالشهای جدی دستوپنجه نرم میکرد. کاهش ورود گردشگران غربی، هشدارهای امنیتی و لغو تورهای خارجی، بسیاری از فعالان این حوزه را با رکودی کمسابقه روبهرو کرده …
گردشگری
گردشگری
۱۴۰۴/۰۶/۰۱
/ خبرگزاری ایلنا
بازارهای خلیجفارس، آسیای شرقی و اروپا، مقصد تازه صنایعدستی ایران خواهند بود/ سه محور بیمه هنرمندان، بازاریابی جهانی و توسعه صادرات در دستور کار وزارتخانه است
وزیر میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی، شامگاه جمعه در سفر رسمی به استان گیلان و در جریان بازدید از روستای قاسمآباد چابکسر، این روستا را «نماد اصالت، خلاقیت و فرهنگ ایرانی در سطح جهان» توصیف و تأکید کرد: قاسمآباد فراتر از یک مقصد گردشگری، پایگاه هویت فرهنگی و هنری ایران است که باید با رویکردی ملی …
صنایع دستی
گیلان
صنایع دستی
گیلان
۱۴۰۴/۰۵/۲۳
/ سایت انتخاب
وزارت گردشگری: چین از نظر تعداد گردشگران خروجی و میزان هزینهکرد در رتبههای اول جهانی قرار دارد / شرط لازم برای موفقیت در جذب گردشگر، طراحی برنامههای منطبق با ویژگیهای گردشگران چینی است
مدیرکل بازاریابی گردشگری خارجی تصریح کرد: ما بر این باوریم که طراحی برنامههای منطبق با ویژگیهای فرهنگی، اقتصادی و رفتاری گردشگران چینی، شرط لازم برای موفقیت در این بازار است.
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
/ خبرگزاری ایلنا
طراحی دوره بازاریابی گردشگری اختصاصی ایران با حمایت سازمان جهانی گردشگری
مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی گفت: با عنایت به هماهنگیهای انجام شده با سازمان جهانی گردشگری ملل متحد (UN Tourism) در چارچوب کمکهای فنی این سازمان، برنامه آموزشی مختص ایران با عنوان دوره بازاریابی گردشگری با تمرکز بر جذب گردشگران چینی به صورت آنلاین …
معاونت گردشگری
مسلم شجاعی
معاونت گردشگری
مسلم شجاعی
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
/ خبرگزاری ایسنا
آموزش چگونگی جذب گردشگران چینی به ایران
مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از اجرای برنامه آموزشی مختص ایران با عنوان دوره بازاریابی گردشگری با تمرکز بر جذب گردشگران چینی با توجه به هماهنگیهای انجام شده با سازمان جهانی گردشگری ملل متحد (UN Tourism) در چارچوب کمکهای فنی این سازمان، خبر داد.
چین
گردشگران چینی
چین
گردشگران چینی
بازاریابی
سازمان جهانی گردشگری
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
/ سایت پارس فوتبال
دوره بازاریابی گردشگری اختصاصی ایران برگزار میشود - پارس فوتبال
مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی گفت: دوره اختصاصی بازاریابی گردشگری از سازمان جهانی گردشگری ملل متحد (UN Tourism) را از یکسال پیش درخواست کردیم و اکنون این دوره به صورت برخط به مدت ۶ ساعت طی سه روز و به زبان انگلیسی در حال برگزاری است.
بازاریابی گردشگری
جاذبه گردشگری
بازاریابی گردشگری
جاذبه گردشگری
میراث فرهنگی
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
/ خبرگزاری مهر
طراحی دوره بازاریابی گردشگری ایران با تمرکز بر جذب گردشگران چینی
مدیرکل بازاریابی گردشگری خارجی گفت: با همکاری UN Tourism برنامه آموزشی مختص ایران با عنوان دوره بازاریابی گردشگری با تمرکز بر جذب گردشگران چینی در حال برگزاری است.
گردشگری
بازاریابی شبکه ای
گردشگری
بازاریابی شبکه ای
مسلم شجاعی
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
/ خبرگزاری تسنیم
سهم اندک آذربایجان شرقی در بازار تورهای خارجی - تسنیم
رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری آذربایجان شرقی، گفت: تمام تبلیغات و تورهای ورودی به محور اصلی گردشگری کشور در پنج شهر تهران، اصفهان، شیراز، یزد و کرمان اختصاص یافته و عملاً استان ما از این چرخه بازاریابی سهم چندانی ندارد.
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
/ سایت خبرآنلاین
رئیس جمهور چین: ایرانیان، ملت واقعی هستند / مردم جهان مشتاق دیدار از «ایران تنها» در برابر ناتو، آمریکا و اسراییل/ سیاست، مهمترین عامل توسعه گردشگری
احتمالاً برخی از مردم دنیا علاقهمند شدهاند تا با توجه به مطرحشدن نام ایران در سطح جهانی و دفاع مقتدرانهای که از خود انجام داد، راجع به تاریخ و فرهنگ ما مطالعه کنند و درخصوص آن بیشتر بدانند. این عامل میتواند آنان را به گردشگرانی بالقوه برای کشور تبدیل کند. بنابراین باید در حوزه بازاریابی ظرفیتهای …
گردشگری
جنگ
گردشگری
جنگ
جنگ ۱۲ روزه
هخامنشیان
۱۴۰۴/۰۵/۰۱
/ مجله پیوست
گزارش جابویژن: فرصتهای شغلی پس از جنگ ۸۱ درصد کاهش یافت - پیوست
در زمان جنگ شاخص تعداد فرصتهای شغلی با ۸۱ درصد کاهش مواجه شده بود و تعداد ارسال درخواست برای موقعیتهای شغلی ۶۲ درصد کاهش یافته بود. طبق گزارش جاب ویژن همچنین صنایع «گردشگری و هتلداری»، «بازاریابی و تبلیغات» و «شرکتهای خدماتی و پیمانکاران» بیشترین کاهش فرصتهای شغلی را تجربه کردهاند. به گزارش پیوست، …
جنگ
جنگ
۱۴۰۴/۰۴/۳۱
/ سایت مدارا
تمرکز بر بازاریابی نوین؛ اصفهان به استقبال گردشگران میرود
به گزارش سایت خبری مدارا؛ کوروش خسروی صبح سهشنبه در نشست میز گردشگری استان اصفهان، با تأکید بر لزوم اولویتبندی دقیق پروژهها، گفت: در جامعهای که دهها
۱۴۰۴/۰۴/۳۱
/ خبرگزاری تسنیم
گردشگری اصفهان نیازمند بازاریابی نوین است - تسنیم
معاون اقتصادی استاندار اصفهان گفت: در مسیر توسعه گردشگری، آنچه اهمیت دارد تعیین دقیق اولویتها و تمرکز بر اجرای پروژههای کلیدی است وبر همین اساس بازاریابی دیجیتال، حمایت از فعالان مجازی و تدوین بستههای تشویقی در دستور کار قرار گرفته است.
۱۴۰۴/۰۴/۳۱
/ خبرگزاری ایسنا
تحول گردشگری با حذف موانع اداری و اجرای طرحهای اولویتدار
مشکلات اداری، کمبود زیرساخت و نبود هماهنگی بین نهادها از مهمترین موانع توسعه گردشگری در اصفهان است؛ مسئولان راهکارهایی چون حمایت از طرحهای نوآورانه، تقویت بازاریابی دیجیتال و تمرکز بر پروژههای اولویتدار را برای رونق این صنعت پیشنهاد میکنند.
سازمان میراثفرهنگی
صنعت گردشگری
سازمان میراثفرهنگی
صنعت گردشگری
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
/ خبرگزاری مهر
برگزاری دوره آموزشی بازاریابی برای بانوان تولید کننده در شهرستان نمین
نمین- مدیر کل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری اردبیل گفت: اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان نمین در راستای حمایت از بانوان تولید کننده دورههای آموزشی بازاریابی برگزار کند.
اردبیل
نمین
اردبیل
نمین
مرکز امور بانوان و خانواده
اشتغال بانوان
۱۴۰۴/۰۴/۲۹
/ سایت اقتصاد ایرانی
نمایش عرق به وطن با مشارکت در مسابقه برترین شهرهای گردشگری دنیا
مسلم شجاعی / مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی
گردشگری
گردشگری
۱۴۰۴/۰۴/۲۶
/ روزنامه شرق
بازاریابی با برند یونسکو
در حالی که پرونده «غارهای پیش از تاریخ دره خرمآباد» به عنوان بیستونهمین اثر ایران در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید، نگاهها به آینده ثبت «قلعه الموت» دوخته شده است؛ اثری که ممکن است ایران را صاحب سیامین میراث جهانی کند. اما این ثبتها فقط افتخاری فرهنگیاند یا فرصتی برای حفظ میراث ایران و …
میراث جهانی
قلعه الموت
میراث جهانی
قلعه الموت
برند یونسکو
۱۴۰۴/۰۴/۰۹
/ خبرگزاری همشهریآنلاین
بازنمایی چهره ایران در نگاه گردشگران خارجی
میزگرد با موضوع بازنمایی چهره ایران در نگاه گردشگران خارجی با حضور مسلم شجاعی مدیر کل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی در استودیو تلویزیون اینترنتی همشهری برگزار شد.
همشهری تی وی
همشهری تی وی
همشهری تی وی
همشهری تی وی
۱۴۰۴/۰۳/۲۸
/ خبرگزاری تسنیم
برگزاری دورههای آموزشی ارتقامهارت هنرمندان صنایع دستی مرکزی - تسنیم
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان مرکزی گفت: در راستای حمایت از هنرمندان صنایع دستی، دورههای آموزشی مختلفی چه در حوزه ارتقای هنر خود و چه در حوزه بازاریابی دیجیتال و روشهای ارائه محصول به بازارهای جهانی برگزار شده است.
۱۴۰۴/۰۳/۲۱
/ سایت خبرآنلاین
اردبیل در بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی اول شد
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: طبق اعلام وزارتخانه متبوع این استان رتبه اول کشوری بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی را کسب کرد.
استان اردبیل
گردشگری
استان اردبیل
گردشگری
میراث فرهنگی
۱۴۰۴/۰۳/۲۱
/ خبرگزاری دانشجو
اردبیل در بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی، رتبه نخست کشور را به دست آورد
مدیرکل میراث فرهنگی اردبیل گفت: این استان براساس اعلام وزارتخانه، رتبه نخست کشور در بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی را کسب کرده است.
۱۴۰۴/۰۳/۲۱
/ سایت باشگاه خبرنگاران
اردبیل رتبه اول کشوری بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی را کسب کرد
مدیرکل میراث فرهنگی استان اردبیل گفت: استان اردبیل رتبه اول کشوری بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی را کسب کرد.
گردشگری خارجی
طرح ارزیابی
گردشگری خارجی
طرح ارزیابی
وزارت میراث فرهنگی
فرصت سرمایه گذاری
۱۴۰۴/۰۳/۲۱
/ خبرگزاری ایسنا
کسب رتبه اول کشور در بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی توسط استان اردبیل
طبق ارزیابی وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی، استان اردبیل رتبه اول بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی را به دست آورد، استانهای آذربایجان شرقی و اصفهان در رتبههای بعدی قرار دارند.
میراث فرهنگی
میراث فرهنگی
۱۴۰۴/۰۳/۱۷
/ خبرگزاری ایلنا
بیش از ۲ میلیون دنبالکننده هندی ایران واقعی را تماشا میکنند
مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراثفرهنگی، گردشگری و صنایعدستی میزبانی از چهرههای شاخص فضای مجازی کشور هندوستان با بیش از ۲ میلیون دنبالکننده را گامی دیگر به سوی پیشبرد معرفی ظرفیتهای گردشگری ایران در قالب پروژه ملی اینفلوئنسرمارکتینگ گردشگری سلام ایران و مقابله با ایرانهراسی عنوان …
ایران
هند
ایران
هند
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
/ سایت اندیشه قرن
حقوق کارمند آژانس هواپیمایی در تهران واقعا چقدر است؟
تریبون اقتصاد_بسیاری از متقاضیان ورود به بازار کار گردشگری یا تغییر مسیر شغلی، به دلیل نبود اطلاعات دقیق، دچار سردرگمی میشوند. برخی فکر میکنند این شغل درآمد چندانی ندارد و برخی دیگر تصور میکنند صرفا به ارتباطات وابسته است. اما واقعیت چیست؟ در ادامه با تحلیل آگهیهای شغلی، تجربههای واقعی و دادههای …
۱۴۰۴/۰۳/۱۱
/ خبرگزاری تسنیم
عقبافتادگی جدی گلستان در بازاریابی و فروش صنایع دستی - تسنیم
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: متأسفانه استان در حوزههای بازاریابی، تبلیغات و فروش محصولات صنایعدستی بسیار عقب است و این عقبماندگی باید با مشارکت فعال اتحادیه و همراهی همهجانبه دستگاههای متولی جبران شود.
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
/ خبرگزاری ایرنا
تقویت بازاریابی، چرخه اقتصادی صنایع دستی شیراز را فعال میکند
شیراز-ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان فارس با بیان اینکه تقویت بازاریابی، چرخه اقتصادی صنایع دستی شیراز را فعال میکند، گفت: یکی از مهمترین مولفههای اشتغالزایی و ایجاد چرخه اقتصادی، شبکه فروش پایدار و کارآمد است که اکنون به عنوان چالشی جدی برای فعالان حوزه کسب وکار از جمله هنرمندان صنایع …
گردشگری
شیراز
گردشگری
شیراز
هنرمندان
اشتغال زایی
۱۴۰۴/۰۳/۰۶
/ سایت ایران آنلاین
برنامه یک سالۀ نمایشگاه گردشگری خارجی اعلام شد/ فرانسه حذف شد
ایران در سال ۱۴۰۴ با هدف جذب گردشگر خارجی برای حضور در ۱۰ نمایشگاه گردشگری بینالمللی برنامهریزی کرده است. ۲۰ درصد این نمایشگاهها به کشورهای اروپایی تعلق دارد و باقی آنها در کشورهای همسایه و آسیا برگزار میشود. در جدول نمایشگاهی که دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و …
گردشگری خارجی
گردشگری
گردشگری خارجی
گردشگری
۱۴۰۴/۰۳/۰۵
/ خبرگزاری همشهریآنلاین
کیش در مسیر شهر هوشمند | رویداد «آیویژن» مقدمه تحول در اقتصاد گردشگری است
سرپرست مدیریت بازاریابی و تبلیغات گردشگری منطقه آزاد کیش، با اشاره به محوریت یافتن هوش مصنوعی در مدیریت جدید این منطقه، کنگره و نمایشگاه بینالمللی هوش مصنوعی با عنوان «کیش آیویژن ٢٠۲۵» را گامی مهم برای آغاز فرایند هوشمندسازی کیش و الگوسازی برای سایر نقاط کشور دانست.
هوش مصنوعی
نمایشگاه
هوش مصنوعی
نمایشگاه
جزیره کیش
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
/ خبرگزاری ایسنا
گردشگری روستایی در ریل توسعه/ دعوت جهانیان به کرمان برای تجربه بومگردی ایرانی
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: برای مشارکت مؤثر جوامع محلی در صنعت گردشگری، بهویژه در مناطق روستایی، برنامههای آموزشی متنوعی پیشبینی شده و برگزاری کارگاههای تخصصی در زمینههایی مانند میزبانی، مدیریت اقامتگاههای بومگردی و بازاریابی دیجیتال، بهویژه برای زنان روستایی، از جمله اقدامات کلیدی …
۱۴۰۴/۰۳/۰۱
/ خبرگزاری ایسنا
باید از فضای بازاریِ مکاره در نمایشگاهها فاصله بگیریم
معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، با اشاره به اینکه در شانزدهمین نمایشگاه سراسری صنایع دستی ایران، چالشهایی همچون ضعف در طراحی، بستهبندی، بازاریابی، مشترییابی و مشتریسازی وجود دارد، تصریح کرد: باید از فضای بازاریِ مکاره در نمایشگاهها فاصله بگیریم.
معاون صنایع دستی
نمایشگاه صنایع دستی یزد
معاون صنایع دستی
نمایشگاه صنایع دستی یزد
۱۴۰۴/۰۲/۲۵
/ خبرگزاری ایسنا
نمایشگاهها ابزار مؤثر «بازاریابی رویدادی» در گردشگری هستند
معاون سرمایهگذاری ادارهکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایعدستی خراسان رضوی گفت: نمایشگاهها از مهمترین ابزارهای «بازاریابی رویدادی» هستند که میتوانند در قالب یک رویداد منسجم، ظرفیتها، خدمات و محصولات گردشگری را بهویژه در مقاصد کمتر شناختهشده معرفی کنند.
سرویس زیارت و گردشگری
نمایشگاه گردشگری
سرویس زیارت و گردشگری
نمایشگاه گردشگری
توسعه گردشگری
اقتصاد گردشگری
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
/ روزنامه دنیای اقتصاد
تغییر رویکرد گردشگری کیش
معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش گفت: در سالجاری با اجرای طرح 52 هفته با 52 رویداد و ایجاد مزیت رقابتی با ارائه بسته های تشویقی، رویکرد بازاریابی گردشگری کیش را تغییر دادیم.
تغییر رویکرد گردشگری کیش
تغییر رویکرد گردشگری کیش
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
/ روزنامه آرمان امروز
تورهای بزرگ به ایران برمیگردند؟
آرمان امروز : مدیرکل بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی از برگزاری «گردهمایی تورگردانان جهان در ایران» با حضور بیش از ۱۰۰ تورگردان از ۳۳ کشور همزمان با اکسپو ایران ۲۰۲۵ خبر داد. وی این رویداد را فرصتی برای معرفی ایران به عنوان مقصدی امن و مقابله با ایرانهراسی دانست. مسلم شجاعی گفت: انجمن صنفی خدمات [ ]
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
/ سایت دیدارنیوز
ایرانهراسی و تضعیف صنعت گردشگری
مسلم شجاعی، مدیرکل دفتر بازاریابی و توسعه گردشگری خارجی گفت: بسیاری از گردشگران برای ورود به ایران مشکل روادید ندارند، اما چتر خبرهای منفی با هدف ایران هراسی و تضعیف صنعت گردشگری سبب میشود افراد برای انتخاب ایران دچار هراس شوند.
ایران هراسی
صنعت گردشگری
ایران هراسی
صنعت گردشگری
گردشگری ایران
۱۴۰۴/۰۲/۱۱
/ سایت آخرین خبر
هنرمندان صنایع دستی و فعالان گردشگری زنجانی در نمایشگاه اکسپو
صدا و سیما/ سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان گفت: هنرمندان صنایع دستی و فعالان گردشگری زنجانی در نمایشگاه بین المللی اکسپوی ۲۰۲۵ شرکت کردند و از این فرصت برای بازاریابی، نمایش آثار و تعامل استفاده کردند. موسوی گفت: یکی از محورهای فعالیت بازرگانان و تجار در این نمایشگاه
دریافت اخبار بیشتر
۱۴۰۴/۰۲/۱۱ - ۱۹:۱۸:۳۲
سررسید تبلیغاتی
نرم افزار نگهداری و تعمیرات، پیشگیری قبل از خرابی
فروش خودرو
فالوور اینستاگرام
خرید فالوور واقعی
فروش شیشههای دارویی
جمعه ۴ مهر ۱۴۰۴ -
26 September 2025
دریافت اخبار بیشتر
سررسید تبلیغاتی
نرم افزار نگهداری و تعمیرات، پیشگیری قبل از خرابی
فروش خودرو
فالوور اینستاگرام
خرید فالوور واقعی
فروش شیشههای دارویی