دست و دلبازی در سرم، بس است!
از زمانی که یادم میآید هر زمان سرماخوردگی به سراغمان میآمد، دکتر اول سرم تجویز میکرد. یادم نیست آن زمان واقعا با سرم خوب میشدم یا اینکه فقط تلقین بود. حالا در بحث مدیریت منابع در نظام سلامت، مسئولان حوزه بهداشت و درمان، دست روی سرم گذاشته و گفتهاند که سرم یکی از پرمصرفترین اقلام درمانی است. تاکید …