VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
جمعه ۵ بهمن ۱۴۰۳ -
24 January 2025
VIST
A
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
آگهی
اخبار مهم
سیاسی
اقتصادی
ورزشی
اجتماعی
فرهنگی
بینالمللی
سلامت
علمی
آگهی
فناوری
عکس
فیلم
استانها
گرافیک
وبگردی
استخدام
اینفوگرافیک
سبک زندگی
VIST
A
مرکز افکارسنجی
نظرسنجی
انتخابات
مرکز پژوهش های مجلس
جهاد دانشگاهی
ایسپا
صداوسیما
تلگرام
اینستاگرام
مجلس شورای اسلامی
مسعود پزشکیان
۱۴۰۳/۱۰/۲۴
/ خبرگزاری ایسنا
اجرای طرح «نظرسنجی رضایتمندی مشترکان شرکت برق» در کردستان
سرپرست معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان گفت: طرح نظرسنجی «میزان رضایتمندی مشترکان از واحد ۱۲۱ اتفاقات شرکت برق کردستان» به همت واحد ایسپای جهاددانشگاهی کردستان اجرا شد.
۱۴۰۳/۱۰/۲۰
/ سایت روزنامه آگاه
روایت اول بیمعنا شده است
دکتر محمد آقاسی علاوهبر تجربه فعالیت در مطبوعات مختلف کشور، دبیری ستاد فرهنگ دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضویت در هیاترییسه و معاونت نظارت و ارزیابی دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، عضویت هیاتمدیره و ریاست مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا)، مدیریت دفتر نیازسنجی و مطالعات فرهنگی جهاد …
شورای عالی انقلاب فرهنگی
صداوسیما
شورای عالی انقلاب فرهنگی
صداوسیما
وزارت آموزشوپرورش
ایران
۱۴۰۳/۱۰/۱۳
/ سایت خبرفوری
تداوم سقوط سنگین صداوسیمای جبلی - جلیلی/ نتایج نظرسنجی ایسپا: فقط ۲۹.۵ درصد مردم ویژه برنامههای شب یلدای تلویزیون را دیدهاند
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) یک طرح نظرسنجی با موضوع میزان مشاهده «ویژه برنامههای شب یلدای صدا و سیما» انجام داده است.
مخاطب تلویزیون
مخاطب تلویزیون
۱۴۰۳/۱۰/۱۳
/ روزنامه شرق
وضعیت وخیم صدا و سیما
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) یک طرح نظرسنجی با موضوع میزان مشاهده «ویژه برنامههای شب یلدای صدا و سیما» انجام داده است.
صدا و سیما
صدا و سیما
۱۴۰۳/۱۰/۱۱
/ خبرگزاری ایسنا
نگاه به جهاد دانشگاهی در کردستان مثبت است
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کردستان گفت: جهاد دانشگاهی دارای ظرفیتهای خوبی است و نگاه به این نهاد انقلابی مثبت و مطلوب است.
جهاد دانشگاهی استان کردستان
مرکز افکارسنجی
جهاد دانشگاهی استان کردستان
مرکز افکارسنجی
۱۴۰۳/۱۰/۱۰
/ خبرگزاری جام جم
یلدای مادرانه پرمخاطب شد
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) یک طرح نظرسنجی با موضوع میزان مشاهده «ویژهبرنامههای شبیلدای صداوسیما» انجام داده و نتایجش را منتشر کرده است.
نظرسنجی
رسانه ملی
نظرسنجی
رسانه ملی
شب یلدا
۱۴۰۳/۱۰/۰۹
/ خبرگزاری دانشجو
۲۹.۵ درصد مردم بیننده برنامههای شب یلدای تلویزیون
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) یک طرح نظرسنجی با موضوع میزان مشاهده «ویژه برنامههای شب یلدای صدا و سیما» انجام داده است.
۱۴۰۳/۱۰/۰۹
/ سایت برترینها
نظرسنجی ایسپا درباره برنامههای تلویزیونی شب یلدا
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) یک طرح نظرسنجی با موضوع میزان مشاهده «ویژه برنامههای شب یلدای صدا و سیما» انجام داده است.
برنامه های تلویزیونی
دانشجویان ایران
برنامه های تلویزیونی
دانشجویان ایران
شب یلدا
شهری و روستایی
۱۴۰۳/۱۰/۰۹
/ روزنامه دنیای اقتصاد
29.5 درصد مردم برنامه یلدا صداو سیما رو دیدند
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) یک طرح نظرسنجی با موضوع میزان مشاهده «ویژه برنامههای شب یلدای صدا و سیما» انجام داده است.
شب یلدا
صداوسیما
شب یلدا
صداوسیما
نظرسنجی
برنامه های تلویزیون
۱۴۰۳/۱۰/۰۷
/ سایت اکوایران
بیش از نیمی از مردم به سلبریتیها اعتمادی ندارند
حدود یک سوم از مردم تاکنون واژه سلبریتی به گوششان نخورده است. این یکی از نتایج افکارسنجی است که به تازگی در مرکز پژوهشهای مجلس منتشر شده است. نظرسنجی که در مرداد سال 1403 با جامعه آماری افراد بالای 15 سال و بیشتر در کل کشور منتشر شد.
مرکز پژوهشهای مجلس
جامعه ایران
مرکز پژوهشهای مجلس
جامعه ایران
سلبریتیها
مجلس شواری اسلامی
۱۴۰۳/۱۰/۰۴
/ خبرگزاری ایرنا
مدیر پژوهش مرکز نظرسنجی مجلس: درباره قوانین حجاب، کل جامعه میتواند مورد مشورت قرارگیرد
تهران- ایرنا- مدیر پژوهش موسسه افکارسنجی ملت با اشاره به مفهوم «مشورت عمومی» میگوید: در این مدل، طرحها و قوانین پیش از تصویب به ذینفعان مربوطه ارائه میشود و در موضوعات عمومیتر مانند قوانین مرتبط با حجاب، تمام جامعه میتواند در این مشورت عمومی شرکت کند.
۱۴۰۳/۰۹/۲۶
/ خبرگزاری تسنیم
تلویزیون، نظرسنجی، اثرسنجی؛ چگونه و با چه متر و معیاری؟! - تسنیم
رئیس مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما از افکارسنجی با جدیدترین روشها و اثرسنجی تولیدات بر مخاطبان میگوید. البته به افزایش 5 درصدی مخاطبان تلویزیون در تابستان نیز اشاره کرد.
رسانه ملی
تلویزیون
رسانه ملی
تلویزیون
رسانه ملی
تلویزیون
۱۴۰۳/۰۹/۲۲
/ سایت انصاف نیوز
نظرسنجی عجیب ایسپا درباره مپنا | انصاف نیوز
سرویس اقتصادی، انصاف نیوز: مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران ایسپا درباره مپنا به یک نظرسنجی تلفنی پرداخته که پرسشها و نحوه امتیازدهی عجیبی داشته است.
ارزیابی عملکرد مپنا
ایسپا
ارزیابی عملکرد مپنا
ایسپا
شرکت مپنا
نظرسنجی تلفنی
۱۴۰۳/۰۹/۱۵
/ خبرگزاری برنا
نیازهای اساسی شهر در بودجه سال ۱۴۰۴ شهرداری تبریز
شهروندان تبریزی با شرکت در نظرسنجی مرکز افکارسنجی جهاددانشگاهی استان آذربایجان شرقی ، اولویت های شهر را در بودجه سال آینده شهرداری بیان کردند.
شهرداری تبریز
شهرداری تبریز
۱۴۰۳/۰۹/۱۳
/ سایت تحلیل بازار
مهمترین مطالبه شهروندان از مدیریتشهری تبریز در بودجه سال آینده
تبریز-نتایج نظرسنجی مرکز افکارسنجی جهاد دانشگاهی استان آذربایجانشرقی در خصوص اقدامات ۶ ماهه اول امسال شهرداری تبریز، پیشنهاد شهروندان در مورد بودجه سال ۱۴۰۴ و موارد دیگر مشخص شد.
تبریز
شهرداری تبریز
تبریز
شهرداری تبریز
۱۴۰۳/۰۹/۱۲
/ خبرگزاری دانشجو
شبکه سه پرمخاطبترین شبکه تلویزیونی در تابستان ۱۴۰۳ شد
شبکه سه سیما رتبه اول بیشترین میزان بیننده را در افکارسنجی مرکز تحقیقات رسانه ملی در تابستان ۱۴۰۳ به خود اختصاص داد و همچنان مردم بیشتر نگاهشان به سریالها و فیلمهای سینمایی تلویزیون است.
۱۴۰۳/۰۹/۱۱
/ سایت تجارت نیوز
استقبال فعالان بازار سرمایه از روشهای نوین آموزشی
یافتههای مرکز افکارسنجی شرکت اطلاعرسانی و آموزش بورس منتشر شد.
سازمان بورس و اوراق بهادار
نظرسنجی
سازمان بورس و اوراق بهادار
نظرسنجی
آموزش بورس
۱۴۰۳/۰۹/۱۱
/ سایت سنا
تاکید اکثریت فعالان بازار سرمایه بر روشهای نوین آموزشی/ یافتههای مرکز افکارسنجی شرکت اطلاعرسانی و آموزش بورس منتشر شد
مدیر توسعه و نوآوری شرکت اطلاعرسانی و آموزش بورس گفت: بر اساس یافتههای مرکز افکارسنجی شرکت اطلاعرسانی و آموزش بورس، ۲۸.۹ درصد از فعالان بازار سرمایه بر این باورند که برگزاری کارگاهها و کلاسهای حضوری مؤثرترین روش آموزش بوده و بهترین بازده را دارد.
بازار سرمایه ایران
نظرسنجی بورسی
بازار سرمایه ایران
نظرسنجی بورسی
۱۴۰۳/۰۹/۰۶
/ سایت ایران جیب
تبانی فیلترشکنها علیه امنیت ملی
طبق آمار مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) 83.5 درصد از گوشیهای تلفن همراه در کشور از فیلترشکن استفاده ...
فیلترشکن
امنیت ملی
فیلترشکن
امنیت ملی
۱۴۰۳/۰۸/۳۰
/ سایت تابناک
مردم چقدر به اخبار سلبریتیها اعتماد میکنند؟
براساس نتایج مرکز افکارسنجی مرکز پژوهشهای مجلس در گزارشی با عنوان «سنجش دیدگاه مردم درباره فرهنگ سلبریتی و هواداری در ایران»، ۵۹.۷ درصد از پرسش شوندگان اذعان کردهاند اگر یک سلبریتی خبری را در جامعه اعلام کند، به اخبار منتشر شده توسط او اعتماد نخواهند کرد.
سلبریتی
فضای مجازی
سلبریتی
فضای مجازی
اینستاگرام
۱۴۰۳/۰۸/۳۰
/ سایت سیتنا
بیاعتمادی 60 درصد مردم ایران به اخبار منتشر شده توسط سلبریتیها | سیتنا
گزارش جدید مرکز پژوهشهای مجلس به استناد یک افکارسنجی نشان می دهد که ۵۹.۷ درصد از مردم اذعان کردهاند اگر یک سلبریتی خبری را در جامعه اعلام کند، به اخبار منتشر شده توسط او اعتماد نخواهند کرد. همچنین ۲۴ درصد در صورت شهرت آن سلبریتی در جامعه و ۱۴.۱ درصد در صورت شهرت آن سلبریتی برای فرد، به آن اخبار اعتماد …
سلبریتی
مرکز پژوهش های مجلس
سلبریتی
مرکز پژوهش های مجلس
تبلیغات
۱۴۰۳/۰۸/۲۸
/ خبرگزاری ایسنا
کتاب وسیلهای برای انتقال فرهنگ به نسلهای آینده است
رئیس جهاد دانشگاهی لرستان با اشاره به اهمیت مطالعه کتاب و اینکه کتاب راه ارتباط به نسلهاست، بر ضرورت ترویج فرهنگ کتابخوانی و افزایش سرانه مطالعه کتاب تأکید کرد و گفت: با توجه به اینکه گذشتگان برای ما کتاب نوشتهاند امروز ما باید برای آیندگان کتاب بنویسیم و به این وسیله فرهنگ خود را به آیندگان انتقال …
جهاد دانشگاهی واحد لرستان
جهاد دانشگاهی واحد لرستان
۱۴۰۳/۰۸/۲۳
/ سایت روزنامه آگاه
کمدی؛ ابزاری برای حرفهای مگو
سارا فرجی-خبرنگار گروه فرهنگ: چند روز پیش «متا» متعلق به مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع)، مخاطبسنجی تولیدات پخش خانگی در ایران را انجام داده است. این مرکز تحلیلی افکارسنجی، بخشی از نتایج مخاطبسنجی خود را بهصورت ماهانه منتشر میکند. در دومین نظرسنجی این مرکز که در مهرماه ۱۴۰۳ برگزار شد، نتایج جدیدی در …
احسان علیخانی
زخم کاری
احسان علیخانی
زخم کاری
مهران مدیری
دانشگاه امام صادق ( ع )
۱۴۰۳/۰۸/۲۲
/ سایت گسترش نیوز
درخواست جدی مردم از دولت
بر اساس نظرسنجی صورتگرفته توسط مرکز افکارسنجی شرکت اطلاعرسانی و آموزش بورس، فقط ۲.۷ درصد مردم مخالف عرضه خودرو در بورس کالا هستند. این نظرسنجی در مقیاس کشوری و به روش تلفنی از یکهزار نفر از شهروندان انجام شده است.
بورس کالا
بورس
بورس کالا
بورس
سهامداران
عرضه خودرو
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
/ سایت تجارت نیوز
امضای تفاهمنامه با دو نهاد بزرگ در حوزه بازار سرمایه با حضور رئیس سازمان بورس
مدیرعامل شرکت اطلاعرسانی و آموزش بورس گفت:تا امروز 10 نهاد مالی معتبر از جمله کارگزاری آگاه، کارگزاری مفید و گروه مپنا به همکاری با مرکز افکارسنجی سرمایه ابراز تمایل کردند و در پی دستیابی به خدمات متنوع این مرکز هستند که با اتمام کار نمایشگاه، اقدامات لازم برای توافق نهایی بر سر جزئیات و امضای قرارداد …
سازمان بورس و اوراق بهادار
فعالان اقتصادی
سازمان بورس و اوراق بهادار
فعالان اقتصادی
آموزش بورس
۱۴۰۳/۰۸/۲۰
/ خبرگزاری تسنیم
توافق اطلاعرسانی بورس با 10 نهاد بورسی - تسنیم
مدیرعامل شرکت اطلاعرسانی و آموزش بورس از امضای تفاهمنامه با دو نهاد بزرگ بازار سرمایه و توافق با 10 نهاد مالی برای بهرهمندی از خدمات مرکز افکارسنجی سرمایه در حاشیه نمایشگاه کیش اینوکس 2024 خبر داد.
۱۴۰۳/۰۸/۱۳
/ روزنامه دنیای اقتصاد
سنجش انتظارات تورمی
انتظارات تورمی بهطور گسترده بر قیمتها و تصمیمات اقتصادی افراد و کسبوکارها تاثیر دارد. در بسیاری از کشورها، شاخص انتظارات تورمی توسط بانک مرکزی و سازمان آمار دولتی برآورد میشود و دادههای آن به سیاستگذاران کمک میکند تا با تنظیم سیاستهای پولی، انتظارات تورمی را مدیریت کنند. در ایران تاکنون این …
مرکز پژوهش های مجلس
انتظارات تورمی
مرکز پژوهش های مجلس
انتظارات تورمی
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
/ خبرگزاری ایسنا
تدوین سند اشتغالزایی برای ۳۲۹ روستای همدان
رئیس جهاد دانشگاهی واحد همدان از تدوین سند بالادستی اشتغالزایی برای ۳۲۹ روستای استان همدان توسط جهاد دانشگاهی خبر داد.
جهاد دانشگاهی
سند اشتغال
جهاد دانشگاهی
سند اشتغال
مبل منبت ملایر
مرواربافی
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
/ خبرگزاری همشهریآنلاین
اینفو گرافیک | آماری عجیب از علاقه دانشجویان ایرانی | پاپ، معاشرت با دوستان و یوتیوب محبوب ترین های نسل جدید
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) نیز در آخرین پژوهش خود دست به بررسی وضعیت اجتماعی و فرهنگی دانشجویان دانشگاههای دولتی زد و اطلاعات کمتر شنیدهشدهای از اوقات فراغت، میزان استفاده دانشجویان از پیامرسانها و شبکههای اجتماعی، پیگیری اخبار و... ارائه کرده است.
موسیقی پاپ
موسیقی پاپ
۱۴۰۳/۰۷/۲۶
/ سایت مشرق
آمارهای عجیب از اوقات فراغت جوانها/ یوتیوب، پاپ ایرانی و دیگر هیچ
جزئیاتی درباره علایق، تفریحات و سلایق خبری نسل جدید که مرکز نظرسنجی دانشگاه تهران اخیراً منتشر کرده است.
اینستاگرام
توئیتر
اینستاگرام
توئیتر
افکارسنجی
روبیکا
۱۴۰۳/۰۷/۲۶
/ سایت رویداد ۲۴
صداوسیما خودش را فریب میدهد یا ما را؟ | نظرسنجی درباره اعتبار رسانه ملی را به یک مرکز مستقل بسپارید | رویداد24
واکنش تند مرکز تحقیقات صداوسیما به گزارشهای رسانهها دایر بر کاهش مخاطبان رسانۀ رسمی به استناد نظرسنجی ایسپا (مرکز افکارسنجی دانشجویان) نشان میدهد صداوسیما اصرار دارد با انکار واقعیتها به خودستایی و در واقع خودفریبی ادامه دهد حال آنکه افول رادیو و تلویزیون غیرخصوصی - که به خاطر زاویه با دولت فعلی …
صداوسیما
نظرسنجی
صداوسیما
نظرسنجی
مخاطبان
۱۴۰۳/۰۷/۲۶
/ سایت برترینها
جبلی زیر بار ریزش مخاطبان صداوسیما نرفت!
بهرغم آنکه نظرسنجی انجامشده توسط مرکز افکارسنجی دانشگاه تهران (ایسپا) و ادعای آن در مورد روند کاهشی مخاطبان تلویزیون در روزهای اخیر جنجالبرانگیز شده است، پیمان جبلی، رئیس سازمان صداوسیما میگوید عجیب است که برخی از چهرهها و رسانهها از اینکه رسانه ملی بالای ۷۰ درصد مخاطب داشته باشد ناراحتند.
صداوسیما
جبلی
صداوسیما
جبلی
۱۴۰۳/۰۷/۲۶
/ سایت فرارو
صداوسیما؛ فریب دیگران یا خودفریبی؟
واکنش تند مرکز تحقیقات صداوسیما به گزارشهای رسانهها دایر بر کاهش مخاطبان رسانۀ رسمی به استناد نظرسنجی ایسپا (مرکز افکارسنجی دانشجویان) نشان میدهد صداوسیما اصرار دارد با انکار واقعیتها به خودستایی و در واقع خودفریبی ادامه دهد، حال آنکه افول رادیو و تلویزیون غیرخصوصی - که به خاطر زاویه با دولت فعلی …
۱۴۰۳/۰۷/۲۶
/ سایت خبرآنلاین
نظرسنجی در باره مخاطبان صداوسیما را به دستگاهی مستقل بسپارید تا واقعیت بر خودتان آشکار شود
واکنش تند مرکز تحقیقات صداوسیما به گزارشهای رسانهها دایر بر کاهش مخاطبان رسانۀ رسمی به استناد نظرسنجی ایسپا (مرکز افکارسنجی دانشجویان) نشان میدهد صداوسیما اصرار دارد با انکار واقعیتها به خودستایی و در واقع خودفریبی ادامه دهد حال آنکه افول رادیو و تلویزیون غیرخصوصی - که به خاطر زاویه با دولت فعلی …
سازمان صدا و سیما
نظرسنجی
سازمان صدا و سیما
نظرسنجی
تاثیر رسانهها
۱۴۰۳/۰۷/۲۵
/ روزنامه دنیای اقتصاد
انکار یک پیام شفاف
انتشار نظرسنجی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران «ایسپا» درباره اوقات فراغت دانشجویان، میزان استفاده آنها از پیامرسانها و شبکههای اجتماعی، منابع پیگیری اخبار و موارد دیگر به مذاق مدیران صداوسیما خوش نیامده و آنها در روزهای اخیر مدام در حال پاسخدادن هستند.
شبکه های اجتماعی
صدا و سیما
شبکه های اجتماعی
صدا و سیما
دانشجویان
ایسپا
۱۴۰۳/۰۷/۲۴
/ سایت عصر خبر
واکنش مدیران صداوسیما به نظرسنجی پُرحاشیه ادامه دارد - عصر خبر
محسن برمهانی با اشاره به نظرسنجی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) که با همکاری وزارت علوم پیرامون «وضعیت فرهنگی و اجتماعی دانشجویان دانشگاه های دولتی»
صداوسیما
مدیران
صداوسیما
مدیران
واکنش
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
/ روزنامه دنیای اقتصاد
سایه روشن - ۱۴۰۳/۰۷/۲۳
انتخاب کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به نفع ایران است؟ براساس آخرین نظرسنجی موسسه افکارسنجی ملت که در شهریور ۱۴۰۳ درباره مسائل روز کشور
انتخابات آمریکا
ایران
انتخابات آمریکا
ایران
مرکز پژوهش های مجلس
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
/ سایت فراز
پیامدهای کاهش سطح اعتماد عمومی برای امنیت کشور
هفته گذشته مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) گزارشی از طرح «نظرسنجی وضعیت اجتماعی فرهنگی دانشجویان دانشگاههای دولتی» منتشر کرد که اردیبهشت ماه امسال انجام شده است. ۲۲۵۰ نفر از دانشجویان دانشگاههای دولتی سراسر کشور در مصاحبهی حضوری به پرسشهای این نظرسنجی پاسخ دادهاند که نکات هشدارآمیزی دارد.
۱۴۰۳/۰۷/۲۰
/ خبرگزاری شفقنا
جوابیه صدا و سیما به برخی رسانهها درباره نظرسنجی اخیر | خبرگزاری بین المللی شفقنا
شفقنا رسانه- صدا و سیما جوابیهای را در واکنش به خبر بعضی رسانهها درباره میزان مخاطب این رسانه، منتشر کرد. به گزارش شفقنا رسانه، روابط عمومی مرکز تحقیقات صدا و سیما در واکنش به گزارش ایسپا در جوابیهای به برخی رسانهها نوشته است: «در اردیبهشت ماه سال جاری مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) با همکاری …
رسانه ملی
صداوسیما
رسانه ملی
صداوسیما
۱۴۰۳/۰۷/۱۹
/ خبرگزاری ایسنا
جوابیه صدا و سیما به برخی رسانهها درباره نظرسنجی اخیر
صدا و سیما جوابیهای را در واکنش به خبر بعضی رسانهها درباره میزان مخاطب این رسانه، منتشر کرد.
صداوسیما
صداوسیما
۱۴۰۳/۰۷/۱۹
/ سایت گسترش نیوز
سایه سنگین فضای مجازی بر اوقات فراغت جوانان
بر اساس گزارش مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا)، ۷۹.۵ درصد از دانشجویان به طور روزانه برای گذراندن اوقات فراغت خود، به پیامرسانها و شبکههای اجتماعی مجازی سر میزنند. میانگین زمان حضور آنها در این شبکهها حدود چهار ساعت در روز است و تلگرام و اینستاگرام به عنوان محبوبترین شبکههای اجتماعی در میان …
اوقات فراغت
وزارت علوم
اوقات فراغت
وزارت علوم
فیلم ایرانی
۱۴۰۳/۰۷/۱۹
/ روزنامه دنیای اقتصاد
تلگرام و اینستاگرام؛ محبوبترین شبکههای اجتماعی دانشجویان ایرانی
دنیای اقتصاد: طبق گزارش مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) 79.5 درصد دانشجویان هر روز برای گذران اوقات فراغت، پیامرسانها و شبکههای اجتماعی مجازی را رصد میکنند.
دانشجویان ایران
شبکه های اجتماعی
دانشجویان ایران
شبکه های اجتماعی
اینستاگرام
تلگرام
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
/ خبرگزاری تسنیم
80 درصد دانشجویان هر روز شبکههای مجازی را رصد میکنند - تسنیم
طبق گزارش مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) 79.5 درصد دانشجویان هر روز برای گذران اوقات فراغت، پیامرسانها و شبکههای اجتماعی مجازی را رصد میکنند، میانگین حضور آنها در این شبکهها حدود چهار ساعت در روز است.
فضای مجازی
اینستاگرام
فضای مجازی
اینستاگرام
تلگرام
فضای مجازی
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
/ سایت اطلاعات آنلاین
صداوسیما بازهم شکست خورد! +نظرسنجی
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) طرح نظرسنجی وضعیت اجتماعی فرهنگی دانشجویان دانشگاههای دولتی را اجرا کرد که طبق آن بازهم صداوسیما شکست خورد!
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
/ سایت خبرفوری
انتخاب اول دانشجویان برای سپری کردن اوقات فراغت کجاست؟
طبق گزارش مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا)، ۷۹.۵ درصد دانشجویان هر روز برای گذران اوقات فراغت، پیامرسانها و شبکههای اجتماعی مجازی را رصد میکنند، میانگین حضور آنها در این شبکهها حدود چهار ساعت در روز است و تلگرام و اینستاگرام، محبوبترین شبکههای اجتماعی در میان دانشجویان ایرانی هستند.
اوقات فراغت
شبکه های اجتماعی
اوقات فراغت
شبکه های اجتماعی
تلگرام
دانشجویان
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
/ سایت فردا نیوز
در جستجوی فراغت از دسترفته
موضوع فراغت یکی از مباحث فراموش شده در جامعه ایرانی است. به جرات میتوان گفت هیچ سیاستگذاری موفقی در رابطه با چگونگی گذران فراغت در جامعه ایرانی اجرا نگرفته و آنها هم که رنگ اجرایی به خود گرفته ناموفق بوده است. البته که تغییر سبک زندگی جامعه هم به نوعی در این شاخص موثر بوده است، به این معنا که همواره …
دانشجو
دانشجو
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
/ خبرگزاری مهر
پیام رسانهای محبوب دانشجویان/فضای مجازی در صدر گذران اوقات فراغت
براساس اعلام گزارش مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) گشتن در فضای مجازی در صدر انتخاب دانشجویان برای گذران اوقات فراغت است.
دانشجویان
جهاد دانشگاهی
دانشجویان
جهاد دانشگاهی
مرکز افکارسنجی دانشجویان
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
/ سایت سیتنا
استفاده حدود ۹۰ درصد از دانشجویان ایرانی از پیام رسان تلگرام | سیتنا
طبق گزارش مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران، حدود ۹۰ درصد دانشجویان از پیام رسان تلگرام استفاده میکنند و نزدیک به ۸۶ درصد از آنها نیز کاربر اینستاگرام هستند؛ واتسآپ با ۵۰.۴ درصد، ایتا با ۳۸.۴ درصد، روبیکا با ۲۹.۶ درصد، ایکس با ۲۳.۵ درصد، بله با ۲۰.۸ درصد، سروش پلاس با ۱۴.۸ درصد، فیسبوک با ۱۰.۹ درصد، …
تلگرام
اینستاگرام
تلگرام
اینستاگرام
شبکه اجتماعی
وزارت علوم
۱۴۰۳/۰۷/۱۸
/ خبرگزاری دانشجو
۸۰ درصد دانشجویان هر روز شبکههای مجازی را رصد میکنند/ تلگرام و اینستاگرام در صدر
طبق گزارش مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) حدود ۸۰ درصد دانشجویان هر روز برای گذران اوقات فراغت، پیامرسانها و شبکههای اجتماعی مجازی را رصد میکنند.
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
/ سایت اکوایران
نظرسنجی جدید ایسپا: زنگ خطر «اعتماد عمومی» میان دانشجویان/ تلگرام پرطرفدارترین پیامرسان
اکوایران: مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) اردیبهشت ماه 1403 طرح نظرسنجی وضعیت اجتماعی فرهنگی دانشجویان دانشگاههای دولتی را با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی وزرات علوم، تحقیقات و فناوری اجرا کرده است.
نظر سنجی ایسپا
وضعیت فرهنگی دانشجویان
نظر سنجی ایسپا
وضعیت فرهنگی دانشجویان
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
/ سایت ایران جیب
قطعی برق چه تاثیری بر زندگی مردم می گذارد؟
بر اساس یافتههای نظرسنجی شهریور ماه مرکز افکارسنجی سرمایه که در گستره کشوری...
نظرسنجی
قطعی
نظرسنجی
قطعی
برق
خسارت
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
/ سایت انرژی پرس
تاثیرات قطعی مکرر برق بر زندگی مردم
به گزارش انرژی پرس، بر اساس یافتههای نظرسنجی شهریور ماه مرکز افکارسنجی سرمایه که در گستره کشوری و با رعایت استانداردهای علمی انجام شده، 89.9 درصد شهروندان
برق
برق تهران
برق
برق تهران
قطعی برق
قطعی برق تهران
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
/ سایت اقتصاد معاصر
پیشبینی جالب شهروندان از قطعی برق در سال آینده
نتایج نظرسنجی ملی مرکز افکارسنجی سرمایه نشان میدهد نزدیک به ۲۴ درصد مردم معتقدند سال آینده قطعی برق نخواهیم داشت یا میزان قطعیها کمتر میشود، اما بر خلاف این گروه، ۵۴.۹ درصد شهروندان بر این باورند قطعی برق در ۱۴۰۴ بیشتر از امسال خواهد بود.
قطعی برق
پیش بینی قطعی برق
قطعی برق
پیش بینی قطعی برق
ناترازی برق
مصرف برق
۱۴۰۳/۰۷/۱۶
/ سایت باشگاه خبرنگاران
قم امنترین شهر کشور برای زنان است
معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان قم گفت: طبق مطالعات انجام شده توسط مرکز افکارسنجی فراجا شهر قم امنترین شهر برای تردد زنان در ساعات پایانی شب است.
نیروی انتظامی قم
فراجا
نیروی انتظامی قم
فراجا
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
/ سایت اقتصاد معاصر
۹۰درصد شهروندان میگویند قطعی برق به کسب و کار آنها لطمه زده است
تازهترین نظرسنجی مرکز افکارسنجی سرمایه نشان میدهد؛ ۲۳ درصد مردم موافق واقعی شدن قیمت به شرط حل معضل قطعی برق هستند. همچنین، نیمی از شهروندان، افزایش تولید برق از منابع تجدیدپذیر را راهکار مدیریت قطعی برق اعلام کردهاند.
قطعی برق
تولید برق
قطعی برق
تولید برق
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
/ سایت صدای بورس
۲۳ درصد مردم موافق واقعی شدن قیمت برق هستند
تازهترین نظرسنجی مرکز افکارسنجی سرمایه نشان میدهد؛ ۲۳ درصد مردم موافق واقعی شدن قیمت به شرط حل معضل قطعی برق هستند. همچنین، نیمی از شهروندان، افزایش تولید برق از منابع تجدیدپذیر را راهکار مدیریت قطعی برق اعلام کردهاند.
نظرسنجی
برق
نظرسنجی
برق
انرژیهای تجدیدپذیر
صنعت برق
۱۴۰۳/۰۷/۰۹
/ سایت تحلیل بازار
متضرر شدن کسب و کار ۹۰ درصد شهروندان از قطعی برق| واقعی شدن قیمت به شرط حل معضل
تازهترین نظرسنجی مرکز افکارسنجی سرمایه نشان میدهد ۲۳درصد موافق واقعی شدن قیمت بشرط حل معضل قطعی برق اند و نیمی از مردم افزایش تولید برق از منابع تجدیدپذیر را راهکار مدیریت قطعی برق اعلام کرده اند.
مصرف برق
صرفه جویی در مصرف برق
مصرف برق
صرفه جویی در مصرف برق
نظرسنجی
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
/ خبرگزاری تسنیم
بهترین راهکار برای جلوگیری از قطع برق از نگاه شهروندان - تسنیم
تازهترین نظرسنجی مرکز افکارسنجی سرمایه با موضوع برق ، یافتههای جالبی را به همراه داشته و شهروندان در پاسخ به یکی از سؤالات مطرح شده، پس از بیان مهمترین عامل قطعیهای مکرر برق از دیدگاه خود، بهترین راهکار حل این مشکل را اننخاب کردند.
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
/ خبرگزاری ایسنا
جهاددانشگاهی باید به دنبال تولید و توسعه علم باشد
امام جمعه شهر سنندج گفت: جهاددانشگاهی باتوجه به توان ، ظرفیت و رسالتی که دارد باید علم را تولید و به دنبال توسعه آن باشد.
صهیونیست
مرکز افکارسنجی
صهیونیست
مرکز افکارسنجی
سید حسن نصر الله
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
/ سایت سیتنا
استفاده ۸۲.۲ درصدی ایرانیان از شبکه های اجتماعی | سیتنا
طبق نظرسنجی جدید مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا)، ۸۲.۲ درصد ایرانیان دست کم از یکی از پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی استفاده می کنند.
پیام رسان
شبکه اجتماعی
پیام رسان
شبکه اجتماعی
ایتا
بله
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
/ روزنامه شرق
اینستاگرام همچنان محبوبترین شبکه اجتماعی در میان ایرانیهاست
نظرسنجی جدید مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) درباره میزان استفاده ایرانیها از شبکههای اجتماعی نشان میدهد اینستاگرام همچنان محبوبترین پلتفرم است.
اینستاگرام
تلگرام
اینستاگرام
تلگرام
شبکههای اجتماعی
روبیکا
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
/ خبرگزاری ایرنا
استفاده ۸۲.۲ درصدی ایرانیان از پیامرسانها و شبکههای اجتماعی
تهران- ایرنا- نتایج جدیدترین نظرسنجی ملی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) در خصوص میزان استفاده ایرانیان بالای ۱۸ سال ساکن در مناطق روستایی و شهری از پیامرسانها و شبکههای اجتماعی منتشر شد و بر اساس آن ۸۲.۲ درصد ایرانیان از پیامرسانها و شبکههای اجتماعی استفاده میکنند.
جهاد دانشگاهی
نظرسنجی
جهاد دانشگاهی
نظرسنجی
شبکه های اجتماعی
ایسپا
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
/ خبرگزاری شفقنا
طی یک نظرسنجی؛ استفاده ۸۲.۲ درصدی ایرانیان از پیامرسانها و شبکههای اجتماعی | خبرگزاری بین المللی شفقنا
شفقنا رسانه_ نتایج جدیدترین نظرسنجی ایسپا جهاددانشگاهی/استفاده ۸۲.۲ درصدی ایرانیان از پیامرسانها و شبکههای اجتماعی نتایج جدیدترین نظرسنجی ملی مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) در خصوص میزان استفاده ایرانیان بالای ۱۸ سال ساکن در مناطق روستایی و شهری کشور از پیامرسانها و شبکههای اجتماعی منتشر …
ایسپا
پیام رسان
ایسپا
پیام رسان
رسانه اجتماعی
شبکه اجتماعی
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
/ سایت اکوایران
کانون افکارسنجی تهران راهاندازی شد
اکوایران : رئیس مرکز مطالعات و برنامهریزی شهر تهران با اشاره به اینکه کانون افکارسنجی تهران را در مرکز مطالعات راهاندازی کردیم، گفت: در کانون افکارسنجی تهران دائما رصد افکار عمومی انجام میشود.
شهری
شهری
۱۴۰۳/۰۷/۰۲
/ خبرگزاری ایسنا
بودجه ۷۰ میلیارد تومانی برای پژوهشهای شهری تهران/ ایجاد کانون افکارسنجی پایتخت
رئیس مرکز مطالعات و برنامهریزی شهرداری تهران با اشاره به ایجاد کانون افکار سنجی تهران از بودجه ۷۰ میلیارد تومانی برای پژوهشهای شهری تهران در سال جاری خبر داد.
شهرداری تهران
شهرداری تهران
۱۴۰۳/۰۶/۲۵
/ سایت گسترش نیوز
تامین ۶۰ درصد بودجه با مدد مالیات
طبق آخرین نظرسنجی سراسری مرکز افکارسنجی سرمایه، ۲۸.۷ درصد از شرکتکنندگان بر این باورند که دولت بین ۴۱ تا ۶۰ درصد از بودجهاش را از طریق مالیاتهای دریافتی از شهروندان تأمین میکند.
مسعود پزشکیان
نرخ تورم
مسعود پزشکیان
نرخ تورم
بودجه ۱۴۰۳
۱۴۰۳/۰۶/۲۵
/ سایت اقتصاد معاصر
دولت ۶۰ درصد بودجه را با مالیات تأمین میکند؟
۲۸.۷درصد شرکتکنندگان در تازهترین پیمایش سراسری مرکز افکارسنجی سرمایه گفتهاند که بر این باورند دولت بین ۴۱ تا ۶۰درصد بودجه خود را با دریافت مالیات از شهروندان تأمین میکند.
مالیات
بودجه
مالیات
بودجه
تامین بودجه
دولت
۱۴۰۳/۰۶/۲۴
/ خبرگزاری برنا
۷۲ درصد مردم موافق گرفتن مالیات از خانههای لوکس هستند
یافتههای نظرسنجی جدید مرکز افکارسنجی سرمایه از موافقت ۶۵ درصدی شهروندان با دریافت مالیات از مالکان خانههای خالی حکایت دارد.
خانه های لوکس
مالیات خانه لوکس
خانه های لوکس
مالیات خانه لوکس
۱۴۰۳/۰۶/۲۰
/ خبرگزاری برنا
آیا نسل Z موافق اداره کشور با مالیاتهای مردم است؟
نظرسنجی مرکز افکارسنجی سرمایه نشان میدهد نسل Z تا حد بسیار زیادی با اداره امور کشور از طریق دریافت مالیات توسط دولت موافق است؛ همانقدر که بر شفافیت در هزینهکردهای مالیاتی تأکید دارد.
مالیات
مالیات
۱۴۰۳/۰۶/۱۰
/ سایت اقتصاد ۱۰۰
دلار کنار گذاشته شد/ مسکن مقصد جدید سرمایهگذاران! + نمودار
اقتصاد 100- طبق نظرسنجی اخیر مرکز افکارسنجی سرمایه که به صورت تلفنی از ۴۳۰ نفر از شهروندان تهرانی ۱۸ سال و بالاتر در بازه ۲۰ تا ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ صورت گرفته، نتایج در مقایسه با تابستان سال گذشته مورد ارزیابی قرار گرفته، نتایج به دست آمده به شرح ذیل میباشد.
بازار خودرو
بازار طلا
بازار خودرو
بازار طلا
ارز دیجیتال
بازار ارز
۱۴۰۳/۰۵/۲۸
/ خبرگزاری ایسنا
اشتغال؛ مهمترین دغدغه جوانان/ ترجیح ۳۳ درصد مردم به سرمایهگذاری در مسکن
رئیس مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا)، گفت: ۱۵.۵ درصد مردم ترجیح میدهند پول خود را در بخش اشتغال زایی و کارآفرینی، ۳۳.۳ درصد در حوزه زمین و مسکن، ۲۱ درصد در حوزه طلا و سکه و ۱۵ درصد در بانک پس انداز و سرمایه گذاری کنند.
اشتغال جوانان
اشتغال جوانان
۱۴۰۳/۰۵/۲۲
/ سایت اکوایران
مردم از پزشکیان چه میخواهند؟ نظرسنجیها پاسخ میدهند
اکوایران: مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) با روی کارآمدن دولت چهاردهم و با اتکا به دادههای آماری پیشین خود، امروز - 22 مردادماه- در گزارشی از مطالبات مهم مردم به تبیین و تشریح اولویتهای دولت چهاردهم از نگاه افکار عمومی پرداخته است.
ارزش پول ملی
فساد مالی
ارزش پول ملی
فساد مالی
اجاره بهای مسکن
درآمد خانوار شهری
۱۴۰۳/۰۵/۲۲
/ خبرگزاری ایسنا
جهاد دانشگاهی برای تکمیل طرحهای دانش بنیان نیازمند حمایت است
سرپرست جهاد دانشگاهی واحد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این نهاد برای تکمیل طرحهای دانش بنیان و مراکز تحصصی خود نیازمند همکاری و کمک مسئولان استانی است.
کهگیلویه و بویراحمد
جهاد دانشگاهی
کهگیلویه و بویراحمد
جهاد دانشگاهی
تهران
مرکز افکارسنجی
۱۴۰۳/۰۵/۲۰
/ خبرگزاری تسنیم
پیمایش وضعیت فرهنگی دانشگاهها از سوی جهاددانشگاهی - تسنیم
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی از پیمایش وضعیت فرهنگی دانشگاهها از سوی مرکز افکارسنجی این سازمان خبر داد و گفت: اطلاعات این پیمایش در اختیار وزارت علوم قرار گرفته است.
وزارت علوم
جهاد دانشگاهی
وزارت علوم
جهاد دانشگاهی
وزارت علوم
جهاد دانشگاهی
۱۴۰۳/۰۵/۱۸
/ سایت دیدبان ایران
حشرهای با طعم گوشت گاو و بره؛ آیا رستورانها برای انقلاب در تغذیه انسانها آماده میشوند؟
زنجیره فروشگاههای سینزبری (Sainsbury) در سال ۲۰۱۸ شروع به فروش جیرجیرکهای برشته شده کرد و نظرسنجی مرکز افکارسنجی یوگاو (YouGov) در سال ۲۰۱۹ نشان داد که یک سوم بریتانیاییها انتظار داشتند که مصرف حشرات تا سال ۲۰۲۹ رواج پیدا کند. برآوردهایی هم در بریتانیا انجام شده که نشان میدهد، ارزش بازار حشرات خوراکی …
انقلاب
تغذیه
انقلاب
تغذیه
حشرات
رستوران ها
۱۴۰۳/۰۵/۱۶
/ خبرگزاری ایسنا
ایسنا پیشتاز در بصیرت بخشی به دانشجویان است
رئیس دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان عملکرد ایسنا در ارائه تحلیلهای سیاسی و ایجاد بینش و بصیرت در دانشجوهای استان را موفق و این خبرگزاری را عاملی مهم در انتشار رویدادهای صحنه سیاست قلمداد کرد.
ایسنا
ایسپا
ایسنا
ایسپا
دانشگاه علوم کشاورزی
شعبان شتایی
۱۴۰۳/۰۵/۱۶
/ سایت فرتاک
افتخارآفرینی جهاد دانشگاهی با تولید ۶۰۰ نوع علم
جهاد دانشگاهی پس از ۴۴ سال تلاش برای توسعه علمی و بهبود کارکردهای حکمرانی کشور، دارای افتخارات فراوانی در حوزه دانشبنیان و تولید محصولات دانشمحور از طریق ارتباط دانشگاه با صنعت است، همچنین در حوزه جوانی جمعیت با پژوهشگاه رویان، در زمینه افکارسنجی با مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) و در بستر رسانه …
جهاد دانشگاهی
جهاد دانشگاهی
۱۴۰۳/۰۵/۱۶
/ خبرگزاری ایسنا
جهاد دانشگاهی بازوی علمی انقلاب اسلامی/ افتخارآفرینی جهاد دانشگاهی با تولید ۶۰۰ نوع علم
جهاد دانشگاهی پس از ۴۴ سال تلاش برای توسعه علمی و بهبود کارکردهای حکمرانی کشور، دارای افتخارات فراوانی در حوزه دانشبنیان و تولید محصولات دانشمحور از طریق ارتباط دانشگاه با صنعت است، همچنین در حوزه جوانی جمعیت با پژوهشگاه رویان، در زمینه افکارسنجی با مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران(ایسپا) و در بستر رسانه …
جهاد دانشگاهی
شورای عالی انقلاب فرهنگی
جهاد دانشگاهی
شورای عالی انقلاب فرهنگی
پژوهشگاه رویان
دانش بنیان
۱۴۰۳/۰۵/۱۴
/ خبرگزاری ایسنا
برگزاری ۷۵ رویداد فرهنگی در دانشگاههای مازندران
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی مازندران گفت: برگزاری ۷۵ رویداد فرهنگی در دانشگاههای استان مازندران یکی از فعالیتهای فرهنگی جهاد دانشگاهی مازندرانی طی یکسال گذشته است.
منطقه مازندران
جهاد دانشگاهی مازندران
منطقه مازندران
جهاد دانشگاهی مازندران
طرح پژوهشی تدوین اطلس فرهنگی
۱۴۰۳/۰۵/۱۳
/ خبرگزاری تسنیم
180 طرح افکارسنجی در چهارمحال و بختیاری انجام شد - تسنیم
رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری از اجرای بیش از 180 عنوان طرح افکارسنجی طی سالهای اخیر توسط مرکز ایسپا در استان خبر داد.
۱۴۰۳/۰۵/۰۹
/ روزنامه شرق
آمار جدید و گزارش تاملبرانگیز از رفتار انتخاباتی مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳
پژوهشگر اجتماعی و معاون سنجش و آمار مرکز افکارسنجی ایسپا، مدیرکل افکارسنجی مرکز تحقیقات صداوسیما، رئیس مؤسسه افکارسنجی آراء و پژوهشگر حوزه مجازی و کلانداده رفتار انتخاباتی مردم را تحلیل کردند. آنها گفتند که ایرانیان محافظهکارند و بهراحتی به سوالات پرسشگران پاسخ نمیدهند.
انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳
انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳
دریافت اخبار بیشتر
۱۴۰۳/۰۵/۰۹ - ۱۴:۳۲:۰۱
تبریک روز پدر
تعمیرکار جک های پارکینگی
هزینه خدمات دندان پزشکی
درمان شقاق مقعدی پیکاطب
مدیریت محتوای پیج
نمای سرامیک
خرید سرور مجازی
جمعه ۵ بهمن ۱۴۰۳ -
24 January 2025
دریافت اخبار بیشتر
تبریک روز پدر
تعمیرکار جک های پارکینگی
هزینه خدمات دندان پزشکی
درمان شقاق مقعدی پیکاطب
مدیریت محتوای پیج
نمای سرامیک
خرید سرور مجازی