برق ادارات دولتی کرمانشاه یک روز در هفته قطع میشود
ایسنا/ براساس مصوبه کارگروه انرژی و مدیریت مصرف استان کرمانشاه و در راستای حمایت از حوزه تولید و صنعت، از ابتدای تیر برق ادارات دولتی کرمانشاه، بجز ادارات خدمات رسان، یک روز در هفته قطع میشود و این مجموعهها موظفند با استفاده از دیزل ژنراتور، برق مورد نیاز برای ارائه خدمات خود را تامین کنند. طهماسب