کمآبی بدن را جدی بگیرید!
در روزهای گرم سال، کمآبی بدن یکی از خطرهایی است که خیلی بیسروصدا شروع میشود اما میتواند خودش را با سردرد، سرگیجه، افت فشار، گرفتگی عضله و حتی غش نشان دهد. به همین دلیل هم متخصصان تغذیه تأکید میکنند که در هوای گرم، فقط احساس تشنگی معیار خوبی برای نوشیدن آب نیست و باید نشانههای دقیقتری را جدی گرفت.