اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در زاهدان
مهر/ فرمانده انتظامی زاهدان از اجرای طرح ارتقای امنیت در این شهرستان خبر داد و گفت: در قالب این طرح ۱۱۶ نفر سارق، ۸۷ نفر معتاد متجاهر و ۹ نفر اتباع بیگانه جمعآوری شدند. سرهنگ حمید نوری، فرمانده انتظامی زاهدان اظهار کرد: طرح ارتقای امنیت اجتماعی با محوریت جلب رضایتمندی عمومی و برخورد با انواع جرایم