بهمن هاشمی مجری «نبض انرژی» شد؛ جایزه ۱۰۰ میلیونی در هر قسمت
مهر/ برنامه تلویزیونی «نبض انرژی» با اجرای بهمن هاشمی و با هدف فرهنگسازی مصرف بهینه گاز از شبکه سه سیما پخش میشود. همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، برنامه تلویزیونی «نبض انرژی» با رویکردی آموزشی از امشب چهارشنبه ششم اسفند از شبکه سه سیما پخش میشود. این برنامه با اجرای بهمن هاشمی، در ۱۵ قسمت ۱۵