دیاکو حسینی، تحلیلگر مسائل بینالملل: مفاد تفاهم اخیر به گونهای است که گویا آمریکا با یک ابرقدرت همتراز خودش تفاهمی را امضا کرده است/ این تفاهم بسیار بیشتر از اینکه به نفع آمریکا باشد، به نفع ایران است
یک تحلیلگر مسائل بینالملل در تشریح سناریوهای ممکن در صورت شکست مذاکرات، به «جماران» گفت: سناریوی نخست، از سرگیری جنگ است که البته بعید به نظر میرسد، زیرا آمریکا از طریق جنگ، افقی برای رسیدن به دستاوردهای بهتر ندارد. سناریوی دوم، تداوم فشارهای اقتصادی و اشکالی از محاصره دریایی است. سومین سناریو که …