رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران: ذخایر استراتژیک داروی مناسبی در اختیار داریم/ در زمینه داروهای حیاتی بهندرت با مشکل مواجه شدیم
سیدرضا رئیسکرمی در نشست خبری به مناسبت هفته سلامت و در پاسخ به SNNTV:ذخیره استراتژیک دارویی ما در سطح بسیار مطلوبی قرار داشت و از همان ابتدای جنگ نیز اعلام شد که ذخایر استراتژیک مناسبیدر اختیار داریم؛ چرا که این موضوع از قبل پیشبینی و برای آن برنامهریزی و تأمین لازم انجام شده بود.در بیمارستانها، …