گلایه ۲۰ ساله ساکنان فلاح از بوی تعفن بیمارستان ضیائیان
رکنا، ساکنان اطراف بیمارستان ضیائیان در محله فلاح منطقه ۱۷ تهران میگویند بیش از دو دهه است بوی تعفن ناشی از تصفیهخانه این مرکز درمانی در برخی روزها در خانههایشان میپیچد و با وجود شکایتها و اخطارهای زیستمحیطی، این مشکل همچنان ادامه دارد. مسئولان بیمارستان نیز اعلام کردهاند بوی فاضلاب در چنین سیستمهایی …