انرژی تحویلی به صنایع ۲۴ درصد افزایش یافته است
مدیرعامل شرکت توانیر با تأکید بر اینکه تأمین برق بخش تولید و صنعت همواره در اولویت وزارت نیرو بوده است، گفت: صنایع کشور از ساعت ۲۴ تا ۸ صبح بدون هیچگونه محدودیتی میتوانند از برق استفاده کنند. امسال نیز میزان انرژی تحویلی به صنایع انرژیبر نسبت به مدت مشابه پارسال حدود ۲۴ درصد افزایش یافته که نشاندهنده …