رئیس کمیسیون انرژی: پیشبینی میکنیم تابستان را بدون مشکل در زمینه انرژی پشت سر بگذاریم
ایسنا/رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با برنامهریزیهای انجامشده، پیشبینی میکنیم تابستان را بهخوبی و بدون مشکل پشت سر گذاشته و همزمان خود را برای تأمین سوخت زمستانی آماده میکنیم. حجت الاسلام موسی احمدی، رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، ضمن تشریح نشست کمیسیون متبوع خود گفت