ببینید | واکنش ونس به دست ندادن عراقچی در اتاق مذاکرات
خبرنگار پرسید: آیا از دست ندادن با عراقچی احساس بیاحترامی کردید؟ ونس پاسخ داد: من در چند ماه گذشته زمان زیادی را صرف تعامل با ایرانیها کردهام. گاهی اوقات آنها را بسیار گیجکننده میبینم. ما یک کنفرانس مطبوعاتی کوچک داشتیم. بدیهی است که آنها دقیقاً همان حمایتهای متمم اول قانون اساسی را که ما در ایران …