تهران در محاصره بحرانِ کم آبی دو سر / سدهای تهران ۵۸۴ میلیون مترمکعب آب دارند؛ ۲۲ درصد هدررفت یعنی بر باد رفتن معادل ۱۲۸ میلیون مترمکعب/ راه خروج از بحران فقط با دستور مصرف نیست
رکنا، با وجود افزایش ۱۸ درصدی بارندگیها نسبت به سال گذشته، کاهش ۳۴ درصدی بارشها در مقایسه با میانگین بلندمدت، تهران را همچنان در وضعیت شکننده آبی نگه داشته است. آمارهای رسمی از کسری ۲۰۰ میلیون مترمکعبی ذخایر، افت نگرانکننده برخی سدها و هدررفت ۲۲ درصدی آب در شبکه حکایت دارد؛ مجموعهای از شاخصها که …