سه شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۷ / Tuesday, 17 July, 2018

شخصیتی‌ سرشار از زندگی‌


شخصیتی‌ سرشار از زندگی‌
● نظر هنرمندان‌ درباره‌ آنتونی‌ كویین‌
▪ الناز جعفری‌ دودران‌
آنتونی‌ كویین‌ چهره‌یی‌ آشنا برای‌ همه‌ نسل‌های‌ سینماروی‌ ایران‌ است‌. وی‌ مرد هزار چهره‌ بازیگری‌ است‌ كه‌ از دهه‌ ۱۹۳۰ تاكنون‌ به‌ بازیگری‌ مشغول‌ بوده‌ و با وجود آنكه‌ همه‌ هم‌دوره‌های‌ او یك‌ به‌ یك‌ كنار رفتند اما كویین‌ روی‌ پرده‌ باقی‌ ماند.
اولین‌ فیلمش‌ در سال‌ ۱۹۳۶ روی‌ پرده‌ رفت‌ و تاكنون‌ بیش‌ از ۶۰ سال‌ حضور بی‌وقفه‌ او در سینما افسانه‌یی‌ به‌ شمار می‌آید كه‌ دور از دسترس‌ به‌ نظر می‌رسد. اما كویین‌ این‌ زمان‌ را پشت‌ سر گذاشت‌ و با توفیق‌ به‌ این‌ امر و دست‌ یافتن‌ به‌ آن‌ ركورد طولانی‌، اسطوره‌اش‌ را شكل‌ داده‌ است‌.
از این‌ رو به‌ مناسبت‌ این‌ پرونده‌ بر آن‌ شدیم‌ تا با چند چهره‌ مطرح‌ ایران‌ در مورد نوع‌ بازی‌ و شخصیت‌ او در فیلم‌هایش‌ و... گفت‌وگویی‌ داشته‌ باشیم‌.
‌▪ علیرضا خمسه‌
خمسه‌ با نگاه‌ روان‌شناختی‌ شخصیت‌ كه‌ از تحصیلاتش‌ در این‌ رشته‌ نشات‌ گرفته‌ درباره‌ كویین‌ می‌گوید:
برای‌ رسیدن‌ به‌ جایگاه‌ آنتونی‌ كویین‌ باید چند اتفاق‌ همزمان‌ افتاده‌ باشد. شخصی‌ به‌ دنیا بیاید با استعداد و شگرف‌ و آنچه‌ كه‌ ما به‌ اصطلاح‌ خداخواهی‌ می‌نامیم‌ و آنها شانس‌ می‌گویند را داشته‌ باشد.
به‌ این‌ معنی‌ كه‌ موقعیت‌هایی‌ برای‌ كویین‌ به‌ وجود آمد و تلفیق‌ همزمان‌ آن‌ با مسائل‌ دیگر خوش‌شانسی‌ و همه‌ شرایط‌ جاودانگی‌ را برایش‌ مهیا كرد.
مثلا در فیلم‌ زوربای‌ یونانی‌ در سال‌ ۱۹۶۴ اثر مایكل‌ كاكویانیس‌ كه‌ در نقش‌ زوربا بازی‌ داشت‌. این‌ فیلم‌ نه‌ تنها برای‌ یونانیان‌ بلكه‌ برای‌ كل‌ جهان‌ اثر و نشانه‌یی‌ جاودانه‌ بر جای‌ گذاشت‌.
وی‌ در ادامه‌ می‌افزاید: من‌ در سفری‌ كه‌ به‌ یونان‌ داشتم‌، تور سینمایی‌ را می‌دیدم‌ كه‌ از نقاشی‌ها و پیكره‌هایی‌ از زوربای‌ یونان‌ كه‌ به‌ تصویر و متجسم‌ كرده‌اند با ویژگی‌ كویین‌ تهیه‌ می‌كردند. به‌ این‌ نتیجه‌ می‌رسیم‌ كه‌ یك‌ بازیگر هالیوودی‌ با بازی‌ خودش‌ در یك‌ فیلم‌ می‌تواند سمبل‌ یك‌ كشور مثلا یونان‌ باشد. هم‌ جامعه‌شناسی‌، تاریخ‌ و روانشناسی‌ و همه‌ آن‌ اسطوره‌های‌ یك‌ جامعه‌ را در بازی‌ خود نشان‌ دهد. نمونه‌ دیگر آن‌ در فیلم‌ عمر مختار به‌ كارگردانی‌ مصطفی‌ عقاد كه‌ در كشور لیبی‌ ساخته‌ شد كویین‌ بازی‌ خیلی‌ خوب‌ و ماندگاری‌ برای‌ مسلمانان‌ خصوصا كشور لیبی‌ بر جای‌ گذاشت‌.
خمسه‌ همچنین‌ با اشاره‌ به‌ شخصیت‌ كویین‌ بیان‌ می‌كند: بطور كلی‌ این‌ یكی‌ از شاخصه‌های‌ شخصیتی‌ او بود كه‌ همیشه‌ سرشار از زندگی‌ بود و حتی‌ در آخرین‌ روزهای‌ عمرش‌ با دختر كوچكش‌ و نقاشی‌هایی‌ كه‌ می‌كشید خودش‌ را سرگرم‌ می‌كرد و این‌ همه‌ طراوت‌ و انرژی‌ را باید از او آموخت‌.
▪ همایون‌ بهرامی‌: مدرس‌ تاریخ‌ سینما
آنتونی‌ كویین‌ متولد ۲۱ آوریل‌ ۱۹۱۵ در مكزیك‌ از والدین‌ ایرلندی‌ و مكزیكی‌ بود.از سال‌ ۱۹۳۶ پس‌ از تجربه‌ كوتاه‌ بازیگری‌ تئاتر وارد سینما شد. سپس‌ كویین‌ با كاترین‌ دومیل‌ ازدواج‌ كرد. ازدواج‌ با دختر كارگردان‌ مطرحی‌ چون‌ دومیل‌ (سازنده‌ فیلم‌ ده‌فرمان) همگان‌ را به‌ این‌ فكر واداشت‌ كه‌ به‌ قصد سودجویی‌ و فرصت‌ طلبی‌ این‌ كار را كرده‌. آن‌ دو بعدها از هم‌ جدا می‌شوند.
كویین‌ مدت‌ زیادی‌ برای‌ تهیه‌ كنندگان‌ حكم‌ بازیگر درجه‌ ۲ را داشت‌. او توانست‌ در دو فیلم‌ زنده‌ باد زاپاتا و شور زندگی‌ دو جایزه‌ اسكار برای‌ بهترین‌ بازیگر نقش‌ دوم‌ دریافت‌ كند.
و بعد از آن‌ با ایفای‌ دو نقش‌ پرقدرت‌ «مرؤیه‌یی‌ برای‌ یك‌ مشتزن‌ سنگین‌ وزن‌» و فیلم‌ «باراباس‌» توانست‌ نظر تهیه‌ كنندگان‌ را به‌ خود جلب‌ كند.
او در ۶۰ سال‌ حضور در سینما بیش‌ از ۱۵۰ فیلم‌ بازی‌ كرد و نقش‌هایش‌ طوری‌ بود كه‌ محبوبیت‌ جهانی‌ برایش‌ به‌ ارمغان‌ آورد. بیشتر بازیگران‌ بزرگ‌ جهان‌ مشهورند و ستاره‌ هم‌ می‌شوند ولی‌ در بین‌ مردم‌ محبوبیت‌ ندارند.آنتونی‌ كویین‌ علاوه‌ بر شهرت‌ از محبوبیت‌ خاصی‌ در همه‌ دوران‌ها برخوردار شد.
▪ رضا رویگری‌
آنتونی‌ كویین‌ از چهره‌های‌ پرقدرت‌ و دوست‌ داشتنی‌ سینمای‌ جهان‌ است‌ كه‌ من‌ همه‌ فیلم‌هایی‌ كه‌ بازی‌ كرده‌ را ستایش‌ می‌كنم‌. بازی‌ او در فیلم‌ محمدرسول‌الله‌ خیلی‌ حرفه‌یی‌ و دیدنی‌ بود. با توجه‌ به‌ اینكه‌ ایشان‌ امریكایی‌ بودند اما بهترین‌ نقش‌های‌ كویین‌، همیشه‌ نقش‌های‌ غیرامریكایی‌اش‌ بود. البته‌ به‌ جز استعداد ذاتی‌ كه‌ ایشان‌ داشتند وجودش‌ در سینمای‌ هالیوود و امكاناتی‌ كه‌ در آنجا در دست‌ داشت‌ در پیشرفتش‌ نقش‌ بسزایی‌ داشت‌. كویین‌ یكی‌ از ثروتمندترین‌ بازیگران‌ جهان‌ به‌ شمار می‌رفت‌. ما در ایران‌ هم‌ بازیگرانی‌ داریم‌ كه‌ خیلی‌ بهتر و برتر از كویین‌ نقش‌های‌ ماندگار بر جای‌ گذاشته‌اند از جمله‌ آقای‌ عزت‌الله‌ انتظامی‌ ولی‌ افسوس‌...


منبع : روزنامه اعتماد

مطالب مرتبط

۷ سال ۲ سیمرغ

۷ سال ۲ سیمرغ
بهرام رادان، امسال جز موفق‌ترین بازیگران سینمای ایران بود، تا جایی كه توانست در سه سال اخیر، دومین سیمرغ بلورین به عنوان بهترین بازیگر مرد جشنواره برای بازی در فیلم (سنتوری) را از آن خود كند اما پس از دریافت سیمرغ بلورین، جایزه خود را بر زمین گذاشت و از هیئت داوران خواست كه یك‌بار دیگر، فیلم سنتوری ساخته (داریوش مهرجویی) را ببینند، این اتفاق باعث اظهارنظرهای گوناگونی در محافل هنری شد تا آنجا كه رادان را بر آن داشت تا توضیحاتی در این‌باره ارائه دهد...
(پیشاپیش از محضر استاد عزیزم (علی‌نصیریان) و دیگر اعضای محترم هیئت داوری و تمامی جامعه سینمایی كشور عذرخواهی می‌كنم، چنانچه از رفتار من برداشتی اهانت‌آمیز داشته‌اند، شاید به قول برخی این نكات باید در جای دیگری گفته می‌شد گرچه به دلایل ذیل یقین دارم كه رفتار من نه تنها اهانت‌آمیز نبود، بلكه در جهت حمایت از سینمای ملی بوده است.)
رادان، در گوشه‌ای از توضیحات خود می‌گوید: هر كسی كه اثری خلق می‌كند، دوست دارد اثرش مورد قضاوت عادلانه قرار بگیرد و اگر جایزه‌ای به دست نیاورد، معمولا اعتراض می‌كند، اما دوستان، حكایت من حكایت دیگری بود. زمانی كه برای فیلم سنتوری كاندیدا شدم، تعجب نكردم! اما زمانی كه دیدم این فیلم تنها در دو رشته نامزد دریافت جایزه شد، شگفت‌زده شدم... در صورتی كه به گفته بسیاری از كارشناسان سنتوری بهترین فیلم مهرجویی بود... در خواست من برای بازبینی فیلم در خلوتشان نه طعنه بود و نه كنایهتنها یك درخواست بود، آیا این توهین است؟ آنچه از وانهادن سیمرغ بر روی زمین بیان شد، سخنی مبهم بود در باب بی‌احترامی به سیمرغ؟! اولا كه من اصولا با مقدس كردن هر چیزی و شی و اسمی مخالفم و آن را توهین آشكار به مقدسات واقعی می‌دانم، در ثانی نمی‌خواستم زمان صحبت كردن سیمرغ را در آغوش بگیرم، چون آن را متعلق به همه عوامل فیلم می‌دانستم، از طرفی چون در كنار میز میكروفون تعبیه نشده بود، در این فكر بودم كه جایی برای جایزه‌ام پیدا كنم، پس از آن كه شكیبایی نازنین، هنگام رفتن روی سن، آن را بوسید، به این فكر كردم كه سن برای اهل هنر، مكان باارزشی است و بسیاری از بزرگان و پیشكسوتان زیباترین تواضعشان بوسیدن خاك صحنه بود، پس قرار دادن جایزه روی سن و فرش قرمز پهن شده روی آن نه تنها توهین نیست، بلكه كاری است در باب احترام و ارزش گذاشتن به سیمرغ.
گفتم مهرجویی بزرگ بی‌نیاز از جایزه است و برخی ناراحت شدند! هنوز هم بر این باورم كه جایزه، نیازمند مهرجویی است.
رادان می‌گوید: در این هفت سالی كه در خانواده سینما هستم، همیشه مستقل فكر كردم، حرف زدم و مستقل كار كردم، از این به بعد هم چنین خواهد بود... در انتها با ایمان و یقین به آن چه گفته‌ام، از خداوند متعال تقاضا دارم، كمالات و ادراك و انسانیت را آن‌چنان در نهاد ما پرورش دهد تا همیشه از سوءتفاهم‌ها به دور باشیم و خوش‌بینانه به وقایع اطرافمان نگاه كنیم و به یاری هم در راه تعالی فرهنگمان بكوشیم.
رادان به مانند خیلی از ستاره‌های كاغذی تنها به دنبال مشهوریت نبود، گرچه می‌گوید: هركسی كه بگوید شهرت را دوست ندارم، دروغ می‌گوید، همه دوست دارند پیش اطرافیانشان به یك خصلت معروف باشند، شهرت دوست داشتنی است، اما هر چیز دوست داشتنی یك سری محدودیت هم با خود به همراه دارد، شهرت باعث می‌شود، راحت نباشی، حصار خصوصی زندگی را كوچك‌ و كوچك‌تر می‌كند، تا می‌رسد به ابعاد خانه‌ای كه در آن زندگی می‌كند و چند تا دوست به تعداد انگشتان دست ... گرچه این عوامل بستگی به سرشت و ظرفیت آدم‌ها دارد، كه چه‌قدر بتوانند شهرت را هضم كنند، من دوستش دارم، اگر هم محدودیتی دارد، من راضی‌ام و با همه چیزش كنار می‌آیم.
رادان در اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۵۸ در تهران متولد شد و مدرك تحصیلی‌اش لیسانس مدیریت بازرگانی است، او در مورد خانواده‌اش می‌‌گوید: (فرزندان خانواده رادان را دو خواهر و دو برادر تشكیل می‌‌دهند كه من كوچك‌ترین فرزند خانواده هستم، ضمن این‌كه پدرم وكیل پایه یك دادگستری است ، مادرم فرهنگی،برادرم ویكی از خواهرانم پزشك هستند ) اما او كه در سال ۸۲ جوان برتر سال به انتخاب سازمان ملی جوانان شد، چگونه بازیگر شد؟ به ما می‌‌گوید:(چون به بازیگری علاقه داشتم به (هیوا فیلم) رفتم كه ثریا قاسمی، میكائیل شهرستانی و فهیمه راستكار آن‌جا بودند، چند هفته‌ای سر كلاس می‌رفتم و سپس چند نفر از ما را جدا كردند و معرفی كردند به جایی كه هنرجو خواسته بود، فورا عكس گرفتم و آنها را به نشانی كه در حوالی میدان انقلاب داده بودند، بردم و تازه فهمیدم كه آن‌جا شكوفا فیلم است، فرم پر كردم و عكس‌ها را هم دادم اما هنوز نمی‌دانستم چه خبر است، چند نفر با من صحبت كردند كه بعدا فهمیدم یكی از آنان (داریوش بابائیان) تهیه‌كننده و نفر دیگر هم (نادر مقدس) كارگردان است، پس از تست گریم، تست عكس، تست بازی، تست دوربین و... سرانجام گفتند من را برای بازی در فیلمشان انتخاب كرده‌اند، تا سه روز مانده به فیلم‌برداری كه سناریو را به من دادند، حتی نمی‌توانستم، نقش چندم فیلم را دارم، فیلم‌نامه را كه گرفتم، گفتند كه تو نقش (مجید) را داری و تازه فهمیدم كه نقش اول فیلم است، در متن اولیه نامش مجید بود، كه به درخواست من نامش به (كیان) تغییر یافت، به این ترتیب با بی‌تجربگی سر فیلم (شورعشق) رفتم، اما پس از آن، دیگر روی غلتك افتادم و فیلم‌های بعدی پیش آمد، ابتدا درباره (ساقی) با من صحبت شد كه چون تا زمان فیلم‌برداری‌اش، فاصله افتاد، پیش از آن در (آبی) بازی كردم، پس از ساقی هم كه (آواز قو) بود...)
رادان می‌گوید: (از همان ابتدای ورود به وادی هنر، خیلی دوست داشتم بازیگر بشوم، اما از آنجا كه محیط را نمی‌شناختم به خودم می‌گفتم، حالا به عنوان تفریح این كار را می‌‌كنم، اما حالا كه به شناخت رسیده‌ام جدی‌تر هم شده‌ام، كم‌كم زوایای پنهان كار هم برایم باز می‌شود من یك شبه بازیگر نشدم، مطالعه كردم و به دنبال زوایای مختلف این هنر رفتم....)
شاید بیننده در زمان دیدن فیلم شور عشق و با نگاه به بازی او در كنار مهناز افشار كه حالا هردویشان جزو سوپر استارهای سینمای ایران هستند، آینده‌ای برای آنان در نظر نمی‌‌گرفت، اما هردویشان به ویژه رادان ثابت كردند كه از نكات ریزی كه یك بازیگر باید هنگام ایفای نقش از آن آگاه باشند، آگاه هستند. تا جایی كه با دیدن فیلم آواز قو، همه به بازی زیبای او آفرین گفتند و به تمجید از او پرداختند و پس از آن برای بازی در فیلم (شمعی در باد) به كارگردانی (پوران درخشنده) در جشنواره بیست و دوم فجر، موفق به دریافت سیمرغ بلورین شد، بهرام، فیلم به فیلم به دانش سینمایی خود افزود و توانست فوت و فن بازیگری را بیاموزد تا این‌كه در چهارمین نقش آفرینی‌اش كاندید دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد برای فیلم (آواز قو) در پنجمین جشن خانه سینما و همچنین موفق به دریافت تندیس فلامینگو جشنواره ارومیه و موفق به دریافت جایزه حافظ مجله دنیای تصویر شد.
آنچه كه در مورد رادان باید به آن اشاره داشت، این كه وی از جمله بازیگران جوان سینمای ایران است كه طی مدت هفت سال بازیگری خود موفق به دریافت دو سیمرغ بلورین شد، سیمرغی كه خیلی‌ها دوست دارند به آن برسند و حتی گاهی اوقات برای هر بازیگری جزء آرزوهایش به شمار می‌‌رود، از طرفی او طی این مدت در ۱۹ فیلم بازی كرد كه ركوردی عالی برای یك بازیگر جوان است، فیلم‌های او به این شرح است:
▪ شور عشق‌(نادر مقدس، )۱۳۷۸،
▪ آبی (حمید لبخنده، )۱۳۷۹،
▪ ساقی (محمدرضا اعلامی، )۱۳۷۹،
▪ آواز قو (سعید اسدی، )۱۳۷۹-۸۰،
▪ طلوع تاریك (فیلم كوتاه، ابراهیم شیبانی، )۱۳۸۰،
▪ رز زرد (داریوش فرهنگ، )۱۳۸۱، عطش (محمدحسین فرح‌بخش، )۱۳۸۱،
▪ گاوخونی (بهروز افخمی، )۱۳۸۱،
▪ شمعی در باد (پوران درخشنده، )۱۳۸۲،
▪ سربازهای جمعه (مسعود كیمیایی، )۱۳۸۲،
▪ رستگاری در هشت و بیست دقیقه (سیروس الوند، )۱۳۸۳،
▪ ازدواج صورتی (منوچهر مصیری، )۱۳۸۳،
▪ ننه گیلانه (رخشان بنی‌اعتماد، محسن عبدالوهاب، )۱۳۸۳،
▪ حكم (مسعود كیمایی، )۱۳۸۳،
▪ تقاطع (ابوالحسن داودی، )۱۳۸۴،
▪ خون‌بازی (رخشان بنی‌اعتماد )۱۳۸۴،
▪ سنتوری (داریوش مهرجویی، )۱۳۸۴،
▪ چهار انگشتی (سعید سهیلی، )۱۳۸۵،
▪ كارناوال مرگ (رضا عظیمیان، )۱۳۸۵
رادان همچنین مژده‌ای به علاقه‌مندان سینما و بازیگری دارد و گفت: (در روز تولدم هشتم اردیبهشت سال ۱۳۸۶، سایت شخصی‌ام با طراحی جدید و كامل افتتاح خواهد شد كه امیدوارم مورد قبول دوستداران سینما قرار بگیرد.)در پایان جا دارد از مدیر برنامه‌های بهرام رادان، علیرضا باذل تشكر كنیم كه در تهیه‌ این گزارش و عكس اختصاصی از وی نهایت تلاش خود را به كار بست ... چرا كه رادان كمی در گفتگو با نشریات سخت‌گیر و وسواسی است.

وبگردی
در حالی که همه دنیا فکر میکردند این آغوش جنسی است مطهری گفت مادرانه بود. ولی اشکال داشت !
در حالی که همه دنیا فکر میکردند این آغوش جنسی است مطهری گفت مادرانه بود. ولی اشکال داشت ! - وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به نمایش در آغوش کشیدن تیم ملی کروواسی توسط رئیس‌جمهور کشورشان،گفت: ایشان با یک حس مادرانه این کار را انجام داد و این آغوش، جنسی نبود، البته که پخش آن نباید انجام می‌شد.
کدام پسر روحانی سه تابعیتی است؟
کدام پسر روحانی سه تابعیتی است؟ - سرنوشت فرزند بزرگ حسن روحانی از جمله مواردی است که در سال‌های گذشته بارها مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. پیش از برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۹۲ نیز یکی از وب‌سایت‌های اصولگرا مدعی بود که او به دنبال “شکست عشقی” دست به “خودکشی” زده است. بنا به ادعای برخی از رسانه‌های اصو‌لگرا، فرزند روحانی با کلت کمری پدر خودکشی کرد.
فیلم منزل محمود خاوری درکانادا
فیلم منزل محمود خاوری درکانادا - کاربران شبکه های اجتماعی فیلمی را منتشر کرده اند که گفته می شود مربوط به خانه مجلل محمود خاوری در کانادا است. صحت و سقم این قضیه هنوز تایید نشده است.
چرا آیت‌الله جنتی اینگونه فکر می‌کند؟
چرا آیت‌الله جنتی اینگونه فکر می‌کند؟ - احزاب و شخصیت‌ها - زندگی ساده آیت‌الله جنتی گرچه از ویژگی‌های مثبت شخصیت وی است اما نوع نگاهش به عرصه سیاسی و مصداق‌یابی های وی درخصوص افراد انقلابی انتقادهای زیادی را متوجه او می‌کند.
مائده هژبری و امیرحسین مقصودلو در استانبول
مائده هژبری و امیرحسین مقصودلو در استانبول - امیرحسین مقصودلو (تتلو) با انتشار عکسی از خودش و مائده هژبری، دختر نوجوانی که پس از اعتراف تلویزیونی اش معروف شد، از کنسرت مشترک در استانبول خبر داد.
واکنش فغانی به انتشار تصاویردست دادنش با داور زن برزیلی:کوچکترین اهمیتی برایم ندارد!
واکنش فغانی به انتشار تصاویردست دادنش با داور زن برزیلی:کوچکترین اهمیتی برایم ندارد! - تصاویر با شما سخن می گویند؛ تصاویری بی روتوش با سخنانی بی روتوش‌تر؛ می‌خواهیم با بخش خبری «فوتونیوز»، مقامات با شما بی روتوش و رودررو سخن بگویند. از این پس، عصرگاه هر روز با «فوتو نیوز» تابناک، حرف و سخن مقامات داخلی و خارجی را به عکس بی روتوش‌شان الصاق می‌کنیم، تا بهتر بدانیم چه کسی حرف زده و از چه سخن گفته است. کوتاه و مختصر؛ به احترام وقت شما و فرصتی که برای دانستن می‌گذارید.
اول مرگ بر ربا بعد مرگ برآمریکا
اول مرگ بر ربا بعد مرگ برآمریکا - صحبت های تامل برانگیز آیت الله رودباری درمورد ربا در کشور
مرد رو‌به‌روی مائده هژبری کیست؟
مرد رو‌به‌روی مائده هژبری کیست؟ - دختر بازداشت شده در بخشی از مصاحبه توضیح می‌دهد که صبح دستگیر شده و خانواده‌اش در جریان این موضوع قرار گرفته‌اند و این ادعا نشان می‌دهد تهیه فیلم اعترافات به فاصله یک صبح تا عصر انجام شده که خود نشان‌دهنده این است که برای متهم هنوز دادگاهی تشکیل نشده و جرمی به اثبات نرسیده ‌است.
فیلم | رامبد: دهنتو ببند، فرح‌بخش: دهنتو گِل بگیر!
فیلم | رامبد: دهنتو ببند، فرح‌بخش: دهنتو گِل بگیر! - پس از آنکه فیلم تازه محمدحسین فرح‌بخش در سالن‌های سینمای شهر تهران اکران نشد. احمدی مدیر سینماشهر که از قضا تهیه کننده برنامه خندوانه نیز هست و سوله مدیریت بحران شهر تهران در دوره تهیه کنندگی او به «خندوانه» اختصاص یافت، مانع از این اکران شده بود و همین مسئله واکنش فرح بخش را به دنبال داشت و او را رانت‌‎‌خوار خواند و پای رامبد جوان را به میان کشید.
شاخ‌های اینستاگرامی که نمی‌شناختیم
شاخ‌های اینستاگرامی که نمی‌شناختیم - یکی از دختران که به شدت مورد توجه قرار گرفته است مائده نام دارد. او از چهره‌های شناخته شده اینستاگرام است که ویدئو‌هایی از رقص هایش را در صفحه خود منتشر کرده است. او متولد سال 1380 است. به گفته خودش حدود 600هزار فالوئر دارد. او حالا با قرار وثیقه آزاد است.
تصادف سردار آزمون با پورشه اش (عکس)
تصادف سردار آزمون با پورشه اش (عکس) - سردار آزمون نیمه شب گذشته و در نزدیکی‌های صبح امروز با خودوری پورشه شخصی خود در محور نکا بهشهر پس از عبور از روستای کمیشان با تصادف زنجیره‌ای مواجه شد که در این حادثه خودروهای زیادی خسارت دیدند
فیلم | سرگذشت گنده‌لات تهران تا لحظه جان‌دادن در زندان (۱۴+)
فیلم | سرگذشت گنده‌لات تهران تا لحظه جان‌دادن در زندان (۱۴+) - فیلم - گزارشی کامل و کوتاه از سرگذشت وحید مرادی گنده‌لات تهران تا لحظه جان‌دادن در زندان را در ویدئوی زیر ببینید.
شوخی «عطاران» با «مدیری» در اکران فیلم هزارپا
شوخی «عطاران» با «مدیری» در اکران فیلم هزارپا - مراسم اکران خصوصی فیلم هزارپا با حضور هنرمندان و بازیگران این فیلم سینمایی شب گذشته 9 تیر 1397 در برج میلاد برگزار شد.
قصور تاریخی دولت
قصور تاریخی دولت - چه باید کرد؟ پرسشی که نوبخت پرسیده است، اما شاید به دنبال پاسخ آن نباشد. در شرایط کنونی دولت و حامیان اصلی آن در مظان این اتهام تاریخ قرار خواهند گرفت که چرا به دنبال طرح و پاسخ مهم‌ترین سوال شرایط بحرانی کنونی نرفتند.
تصاویر/ لمس "آزادی" در ورزشگاه آزادی
تصاویر/ لمس "آزادی" در ورزشگاه آزادی - مردم تهران برای اولین بار و برای تماشای مسابقه‌ی فوتبال ایران و اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ بهمراه خانواده‌های خود به ورزشگاه صدهزار نفری آزادی رفتند