یکشنبه, ۱۷ تیر, ۱۴۰۳ / 7 July, 2024
مجله ویستا

از پانـزدهـم مهــر تا اول آبان بر شـما چــه خـواهد گذشــت؟


از پانـزدهـم مهــر تا اول آبان بر شـما چــه خـواهد گذشــت؟
● فروردین
در این دو هفته درباره موضوعی و اتفاقی که پیش می‌آید نزدیکان خود را نیز آگاه کنید و مطمئن باشید از این طریق به راه حل‌های مناسبی دست خواهید یافت. شما می‌توانید وسایل یک ارتباط و یا یک امر خیر را فراهم کنید. از طریق تلفن و یا نامه از خبر مهمی آگاه خواهد شد. مقداری پول در راه دارید. کارمندان متولد این ماه منتظر پاداش و یا هدایایی باشند. در این هفته مخصوصا از مجادله و مناقشه دوری کنید.
● اردیبهشت
دراین دوهفته با شنیدن خبری ویا مراجعه به جایی یک نگرانی شما بر طرف می‌شود. یک موضوع و یا مسئله که برایتان مشکل عمده‌ای شده بود و فکر آن نگرانتان می‌کرد، از میان برداشته می‌شود. یک سو تفاهم خانوادگی بر طرف می‌شود. یک مشکل مالی از سر راه به کناری می‌رود! از برطرف شدن این همه مشکل، زیاد هم خوشحال نشوید...سعی کنید این حرف‌ها را به آدمهایی که نمی‌توانندخوشی و راحتی شما را ببینند، نگویید.حسادت، ممکن است روزهای خوشتان را به هم بزند.
● خرداد
یک ملاقات غیرمترقبه و یا دیدار با کسی که مدت‌ها او را ندیده بودید، روحیه تازه‌ای به شما خواهد داد. مشکل یکی از اعضای فامیل شما را هم برای مدتی درگیر خود خواهد کرد. در این هفته از یکی از نزدیکان رفتاری دور از انتظار خواهید دید.یادتان باشد که عجولانه و از روی عصبانیت تصمیم نگیرید. از قدیم گفته‌اند اگر فامیل، گوشت هم را بخورند، استخوان هم را دور نمی‌اندازند... همه پل‌ها راپشت سرخود خراب نکنید مسافرتی کوتاه مدت در پیش دارید. به کمک یکی از دوستان موفق خواهید شد از یک بن بست بیرون آیید.
● تیر
منتظر بعضی خبرهای خوب باشید. این مدت روی خط شانس و فرصت‌های کمیاب هستید. بعضی اتفاق‌ها را به فال نیک بگیرید. مجردین متولد این ماه فرصت‌هایی بدست می‌آورند تا از تنهایی بیرون آیند. مسافرت یکی از نزدیکان بعضی از برنامه‌های شما را به هم خواهد ریخت. در اواخر هفته فرصتی فراهم می‌آید تا خود را به شخص مورد نظرتان نزدیک کنید. اما اگر او تمایل زیادی به همنشینی با شما نداشت، زیاد اصرار نکنید... اجازه بدهید زمان دوباره شانس شما را روی غلتک بیندازد.
● مرداد
مواظب بعضی بگو مگوها باشید تا میانه شما با یکی که برایتان از اهمیت خاصی برخوردار است به هم نخورد. این روزها باید خیلی مواظب اعصاب خود باشید تا به قول معروف جوش نیاورید، و از کوره در نروید. چون در غیر این صورت خود بیش از دیگران متضرر و پشیمان خواهد شد. در اواخر هفته تا حدی از این نوع التهابات کاسته می‌شود. برای به دست آوردن موقعیت مورد نظر کمی باید صبور و دوراندیش باشید. به یک مهمانی دوستانه یا خانوادگی دعوت خواهید شد که مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدید!
● شهریور
در یک مورد عاطفی نظر شما دچار تردید‌هایی می‌شود. برای حل یک اختلاف شما باید کوتاه بیایید تا قضیه به خوبی و خوشی پایان گیرد. از توانایی‌ها و استعدادتان غافل نباشید و خود را برای تصمیم گیری به دامن چه کنم و چه نکنم نیندازید. یکی می‌تواند شما را از بعضی گرفتاری‌ها دور کند. به زودی او را خواهید شناخت و باید در موردش قدرشناس باشید. برای شرکت در یک مجلس جشن مانند دعوت می‌شوید.
● مهر
اوقات خوب با فرصت‌های مناسبی در پیش دارید.در یک مورد خاص اگر حس حسادت را از خود دور کنید هفته‌ای بی‌دغدغه در پیش خواهید داشت. یکی منتظر جواب شما به تقاضای خود است. او را چشم انتظار نگذارید. یک مسافرت کوتاه مدت اما دلچسب خواهید داشت. در اواخر هفته موردی پیش خواهد آمد که بر اثر آن از محبت و کمکی که به کسی کرده بودید، پشیمان خواهید شد. اما مطمئن باشید که این حس درستی نیست.
● آبان
و عده‌ای را که به یک نفر داده‌اید، هنوز ادا نکرده‌اید و او همچنان چشم به راه کمک شماست.یکی از دوستان به کمک شما نیازمند خواهد شد. در میانه هفته یکی از خواسته‌های شما به نحوی برآورده می‌شود و یا از یک کار اداری که فکر می‌کنید به بن‌بست خورده، خلاص خواهید شد. پیشنهاد تازه‌ای خواهید شنید، بی‌ضرر نیست اگر آن را مورد مطالعه و مشورت قرار دهید، مقداری پول از دست شما خارح میشود.
● آذر
یکی از همسایگان و یا همکاران در حق شما خدمت بزرگی خواهد کرد. بی‌آنکه شما هیچ انتظاری از او داشته باشید . در این هفته مواظب یک نفر زبانباز و متملق باشید تا به شما به قول معروف وعده‌های سر خرمن ندهد. در امور شغلی گشایشی حاصل می‌آید و احساس خواهید کرد وارد مرحله جدیدی از کار شده اید. یک مشکل مالی رو به راه خواهد شد. مقداری پول به دست شما می‌رسد.یک نفر چشم انتظار شماست.اگر به کسی قول مساعدت یا دیدار داده‌اید، یادتان باشد که الوعده وفا!
● دی
برای انجام یک موضوع عاطفی کمی هم باید صبر و تحمل داشته باشید. موضوع مورد نظر احتیاج بیشتری به بررسی و مشورت دارد. افق نگاهتان را باید وسیع‌تر کنید و مثل شطرنج بازها حرکات بعدی شخص مورد نظر را پیش‌بینی کنید و تدابیر لازم را برای مقابله بیندیشید. طلبی را که در انتظارش هستید به موقع به دستتان می‌رسد. در نگهداری امانتی که در اختیار دارید نهایت سعی و کوشش خود را به کار بگیرید.
● بهمن
تغییراتی در وضعیت مسکن و یا محل کارتان پیش می‌آید که سرانجام رضایت خاطر شما فراهم خواهد شد. مواظب فرصت‌هایی که در این هفته به دست می‌آورید، باشید. به زودی یک بدبینی بزرگ شما بر اثر جریانی به خوش‌بینی بدل خواهد شد. مقداری پول از دستتان خارج خواهد شد.ممکن است آن را برای یک خرید مورد نظر خرج کنید. اواخر هفته اوقات خوبی با خانواده و یا دوستان خواهید داشت.
● اسفند
یک آشنایی تازه توقعات و انتظارهای تازه‌ای برای شما پیش می‌آورد. سعی کنید در خانواده نقش سازنده و بهتری داشته باشید. یک مشاجره در خانواده و یا محل کارتان پیش می‌آید و بی‌آنکه خود بخواهید پای شما هم به میان کشیده می‌شود. اقدامات چند روز اخیر شما برای انجام کاری به نتیجه می‌رسد. یکی از آرزوهای شما به مرحله عمل نزدیک می‌شود. یک طلبکار سمج بر سر راه دارید. سعی کنید هر طور که می‌توانید با او کنار بیایید تا از مزاحمت‌هایش خلاص شوید.
منبع : مجله خانواده سبز