جمعه, ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 3 May, 2024
مجله ویستا
مبانی اقناع و تبلی غ
نویسنده : حسینیپاکدهی - علی
ویراستار : بهنیا - محمدکاظمرجبزاده - شهرام
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۰۳/۱۸
رده دیویی : ۱۵۳.۸۵۲
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۷۴
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : BF۶۳۷/فلا۷ح۵
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۷۲۱۱-۷۰-۸
این کتاب, با هدف شناساندن مبانی 'تبلی غ 'تدوین یافته است و مخاطب طی مطالعه فصول کتاب این مطالب را فرا میگیرد :مفهوم تبلی غ, انواع تبلی غ, پیام و اهمیت در اقناع و تبلی غ, شکلگیری افکار عمومی, اهمیت ارتباط جمعی, منبع ارتباط, تاثیرات تبلی غ, دشواریها و مسائل در اقناع و تبلی غ, روانشناسی اجتماعی و ارتباط جمعی, آموزش و انگیزش, و روشهای تبلی غ .
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران غزه حسن روحانی روسیه مجلس شورای اسلامی نیکا شاکرمی روز معلم معلمان رهبر انقلاب مجلس بابک زنجانی دولت
هلال احمر یسنا سیل آتش سوزی قوه قضاییه پلیس تهران بارش باران شهرداری تهران آموزش و پرورش فضای مجازی سازمان هواشناسی
بانک مرکزی دولت سیزدهم حراج سکه قیمت طلا قیمت خودرو قیمت دلار خودرو بازار خودرو دلار سایپا ایران خودرو کارگران
سریال نمایشگاه کتاب کتاب مسعود اسکویی تلویزیون عفاف و حجاب سینمای ایران سینما دفاع مقدس
اسرائیل رژیم صهیونیستی فلسطین حماس جنگ غزه اوکراین چین نوار غزه ترکیه انگلیس نتانیاهو ایالات متحده آمریکا
استقلال فوتبال علی خطیر پرسپولیس سپاهان باشگاه استقلال لیگ برتر ایران تراکتور لیگ برتر رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ
هوش مصنوعی گوگل کولر اپل آیفون همراه اول تبلیغات اینستاگرام ناسا
فشار خون خواب کبد چرب بیمه کاهش وزن دیابت داروخانه