جمعه, ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 3 May, 2024
مجله ویستا


مبانی اقناع و تبلی‌ غ


مبانی اقناع و تبلی‌ غ
نویسنده : حسینی‌پاکدهی - علی
ویراستار : بهنیا - محمدکاظمرجب‌زاده - شهرام
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۰۳/۱۸
رده دیویی : ۱۵۳.۸۵۲
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۷۴
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : BF۶۳۷/ف‌لا۷ح۵
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۷۲۱۱-۷۰-۸

این کتاب, با هدف شناساندن مبانی 'تبلی‌ غ 'تدوین یافته است و مخاطب طی مطالعه فصول کتاب این مطالب را فرا می‌گیرد :مفهوم تبلی‌ غ, انواع تبلی‌ غ, پیام و اهمیت در اقناع و تبلی‌ غ, شکل‌گیری افکار عمومی, اهمیت ارتباط جمعی, منبع ارتباط, تاثیرات تبلی‌ غ, دشواری‌ها و مسائل در اقناع و تبلی‌ غ, روان‌شناسی اجتماعی و ارتباط جمعی, آموزش و انگیزش, و روش‌های تبلی‌ غ .