سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 30 April, 2024
مجله ویستا
۱۳سطح تامین رضایت مشتری در خرید یک کالای مصرفی
١- فروشنده کالای مورد در خواست مشتری را میآورد.
٢- مشخصههای آن را توضیح میدهد.
٣- مشخصههایی که در دیگر مدلها وجود دارد را میگوید.
۴- از او می پرسد اگر سئوالی دارد به موقع جواب دهد.
٥-نظر دیگر مشتریها را به اطلاع او میرساند.
٦- از او میپرسد در مورد دیگر مدلها میخواهد، بداند.
٧- در مورد چگونگی نگهداری کالا به او یادآوری میکند.
٨ - در مورد ضمانتهای احتمالی یادآوری میکند.
٩ -کالا را در مقابل مشتریآزمایش میکند.
١٠- او را تا پای صندوق راهنمایی میكند.
١١- از او می پرسد که میخواهد کالا را کادو پیچ کند.
١٢- بعد از بسته بندی کالا را به مشتری میسپارد.
١٣ -با لبخند روز خوشی را برای او آرزو کند.
منبع : مطالب ارسال شده
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید بلیط هواپیما
ایران مجلس شورای اسلامی بابک زنجانی خلیج فارس مجلس دولت سیزدهم دولت حجاب لایحه بودجه 1403 بودجه شورای نگهبان مجلس یازدهم
قوه قضاییه هواشناسی سیل تهران شهرداری تهران شورای شهر تهران سلامت شهرداری قتل دستگیری پلیس شورای شهر
قیمت دلار خودرو قیمت طلا سایپا قیمت خودرو ایران خودرو دلار بازار خودرو تورم مالیات بانک مرکزی ارز
تلویزیون سینما محمدرضا گلزار سریال سینمای ایران فیلم تئاتر رسانه ملی موسیقی بازیگر دفاع مقدس سریال پایتخت
هوش مصنوعی سازمان سنجش وزارت علوم انتخاب رشته بنیاد ملی نخبگان آموزش عالی
رژیم صهیونیستی آمریکا اسرائیل غزه فلسطین جنگ غزه حماس روسیه عربستان نوار غزه اوکراین ترکیه
فوتبال پرسپولیس استقلال سپاهان تراکتور باشگاه استقلال تیم ملی فوتسال ایران فوتسال وحید شمسایی بازی باشگاه پرسپولیس لیگ برتر
اینترنت تبلیغات اپل گوگل همراه اول آیفون ناسا روزنامه ایرانسل نوآوری
داروخانه سازمان غذا و دارو خواب پرستار کاهش وزن دیابت طول عمر فروش اینترنتی دارو قهوه سلامت روان بارداری