یکشنبه, ۹ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 28 April, 2024
مجله ویستا
تغییر نگرش؛ هدف مشترک روابط عمومی، تبلیغات و بازاریابی
روابط عمومی نهادی است که به جوامع نوین تعلق دارد. به لحاظ ظهور علمی، جوانتر از تبلیغات و بازاریابی است که در روند پیدایش و رشد سازمانهای نوین برای تسهیل ارتباط میان سازمانها با محیط درونی وبیرونی، مخاطبان، گروههای تاثیرگذار عمومی، ایفای کارکردهای اطلاعرسانی و اطلاعیابی و حفظ ارتباطات دوسویه و تفاهم متقابل بین سازمان و مخاطبان و جلب اعتماد و توسعه مشارکت به عنوان یک فعالیت مدیریتی، پرچمی برافراشته دارد.
مدیریت سازمانها برای همگام شدن با تغییرات محیطی، نزدیک کردن نگرشهای مخاطبان با سازمان و متقابلا نزدیک کردن اقدامات و نگرشهای سازمان با مخاطبان و حفظ پویایی عینی سازمان ناگریز از داشتن روابط عمومی فعال و حرفهای و عملی هستند.
روابط عمومی با تبلیغات و بازاریابی هدف مشترک دارد و آن تغییر نگرش است. بهطوری که امروزه هر سه در محورهای زمانبندی و قالب از یکدیگر پیروی میکنند و در سالهای اخیر تبلیغات و بازاریابی برآن هستند که مفاهیمی که روابط عمومی در اذهان ایجاد کرده است را به ابزار متفاوت و زمینههایی دیگر تکرار کنند.
منبع : خبرگزاری ایسنا
همچنین مشاهده کنید
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
خرید میز و صندلی اداری
خرید بلیط هواپیما
گیت کنترل تردد
ایران حجاب مجلس شورای اسلامی دولت سیزدهم مجلس دولت جمهوری اسلامی ایران رئیس جمهور گشت ارشاد رئیسی پاکستان امام خمینی
تهران پلیس وزارت بهداشت قتل شهرداری تهران سیل کنکور پایتخت بیمارستان زنان آتش سوزی سازمان سنجش
خودرو قیمت خودرو بانک مرکزی قیمت دلار بازار خودرو دلار قیمت طلا سایپا تورم ارز مسکن ایران خودرو
سریال سینمای ایران یمن تلویزیون سینما کیومرث پوراحمد موسیقی سریال پایتخت مهران مدیری فیلم ترانه علیدوستی قرآن کریم
اینترنت کنکور ۱۴۰۳
اسرائیل غزه فلسطین رژیم صهیونیستی آمریکا جنگ غزه روسیه چین حماس اوکراین ترکیه ایالات متحده آمریکا
پرسپولیس فوتبال استقلال بازی جام حذفی آلومینیوم اراک فوتسال تیم ملی فوتسال ایران تراکتور باشگاه پرسپولیس لیورپول سپاهان
تبلیغات هوش مصنوعی ناسا اپل سامسونگ فناوری بنیاد ملی نخبگان آیفون ربات روزنامه
کاهش وزن روانشناسی بارداری مالاریا آلزایمر زوال عقل