سه شنبه, ۲۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 14 May, 2024
مجله ویستا
بهینه سازی عنوان
یکی از مهم ترین بخش های یک صفحه عنوان آن صفحه می باشد , چرا که اولین قسمتی از یک صفحه وب است که هم موتورهای جستجوگر و هم کاربران به آن توجه می کنند و هم چنین آنرا به عنوان یک تیتر اصلی که محتویات داخلی صفحه بر اساس آن می باشد در نظر می گیرند.
( شاید با این مقدمه ساده به اهمیت عنوان یک صفحه پی برده باشید )
نکته مهمتر آن که , یکی از عناصر اصلی یک صفحه وب سایت که موتورهای جستجوگری هم چون گوگل و یاهو از آن برای موقعیت یابی صفحات استفاده می کنند , عنوان یک صفحه می باشد و بایستی به شکل مطلوبی با تعداد كمی از كلمات و یا اصطلاحات کلیدی بهینه سازی شود. تعداد دقیق كلمات كلیدی و موقعیتشان در عنوان بستگی به فاكتورهای بهینه سازی موتورهای جستجوگر دارد ( پس برای این که بتوانید یک عنوان بهینه برای صفحه وبتان در نظر بگیرید و موقعیت بالاتری را در موتورهای جستجو به دست آورید , حتما با یک متخصص بهینه سازی مشاوره نمایید.
به عنوان یک قاعده عمومی به دست آوردن موقعیتی بالاتر در نتایج جستجو با کلمات کلیدی کمتر بهتر از آن است که موقعیتی متوسط با بازه کلمات کلیدی بیشتری را بدست آوریم , یعنی آن که تمرکزمان را بیشتر متوجه کلمات کلیدی اصلی صفحه و یا وب سایتمان بکنیم . ( برای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی وب سایتتان می توانید با ما مشاوره کنید , چرا که همانطور که قبل هم گفته شد تمرکز بر روی کلمات کلیدی مهمتر ( اگر چه کم هم باشد ) نتایج بهتری را در پیش خواهید داشت )
تا بدین جا به اهمیت عنوان و آشنایی با چی و چگونه پر کردن عنوان پی بردیم , اما تمام این مواردی که در بالا بیان شد , فقط در ارتباط با موتورهای جستجو بود , در صورتی که کس دیگری مهمتر از موتور جستجو با عنوان برخورد دارد و آن هم کسی نیست جز کاربران یا بازدیدکننده های وب سایت شما.
● بازدیدکنندگان در بر خورد با عنوان
مانند تمام جنبه های طراحی وب سایت هیچ گاه نیازهای بازدیدكنندگانتان رافراموش نكنید. بعضی از كلمات كلیدی به تنهایی قابل استفاده در عنوان صفحه به منظور توصیف را ندارند و بازدیدکنندگان در برخورد با آنها مطلب خاصی را دریافت نمی کنند. آنچه كه شما در عنوان قرار می دهید , همان متن های جستجویی هستند که شما در هنگام جستجو در موتورهای جستجوگر به عنوان کلمات جستجو وارد می کنید, یعنی بازدیدکنندگان پس از جستجو , به اولین چیزی که در نتایج جستجو دقت می کند , عنوان آن نتیجه جستجو می باشد ( چرا که موتورهای جستجوگر هم از عنوان به عنوان یک فاکتور موقعیت یابی استفاده می کنند ) . اگر آن عنوان بازدیدكنندگان را جذب نكند , آنها بر روی نتایج دیگری ( و به احتمال زیاد وب سایتهای رقبایتان )کلیک خواهند كرد.
این دقیقاً همان علتی است كه عنوان این صفحه " آموزش بهینه سازی موتورجستجو و بهینه سازی عنوان " است و دقیقاً " بهینه سازی عنوان " نیست. چرا که در مورد اول ( آموزش بهینه سازی موتورجستجو و بهینه سازی عنوان ) به یك بازدیدكننده بالقوه می گوید كه این صفحه بخشی از یك آموزش بهینه سازی موتورجستجو است و ولی در مورد دوم ( بهینه سازی عنوان ) آن مطلب را نمی رساند.
منبع : سئو
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران مجلس شورای اسلامی قوه قضاییه مجلس دولت سیزدهم دولت رهبر انقلاب شورای نگهبان قوه قضائیه صادق زیباکلام مجلس دوازدهم انتخابات
هواشناسی قتل پلیس تهران شهرداری تهران فضای مجازی بارش باران سازمان هواشناسی دستگیری سیل سلامت حج تمتع
قیمت دلار قیمت طلا یارانه بانک مرکزی خودرو قیمت خودرو سایپا بازار خودرو بورس مسکن دلار حقوق بازنشستگان
نمایشگاه کتاب همایون شجریان فردوسی سحر دولتشاهی شاهنامه زبان فارسی کتاب نمایشگاه کتاب تهران سینمای ایران تلویزیون دفاع مقدس سریال
دانشگاه تهران وزارت علوم تحقیقات و فناوری فضا آیفون
رژیم صهیونیستی اسرائیل غزه جنگ غزه آمریکا فلسطین روسیه حماس چین افغانستان اوکراین ترکیه
فوتبال استقلال پرسپولیس لیگ برتر فولاد خوزستان فولاد لیگ برتر ایران مهدی طارمی باشگاه استقلال رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران بازی
هوش مصنوعی همراه اول گوگل موبایل دوربین فناوری تبلیغات هواپیما ناسا نوآوری دبی ایلان ماسک
کاهش وزن مغز زوال عقل خواب کودک تجهیزات پزشکی واکسن فشار خون سلامت روان