یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 5 May, 2024
مجله ویستا


تبلیغات تجاری: اصول و شیوه‌های عمل


تاریخ نشر : ۸۴۰۳۰۱
تیراژ : ۳۰۰۰
تعداد صفحه : ۸۴۴
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۹۴۳۵۳-۲-۸
رده دیویی : ۶۵۹
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
قطع : رحلی
جلد : گالینگور
محل نشر : تهران
ویراستار : باقری - بهادر
ویراستار : حسنی - علیرضا
ویراستار : فروزفر - علی
مترجم : قربانلو - سینا
نویسنده : ولز - ویلیام
نویسنده : برنت - جان
نویسنده : موریارتی - ساندراارنست

در این کتاب نخست درباره‌ی مبانی و محیط تبلیغ، اشاراتی شده و پس از آن نحوه‌ی برنامه‌ریزی و تدوین راهبرد تبلیغاتی تشریح گردیده است. معرفی رسانه‌های تبلیغ، جنبه‌ی خلاقیت تبلیغ و ساختن انواع آگهی‌ها برای رسانه‌های مختلف از دیگر مباحث کتاب است که در پایان درباره‌ی آگاهی تبلیغ و نیز تبلیغات بین‌المللی و آینده‌ی تبلیغات تجاری مباحثی آورده شده است. مباحث اصلی کتاب بدین قرار است: 'شالوده‌ها و محیط تبلیغات'، 'پیشینه، برنامه‌ریزی و راهبرد تبلیغات'، 'رسانه‌های تبلیغات'، 'خلق تبلیغات'، 'عملیات تبلیغات' و 'سایر انواع تبلیغات'.