سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 30 April, 2024
مجله ویستا


کاربرد مدل ۳R در تدوین استراتژی (راهبرد) الکترونیکی محصولات شهروند


کاربرد مدل ۳R در تدوین استراتژی (راهبرد) الکترونیکی محصولات شهروند
این تحقیق مدل استراتژی (راهبرد) الکترونیکی ۳R را فروشگاه زنجیره‌ای شهروند به‌صورت عملیاتی پیاده و وضعیت کنونی و وضعیت مطلوب راهبرد الکترونیکی را در سطح محصولات شناسائی می‌نماید. با توجه به اینکه مبحث راهبرد، منعکس‌کننده دیدگاه صاحب‌نظران سازمان است، در این‌باره نظرات ایشان بررسی می‌شود. تحلیل فاصله وضعیت موجود و وضعیت مطلوب و همچنین بررسی رابطه وضعیت موجود و وضعیت مطلوب راهبرد الکترونیکی محصولات دو هدف عمده این مقاله را تشکیل می‌دهد.
نتیجه‌ای که این تحقیق با حصول اهداف مورد نظر بدان دست‌یافته، فراهم‌سازی ابزار مناسب تصمیم‌گیری مدیران برای برنامه‌ریزی راهبرد راه‌اندازی فروش الکترونیکی محصولات است.
دکتر علی دیواندری
محمد رضا طبیبی
منبع : معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزارت بازرگانی


همچنین مشاهده کنید