شنبه, ۱۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 4 May, 2024
مجله ویستا


تحقیقات بازاریابی


تحقیقات بازاریابی
نویسنده : مال‌هاترا - نارش
مترجم : زنجانی - محمد
ویراستار : کیال - علی
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۷۸/۰۴/۱۳
رده دیویی : ۶۵۸.۸۳
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۳۲۰
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : انگلیسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۳۰۰
شابک : ۹۶۴-۶۱۷-۲۷-۹

در این نوشتار, اطلاعاتی جامع درباره مفاهیم مرتبط با تحقیقات بازاریابی گرد آمده, همچنین روش‌ها و فنون مختلفی که در انجام این گونه تحقیقات به کار گرفته می‌شود, تشریح شده است .مولف, کتاب را با این مباحث تدوین کرده است :((تحقیقات اکتشافی, توصیفی و علی)), ((مشخص کردن اطلاعات مورد نیاز)), ((زیربنا و مقیاس بندی نسبی)), ((طراحی پرسشنامه)), ((نمونه‌گیری طراحی و رویه‌ها)), ((نمونه‌گیری ملاحظات آماری)), ((عملیات میدانی)), ((آماده‌سازی داده‌ها)), ((توزیع فراوانی)), ((تحلیل واریانس)), ((همبستگی و رگرسیون)), ((تهیه و ارائه گزارش)) و ((بازاریابی بین‌المللی)) .