شنبه, ۱۵ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 4 May, 2024
مجله ویستا
تحقیقات بازاریابی
نویسنده : مالهاترا - نارش
مترجم : زنجانی - محمد
ویراستار : کیال - علی
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۷۸/۰۴/۱۳
رده دیویی : ۶۵۸.۸۳
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۳۲۰
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : انگلیسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۳۰۰
شابک : ۹۶۴-۶۱۷-۲۷-۹
در این نوشتار, اطلاعاتی جامع درباره مفاهیم مرتبط با تحقیقات بازاریابی گرد آمده, همچنین روشها و فنون مختلفی که در انجام این گونه تحقیقات به کار گرفته میشود, تشریح شده است .مولف, کتاب را با این مباحث تدوین کرده است :((تحقیقات اکتشافی, توصیفی و علی)), ((مشخص کردن اطلاعات مورد نیاز)), ((زیربنا و مقیاس بندی نسبی)), ((طراحی پرسشنامه)), ((نمونهگیری طراحی و رویهها)), ((نمونهگیری ملاحظات آماری)), ((عملیات میدانی)), ((آمادهسازی دادهها)), ((توزیع فراوانی)), ((تحلیل واریانس)), ((همبستگی و رگرسیون)), ((تهیه و ارائه گزارش)) و ((بازاریابی بینالمللی)) .
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
سیستان و بلوچستان دولت چین انتخابات مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان حسن روحانی جنگ دولت سیزدهم نیکا شاکرمی رهبر انقلاب مجلس
سیل هواشناسی ایران تهران شهرداری تهران باران آتش سوزی هلال احمر سازمان هواشناسی روز معلم پلیس قوه قضاییه
خودرو قیمت خودرو قیمت طلا تورم مسکن بانک مرکزی بازار خودرو حقوق بازنشستگان قیمت دلار دلار ایران خودرو ارز
صدا و سیما مهران غفوریان تلویزیون ساواک موسیقی صداوسیما سریال سینمای ایران تئاتر عفاف و حجاب
اینترنت
رژیم صهیونیستی جنگ غزه فلسطین غزه آمریکا روسیه ترکیه حماس اوکراین نوار غزه انگلیس ایالات متحده آمریکا
پرسپولیس فوتبال استقلال لیگ برتر سپاهان جواد نکونام علی خطیر باشگاه استقلال بازی تراکتور باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان اروپا
آیفون اپل ناسا صاعقه گوگل تماس تصویری عکاسی تلفن همراه
چای کبد چرب فشار خون