یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 5 May, 2024
مجله ویستا


تبلیغات از دیدگاه امام خمینی (ره)


تبلیغات از دیدگاه امام خمینی (ره)
تهیه و تنظیم : سعادتمند - رسول
محل نشر : قم
تاریخ نشر : ۱۳۷۹/۰۹/۲۰
رده دیویی : ۹۵۵.۰۸۴۲
قطع : پالتویی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۴۸
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۵۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۹۰۳۰۸-۸-۳

در مجموعه حاضر سخنان و رهنمودهای امام خمینی (ره) درباره تبلیغات و ابعاد مختلف آن طی هشت فصل فراهم آمده است1 :ـ اهمیت و نقش تبلیغات, 2ـ مسئولیت علما و حوزه‌ها در تبلیغات, 3ـ تبلیغات و تعظیم شعائر اسلامی, 4ـ صدور انقلاب و تبلی‌ غ ارزشها, 5ـ هماهنگی در تبلیغات, 6ـ کمبودها و کاستی‌های تبلیغاتی, 7ـ تبلیغات دشمن اهداف و روش‌ها, 8ـ مقابله با تبلیغات دشمن .