دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 6 May, 2024
مجله ویستا


بررسی و تحلیل عوامل مؤثر بر رضایتمندی...


بررسی و تحلیل عوامل مؤثر بر رضایتمندی...
هدف پژوهش حاضر تعیین میزان رضایت مراجعان از خدمات کتابخانهٔ مرکزی آستان قدس رضوی است و در آن به میزان رضایت از خدمات کتابخانه‌ای، تأمین نیازهای اطلاعاتی، رفتار کتابداران، و منابع کتابخانه پرداخته شده است. جامعهٔ آماری این پژوهش، کلیهٔ مراجعان به کتابخانه اعم از عضو و غیر عضو، فارغ از محدودیت جنس، وضعیت اقتصادی و فرهنگی می‌باشد.
نوع پژوهش توصیفی و ابزار گردآوری اطلاعات، پرسشنامه بوده. یافته‌های پژوهش نشان داد که مراجعان رضایت کلی خود را از خدمات کتابخانه ابراز داشته‌اند. در پایان پیشنهادهایی با توجه به نتایج به‌دست‌‌آمده از پژوهش در زمینه‌های تحقیقی و اجرایی ارائه شده است.
مسعود بهمن آبادی