پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
مجله ویستا
مدیریت راهبردی نام تجاری
نویسنده : قربانلو، سینا,نوئلکاپفرر، ژان
شابک : ۹۶۴-۹۴۳۵۳-۹-۵
رده دیویی : ۶۵۸
تاریخ نشر : ۸۵۰۶۰۱
تعداد صفحه : ۳۲۶
نوبت چاپ : ۱
نگارنده در اين كتاب با استفاده از مطالعهي موردي و مثالهايي به اصل ماهيت و فرهنگ نام تجاري ميپردازد و سعي دارد فلسفهاي براي تمامي جنبههاي مديريت نام تجاري فراهم آورد. وي مباحثي از اين دست را مطرح ميسازد: منطق نامگذاري تجاري، موانع پذيرش منطق نام تجاري، هويت نام تجاري، منابع هويت، كاركترها و نمادهاي نام تجاري، مديريت نام تجاري، بسط و توسعهي نام تجاري، راهبردها و معيارهاي انتخاب، و حركت به سمت بينالمللي شدند. وي در اين كتاب تبيين ميكند كه موفقترين مديران نام تجاري، در پي يافتن فرصتهاي جديد و بازارهاي تازه از ميان پديدههاي انفجاري نامگذاري تجاري جهان هستند وي خواننده را به درون فهرست جامعي از منافع، خطرات و دامها و نيز گام به گام به ميان هريك از مراحل جهاني شدن ميبرد.