جمعه, ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 3 May, 2024
مجله ویستا
رهبری، شورا و مشارکت عمومی
ترويج کشاورزى ماهيتاً پديدهاى اجتماعى و متضمن سه رکن اساسى است: رهبري، مشارکت و پيروي، آغاز هر مرحله با رهبرى مردم ذينفع و سپس جلب مشارکت آنان در برنامهٔ ترويجى و نهايتاً تشويق آنان به پيروى از رهنمودهاى ترويجى است که طى فرآيندى ترويجى مدلى حلزونى را براى حرکتهاى پىدرپى فراهم مىآورند. بايد دانست که زمانى رهبرى موفقيتآميز خواهد بود که مردم با مردم مطرح شود و در يک ارتباط دو جانبه امور مزبور بهنحوى فرآيند شوند که مورد تأئيد رهبر و مورد تقليد پيروان قرار گيرد. اين مرحله از کار ترويج نيز شورا ناميده مىشود. |
همچنین مشاهده کنید
- مراحل طرح و اجراء برنامههای ترویجی
- تاریخچه ترویج
- اهداف ترویج
- نوآوری و نوپذیری
- تکنولوژی آموزشی در ترویج کشاورزی
- جایگاه ترویج در فرهنگ جامعه(۲)
- جایگاه ترویج در فرهنگ جامعه
- تاریخچه ترویج(۴)
- رهبری، شورا و مشارکت عمومی
- بهرهوری و اقتصاد ترویج کشاورزی
- آموزش بزرگسالان در ترویج
- ارزشیابی برنامههای آموزشی ترویجی
- مدیریت در ترویج کشاورزی
- تاریخچه ترویج(۳)
- تاریخچه ترویج(۲)
- برنامه و برنامهریزی مشارکتی در ترویج
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
انتخابات عراق احمد وحیدی حسن روحانی حجاب مجلس شورای اسلامی دولت نیکا شاکرمی مجلس رهبر انقلاب شهید مطهری رسانه
ایران هواشناسی سیل آتش سوزی یسنا تهران روز معلم قوه قضاییه پلیس معلم شهرداری تهران آموزش و پرورش
قیمت خودرو سهام عدالت قیمت طلا دولت سیزدهم مالیات طلا بازار خودرو قیمت دلار خودرو بانک مرکزی حقوق بازنشستگان ایران خودرو
مهران غفوریان موسیقی تلویزیون سریال عمو پورنگ ساواک سینمای ایران عفاف و حجاب تبلیغات مسعود اسکویی سینما دفاع مقدس
رژیم صهیونیستی فلسطین اسرائیل غزه جنگ غزه آمریکا روسیه ترکیه حماس نوار غزه انگلیس اوکراین
استقلال فوتبال پرسپولیس علی خطیر سپاهان باشگاه استقلال لیگ برتر تراکتور جواد نکونام لیگ برتر ایران رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا
ناسا هوش مصنوعی فناوری اپل گوگل اینستاگرام تلفن همراه کولر
طب سنتی خواب فشار خون کبد چرب دیابت