چهارشنبه, ۹ خرداد, ۱۴۰۳ / 29 May, 2024
مجله ویستا
تحلیل رفتار مصرف کننده در اینترنت
در ادبیات بازاریابی و علوم انسانی کلیه کنش ها، رفتار و تصمیمات انسانی بر اساس الگوی عقلانیت بنا گذاشته شده است. از دیدگاه هابرماس، نگرش و الگوی حاکم بر عقلانیت انسانی تنها بعد کارکردی و محاسبه سود و زیان را در برنمی گیرد بلکه عوامل فرهنگی و ارزشی نیز در فرایندهای عقلانی دخیل می باشند. تحقیق حاضر سعی دارد تا برداشت هابرماس از عقلانیت را در مورد فرایند تصمیم گیری مصرف کننده در اینترنت در سطوح تحلیل خرد و میانی به ارزیابی بگذارد. هدف نهایی بازنمایی مدل تصمیم گیری مصرف کننده در اینترنت می باشد و بدین منظور از دو روش کمی و کیفی و همچنین تطابق یافته های تحقیق مدد گرفته شده است.
محمد حقیقی
کاملیا احتشامی اکبری
کاملیا احتشامی اکبری
منبع : پایگاه اطلاعات علمی
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
دورههای مدیریتی دانشگاه تهران
انتخابات ریاست جمهوری انتخابات ایران دولت انتخابات ریاست جمهوری 1403 دولت سیزدهم مجلس دوازدهم مجلس شورای اسلامی سید ابراهیم رئیسی مجلس رئیس جمهور سیدابراهیم رئیسی
تهران شهرداری تهران بازنشستگان قتل هواشناسی وزارت بهداشت پلیس سلامت قوه قضاییه سازمان هواشناسی سرقت افزایش حقوق بازنشستگان
قیمت دلار خودرو قیمت طلا بازار خودرو قیمت خودرو بانک مرکزی حقوق بازنشستگان ایران خودرو بورس مسکن بازار سرمایه قیمت
حامیم تصادف سینما سینمای ایران شهید تلویزیون سریال هنرمندان قرآن کریم بازیگر موسیقی رسانه ملی
ژاپن ماهواره دانشگاه آزاد اسلامی
رژیم صهیونیستی غزه اسرائیل فلسطین رفح جنگ غزه روسیه آمریکا حماس نوار غزه ترکیه اوکراین
فوتبال استقلال پرسپولیس لیگ برتر شمس آذر قزوین لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال بازی لیگ برتر ایران جواد نکونام مهدی طارمی
هوش مصنوعی اینترنت تلگرام هواپیما تبلیغات عیسی زارع پور اپل ایلان ماسک گوگل
چای دیابت عشق رژیم غذایی سازمان غذا و دارو استرس نمک فشار خون بالا تغییر رنگ چشم