جمعه, ۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 26 April, 2024
مجله ویستا

واردکردن فرهنگ به اینترنت


واردکردن فرهنگ به اینترنت
سازمان‌های فرهنگی و آموزشی زمانی می‌توانند ارتباط کارآمدی داشته باشند که محتوی مطالبشان ”آموزنده“ و به لحاظ دارابودن اطلاعات ”پربار“ باشد. مخاطبان چنین سازمان‌هائی نوعاً دو نیاز مجزا دارند: کسب اطلاعات ویژه در پاسخ به یک سئوال و یادگیری کلی در حالتی که سئوال مطرح نشده است و یا سئوالی وجود ندارد. سازمان‌ها به‌عنوان قدم اولیه می‌توانند از طریق به‌کارگیری چند رسانه‌ای آموزش را بهبود بخشند و از طریق مدیریت محتوا، زمان و ارتباط اطلاعات به یکدیگر را بهبود بخشند.
منبع : دبیر خانه شورای عالی انقلاب فرهنگی


همچنین مشاهده کنید