چهارشنبه, ۲۷ تیر, ۱۴۰۳ / 17 July, 2024
مجله ویستا


توسعهٔ مهندسی بازار ـ سال اول، شماره ۱، بهار ۱۳۸۶


▪ توسعه مهندسی بازار؛ نویدها، راهکارها/پرویز درگی: ص ۳
▪ آسیب‌شناسی بازاریابی ایران/تهیه و تنظیم: احمد آخوندی، محسن جاویدمؤید: ص ۴
▪ ۷ فرمان نجات شرکتها از انحلال/گرد آوری: مجید امیرشاهی: ص ۱۱
▪ مدل کاربردی تبلیغات از طریق SMS/دکتر محمود محمدیان، مجتبی محمدیان: ص ۱۴
▪ چگونگی کارکرد مشوق‌های خرید در فضای رقابتی/نیما شاداب‌مهر: ص ۲۰
▪ ضرورت اقدام بر مبنای طرح بازاریابی/حمیدرضا کاوه‌ای: ص ۲۴
▪ چرا مشتری به حرف شما گوش نمی‌کند/شیرین مددی‌یکتا: ص ۲۶
▪ مدیریت توزیع در بازارهای مصرفی با نگرش بازار ایران/پرویز درگی: ص ۲۸
▪ ناهنجاری تبلیغات تلویزیونی ایران/سعید میرشاهی: ص ۳۷
▪ همیشه حق با مشتری است، چون کیف پول در جیب اوست/دکتر رضا اکبری‌اصل: ص ۴۰
▪ بازار خبر: ص ۴۲
▪ بازار کتاب: ص ۴۶
فصلنامه توسعه مهندسی بازار
صاحب امتیاز و مدیر مسئول: پرویز درگی
سردبیر: احمد آخوندی
نشانی: خیابان آزادی ـ جنب مترو ـ خیابان شاهین ـ پلاک ۸ ـ طبقه سوم
تلفن: ۴-۶۶۰۲۸۴۰۱
فکس: ۶۶۰۲۸۴۰۵
سایت اختصاصی: www.tmba.ir
نشانی الکترونیک: info@tmba.ir
منبع : مرکز تحقیقات و فناوری اطلاعات ویستا (پایگاه اطلاع‌رسانی آفتاب)