جمعه, ۱۴ دی, ۱۴۰۳ / 3 January, 2025
مجله ویستا
بازاریابی صنعتی
نویسنده : هارت - نورمنآرتور
مترجم : گوهریان - محمدابراهیمکرمانی - محمد
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۱/۰۲/۱۰
رده دیویی : ۶۵۸.۸
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۴۳۶
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۱۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۰۰-۰۷۴۹-۸
پنجمین جلد از مجموعه 'تجارت در هزاره سوم 'با عنوان 'بازاریابی صنعتی, بازاریابی کالا و خدمات 'به چاپ رسیده است .در این مجموعه که با نگاه به تحولات آتی ایران و جهان ترجمه و تدوین شده, مولف کوشیده است با طرح مباحث متعددی در زمینههای بازاریابی, مذاکرات تجاری, فروش, تجارت بینالملل, صادرات و گردشگری به نیازهای امروز جامعه ایران در نظام رو به گسترش مبادلات ملی و بینالمللی ـ با توجه به تکنولوژیهای پیشرفته و روزآمد ـ پاسخ دهد .در کتاب حاضر, مقوله 'بازاریابی صنعتی 'با اشاره به اصول و روشهای آن به تفصیل تشریح میشود .این کتاب برای مدیران و دانشجویان علوم اداری, در چهارده فصل با عناوینی از این دست سامان یافته است' :بازاریابی چیست', 'کسب اطلاعات', 'بازاریابی محصولات جدید', 'تعیین قیمت', 'برنامهریزی برای رقابت', 'چه چیز باعث میشود مردم خرید کنند', 'به دست آوردن حسن شهرت 'و 'گرفتن حداکثر بهره از نیروی فروش .'
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست