پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
مجله ویستا
چهار روش برای افزایش ارتباطات بهرهور
چهار روش برای افزایش ارتباطات بهرهور وجود دارد:
۱-سهیم کردن افراد در اطلاعات: سهیم کردن افراد در اطلاعات موضوع قدرت بخشیدن به افراد در سازمان را به واقعیت نزدیک کرده، به حل مسئله و افزایش سرعت آن و به رضایت درونی افراد کمک میکند.
۲- ارتباطات روشن: برای اینکه ارتباطات بهرهور گردد باید روشن و واضح باشد، بنابراین استفاده از پیامهای ساده و مستقیم و بازخور و پیوند مضامین مورد انتقال با اهداف سازمان موجب میگردد که پیوستگی و استمرار مضامین انتقالی و معنی آن بهتر مشخص گردد.
۳-گوش دادن موثر یکی از مهارتهای موثر در ارتباطات بهرهور است، مدیران سازمانهای نوآور از طریق گوش دادن موثر میتوانند افراد با ایدههای جدید در سازمان را بیابند، از فرصتهای خارج سازمان آگاه شوند و با اطلاعات به دست آمده از کانالهای مختلف ، بحث ارتباطات اهداف سازمان را مورد جرح تعدیل قرار دهند.
۴-برقراری ارتباطات از طریق انجام کار : موقعی ارتباطات بهره ور می شود که منبع فرستنده و پیام ، اعتبار خود را از عمل به آنچه می گوید بدست آورده باشد .بنابراین اگر مدیری در جلسات مختلف به اهمیت ارائه ایده های نو بپردازد ولی در عمل به افراد اجازه ریسک و نوآوری را ندهد ، چنین ارتباطاتی به علت از دست دادن اعتبار فرستنده ، ماهیت نفوذی خود را از دست میدهد.
۱-سهیم کردن افراد در اطلاعات: سهیم کردن افراد در اطلاعات موضوع قدرت بخشیدن به افراد در سازمان را به واقعیت نزدیک کرده، به حل مسئله و افزایش سرعت آن و به رضایت درونی افراد کمک میکند.
۲- ارتباطات روشن: برای اینکه ارتباطات بهرهور گردد باید روشن و واضح باشد، بنابراین استفاده از پیامهای ساده و مستقیم و بازخور و پیوند مضامین مورد انتقال با اهداف سازمان موجب میگردد که پیوستگی و استمرار مضامین انتقالی و معنی آن بهتر مشخص گردد.
۳-گوش دادن موثر یکی از مهارتهای موثر در ارتباطات بهرهور است، مدیران سازمانهای نوآور از طریق گوش دادن موثر میتوانند افراد با ایدههای جدید در سازمان را بیابند، از فرصتهای خارج سازمان آگاه شوند و با اطلاعات به دست آمده از کانالهای مختلف ، بحث ارتباطات اهداف سازمان را مورد جرح تعدیل قرار دهند.
۴-برقراری ارتباطات از طریق انجام کار : موقعی ارتباطات بهره ور می شود که منبع فرستنده و پیام ، اعتبار خود را از عمل به آنچه می گوید بدست آورده باشد .بنابراین اگر مدیری در جلسات مختلف به اهمیت ارائه ایده های نو بپردازد ولی در عمل به افراد اجازه ریسک و نوآوری را ندهد ، چنین ارتباطاتی به علت از دست دادن اعتبار فرستنده ، ماهیت نفوذی خود را از دست میدهد.
منبع : سایت فکر نو
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
ایران اسرائیل آمریکا مجلس شورای اسلامی دولت دولت سیزدهم معلمان رهبر انقلاب نیکا شاکرمی مجلس خلیج فارس بابک زنجانی
آتش سوزی تهران پلیس روز معلم زلزله قتل شهرداری تهران سیل آموزش و پرورش قوه قضاییه سلامت دستگیری
قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو خودرو بازار خودرو دلار بانک مرکزی ایران خودرو سایپا کارگران تورم ارز
سریال نمایشگاه کتاب فیلم سینمایی تلویزیون عفاف و حجاب جواد عزتی سینمای ایران سینما دفاع مقدس فیلم موسیقی رسانه ملی
مکزیک
رژیم صهیونیستی فلسطین حماس غزه جنگ غزه نوار غزه انگلیس ترکیه ایالات متحده آمریکا اوکراین یمن افغانستان
پرسپولیس فوتبال سپاهان تراکتور علی خطیر لیگ برتر لیگ برتر ایران رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا باشگاه استقلال بایرن مونیخ باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی تلفن همراه اینستاگرام اپل گوگل همراه اول پهپاد واکسن تبلیغات ناسا نخبگان
سرطان خواب فشار خون کبد چرب بیماری قلبی دیابت کاهش وزن مسمومیت داروخانه