سه شنبه, ۱۶ بهمن, ۱۴۰۳ / 4 February, 2025
مجله ویستا
ایجاد هماهنگی خودجوش میان کارکنان
مبنای مقاله حاضر، نتایج تحقیق گسترده و سنگینی است که در سالهای ۱۳۷۹ و ۱۳۸۰ در سه جلد دربارهٔ مدیریت و روابط عمومی در یکی از سازمانهای بزرگ کشور انجام شد این تحقیق، تصویر نوعی مدیریت کاملاً بومی و کمتر شناختهشدهای را شفاف کرد که در آن تحقیق ”مدیریت هیئتی“ نامیده شد.
مقاله ابتدا بر این نکته تأکید میکند که موجودات زنده، هر قدر سادهتر باشند، به مغز کوچکتری احتیاج دارند، چنانکه آمیب فقط از یک سلول تشکیل شده است و بههمین ترتیب سازمانهای ساده تا پیچیده، به درجات گوناگونی از مدیریت نیازمندند و میزان تناسب میان پیچیدگی سازمان و والائی مدیریت، تعیینکننده بستر فعالیتهای روابط عمومی است. سپس در نگاهی به انواع مدیریت، آنها را بر روی طیفی قرار داده که در یکسوی آن هرم چیآپز است که میتوان سوابق آن را در مدینه فاضله فارابی و مسکویه در ایران نیز جستوجو کرد و در سوی دیگر طیف، مدیریت ”همیاری منطبق“ است که از نظرات الوین تافلر است.
منبع : جامعه مدیران و متخصصین صنعت کفش ایران
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست