جمعه, ۱۲ بهمن, ۱۴۰۳ / 31 January, 2025
مجله ویستا
پست مستقیم (بازاریابی ارتباطات ـ بازاریابی مستقیم ـ بازاریابی از راه دور ـ بازاریابی جغرافیایی)
گردآورنده : ملکیورنامخواستی - محمد
ویراستار : شکوهغازانی - زهرا
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۰۷/۰۸
رده دیویی : ۳۸۱.۱۴۲
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۴۸
نوع اثر : گردآوری
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۵۴۸/۳۲/م۷پ۵
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۵۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۸۲۹۴-۰۰-۳
این کتاب به منظور آشنا سازی مخاطب با سرویس جهانی 'پست مستقیم' تنظیم شده است. 'گفتنی است که 'پست مستقیم عبارت است از ارسال یک پیام با نشانی یا بدون نشانی و تحویل آن به مصرف کننده با استفاده از مجراهای (کانالهای) پستی'. موضوعات کتاب ذیل این عناوین سامان یافته است: 'بازاریابی مستقیم', 'پست مستقیم و ویژگیهای آن', 'ضرورت تشکیل پست مستقیم', 'موانع توسعه خدمات پست مستقیم', 'پست مستقیم در دنیا', 'محرکهای پست مستقیم', 'شاخصهای توسعه پست مستقیم', 'عوامل کلیدی در رشد و پست مستقیم', 'فرصتهای برون مرزی پست مستقیم', 'ایجاد یک ساختار برای پست مستقیم', 'بازاریابی جغرافیایی' و 'پست مستقیم و کد پستی'.
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست