جمعه, ۱۲ بهمن, ۱۴۰۳ / 31 January, 2025
مجله ویستا


پست مستقیم (بازاریابی ارتباطات ـ بازاریابی مستقیم ـ بازاریابی از راه دور ـ بازاریابی جغرافیایی)


پست مستقیم (بازاریابی ارتباطات ـ بازاریابی مستقیم ـ بازاریابی از راه دور ـ بازاریابی جغرافیایی)
گردآورنده : ملکی‌ورنامخواستی - محمد
ویراستار : شکوه‌غازانی - زهرا
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۰۷/۰۸
رده دیویی : ۳۸۱.۱۴۲
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۴۸
نوع اثر : گردآوری
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۵۴۸/۳۲/م۷پ۵
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۵۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۸۲۹۴-۰۰-۳

این کتاب به منظور آشنا سازی مخاطب با سرویس جهانی 'پست مستقیم' تنظیم شده است. 'گفتنی است که 'پست مستقیم عبارت است از ارسال یک پیام با نشانی یا بدون نشانی و تحویل آن به مصرف کننده با استفاده از مجراهای (کانال‌های) پستی'. موضوعات کتاب ذیل این عناوین سامان یافته است: 'بازاریابی مستقیم', 'پست مستقیم و ویژگی‌های آن', 'ضرورت تشکیل پست مستقیم', 'موانع توسعه خدمات پست مستقیم', 'پست مستقیم در دنیا', 'محرک‌های پست مستقیم', 'شاخص‌های توسعه پست مستقیم', 'عوامل کلیدی در رشد و پست مستقیم', 'فرصت‌های برون مرزی پست مستقیم', 'ایجاد یک ساختار برای پست مستقیم', 'بازاریابی جغرافیایی' و 'پست مستقیم و کد پستی'.