یکشنبه, ۲۷ خرداد, ۱۴۰۳ / 16 June, 2024
مجله ویستا


بازاریابی و تجارت الکترونیکی 'با اضافات و آدرس سایتهای اطلاعات تجارت جهانی'


بازاریابی و تجارت الکترونیکی 'با اضافات و آدرس سایتهای اطلاعات تجارت جهانی'
نویسنده : صنایعی - علی
باهمکاری : فتحی - سعیددرگریگوریان - سیونهتیزرو - علی
ویراستار : انتخابی - حشمت‌الله
محل نشر : اصفهان
تاریخ نشر : ۱۳۸۰/۱۰/۲۲
رده دیویی : ۳۸۲.
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۷۶
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۶۰۹۸-۲۰-۷

نگارنده در این کتاب روش‌های بازاریابی و تجارت محصولات الکترونیکی را تشریح کرده است .وی ضمن توضیح درباره پاره‌ای از مفاهیم بازاریابی و تجارت الکترونیکی, مباحثی چون :گمرکات, خزانه‌داری, روش‌های ارتباطی, سرمایه‌گذاری, و تولید تجهیزات الکترونیکی را بررسی می‌کند .مباحث کتاب با این موضوعات شکل گرفته است' :جهانی شدن بازار', 'اثر فن‌آوری بر بازاریابی', 'اثر فن‌آوری بر تجارت', و 'نحوه پاسخگویی بر خریداران الکترونیکی .'