دوشنبه, ۲۲ بهمن, ۱۴۰۳ / 10 February, 2025
مجله ویستا
بازاریابی و تجارت الکترونیکی 'با اضافات و آدرس سایتهای اطلاعات تجارت جهانی'
![بازاریابی و تجارت الکترونیکی 'با اضافات و آدرس سایتهای اطلاعات تجارت جهانی'](/mag/i/4/6uc8o.jpg)
باهمکاری : فتحی - سعیددرگریگوریان - سیونهتیزرو - علی
ویراستار : انتخابی - حشمتالله
محل نشر : اصفهان
تاریخ نشر : ۱۳۸۰/۱۰/۲۲
رده دیویی : ۳۸۲.
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۷۶
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۶۰۹۸-۲۰-۷
نگارنده در این کتاب روشهای بازاریابی و تجارت محصولات الکترونیکی را تشریح کرده است .وی ضمن توضیح درباره پارهای از مفاهیم بازاریابی و تجارت الکترونیکی, مباحثی چون :گمرکات, خزانهداری, روشهای ارتباطی, سرمایهگذاری, و تولید تجهیزات الکترونیکی را بررسی میکند .مباحث کتاب با این موضوعات شکل گرفته است' :جهانی شدن بازار', 'اثر فنآوری بر بازاریابی', 'اثر فنآوری بر تجارت', و 'نحوه پاسخگویی بر خریداران الکترونیکی .'
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست