چهارشنبه, ۲۶ دی, ۱۴۰۳ / 15 January, 2025
مجله ویستا
روابط عمومی و رسانه؛ محورهای اصلی اطلاعرسانی
روابط عمومیها باید ویژگیهای خبر را شناخته و توانایی تشخیص رویداد خبری را از غیر خبری داشته باشند.
روابط عمومی و رسانه، محورهای اصلی اطلاعرسانی هستند، اگر اطلاعرسانی این دو نهاد در جامعه شفاف و گویا و کامل نباشد، طبیعی است که مخاطبان به سوی رسانههای غیررسمی خواهند رفت و این امر سبب سلب اعتماد افکار عمومی خواهد شد.
روابط عمومیها باید بدانند که افزایش حجم اخبار غیرموثق و اخباری که نیاز به جوابیه ( تاییدیه و تکذیبیه و...) دارند ناشی از عملکرد ناقص روابط عمومی در زمینه اطلاعرسانی است.
منبع : خبرگزاری ایسنا
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست