جمعه, ۱۴ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 3 May, 2024
مجله ویستا
مبانی ارتباط, تبلی غ و اقناع
نویسنده : کیا - علیاصغرسعیدی - رحمان
ویراستار : حقیقی - مریم
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۳/۰۵/۳۱
رده دیویی : ۳۰۲.۲
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۳۶
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : ۹۰ P /ک۹
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۲۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۶۷۰۷-۵۹-۹
بخش آغازین کتاب (ارتباطات و تبلی غ) به پیام و اهمیت آن, در اقناع و تبلی غ, بررسی افکار عمومی, چیستی ارتباط, روان شناسی اجتماعی و ارتباط جمعی, دشواریها و مسائل مختلف در اقناع و تبلی غ و نظایر اختصاص دارد. در بخش دوم (مبانی تبلی غ) علاوه بر شرح خصوصیات, انواع, شرایط و لزوم تبلی غ, تاثیرات روانی, اجتماعی و سیاسی تبلی غ بررسی و ارزیابی شده است. بحث پایانی کتاب نیز درباره شیوهها و مبانی اقناع است.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
pameranian.com
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
غزه روسیه جنگ مجلس شورای اسلامی نیکا شاکرمی دولت سیزدهم روز معلم معلمان رهبر انقلاب مجلس بابک زنجانی دولت
ایران هواشناسی تهران بارش باران آتش سوزی قوه قضاییه پلیس شهرداری تهران سیل آموزش و پرورش سازمان هواشناسی دستگیری
قیمت خودرو سهام عدالت بازار خودرو قیمت طلا قیمت دلار قیمت سکه خودرو دلار حقوق بازنشستگان سایپا بانک مرکزی ایران خودرو
سریال کتاب نمایشگاه کتاب مسعود اسکویی فضای مجازی تلویزیون سینمای ایران سینما دفاع مقدس
اسرائیل رژیم صهیونیستی فلسطین جنگ غزه حماس نوار غزه چین ترکیه اوکراین انگلیس نتانیاهو ایالات متحده آمریکا
فوتبال استقلال پرسپولیس علی خطیر سپاهان باشگاه استقلال لیگ برتر ایران تراکتور لیگ برتر رئال مادرید لیگ قهرمانان اروپا بایرن مونیخ
هوش مصنوعی کولر گوگل اپل آیفون همراه اول تبلیغات اینستاگرام ناسا
خواب فشار خون دیابت کبد چرب کاهش وزن بیمه