دوشنبه, ۱۴ خرداد, ۱۴۰۳ / 3 June, 2024
مجله ویستا
مدیریت بازار جهانی 'بازاریابی بینالمللی'
نویسنده : رضایینژاد - عبدالرضا
ویراستار : جوادی - رمضان
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۰/۱۰/۰۱
رده دیویی : ۶۵۸.۸۴۸
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۵۰
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۴۵۰-۱۴۴-۶
'مدیریت بازار جهانی 'در سه بخش به مباحثی در باب 'بازاریابی بینالمللی' اختصاص دارد .نگارنده در بخش نخست, ابتدا تعریفی از بازاریابی بینالمللی در اقتصاد جهانی به دست میدهد, سپس نظریههای رفتار صادراتی و فرآیند بینالمللی شدن کالاها و خدمات را به تفصیل بیان میکند و در انتها راهبردهای ورود به بازار خارجی (در قالب سرمایهگذاری) را برمیشمارد .در بخش دوم موضوعاتی نظیر' :تصمیمگیری در زمینه قراردادها', 'قیمتگذاری, اعتبار و شرایط داد و ستد', و 'تدارکات و کانالهای پخش 'تشریح میشود .بخش سوم نیز به بررسی 'تکنیکهای بازاریابی جهانی رایج در کشورهای ژاپن', 'نیجریه', 'چین', 'اروپای غربی و خاوری 'اختصاص مییابد .
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
دورههای مدیریتی دانشگاه تهران
انتخابات ریاست جمهوری انتخابات امام خمینی انتخابات ریاست جمهوری 1403 انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم محمود احمدی نژاد ایران وزارت کشور ستاد انتخابات کشور ریاست جمهوری علی لاریجانی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳
تهران سرقت سیل شهرداری تهران آتش سوزی هواشناسی پلیس فضای مجازی دستگیری سازمان هواشناسی قتل آموزش و پرورش
قیمت دلار وام خودرو قیمت طلا قیمت خودرو قیمت سکه دولت سیزدهم بانک مرکزی برق بازار خودرو ایران خودرو بازنشستگان
امام خمینی (ره) تلویزیون سینما سینمای ایران رسانه ملی عربستان تئاتر شعر احسان علیخانی
دانشگاه آزاد اسلامی فناوری
رژیم صهیونیستی غزه اسرائیل جنگ غزه آمریکا چین حماس روسیه ترکیه جو بایدن یمن دونالد ترامپ
پرسپولیس فوتبال استقلال رئال مادرید لیگ برتر باشگاه پرسپولیس لیگ برتر ایران لیگ قهرمانان اروپا لیگ برتر فوتبال ایران مس رفسنجان باشگاه استقلال جواد نکونام
همراه اول سرطان اپل مریخ تلفن فیبر نوری ایلان ماسک ناسا گوگل
استرس ویتامین خودکشی سیگار بارداری سازمان غذا و دارو قهوه بیماری قلبی