دوشنبه, ۸ بهمن, ۱۴۰۳ / 27 January, 2025
مجله ویستا
مدیریت بازار جهانی 'بازاریابی بینالمللی'
نویسنده : رضایینژاد - عبدالرضا
ویراستار : جوادی - رمضان
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۰/۱۰/۰۱
رده دیویی : ۶۵۸.۸۴۸
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۲۵۰
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۴۵۰-۱۴۴-۶
'مدیریت بازار جهانی 'در سه بخش به مباحثی در باب 'بازاریابی بینالمللی' اختصاص دارد .نگارنده در بخش نخست, ابتدا تعریفی از بازاریابی بینالمللی در اقتصاد جهانی به دست میدهد, سپس نظریههای رفتار صادراتی و فرآیند بینالمللی شدن کالاها و خدمات را به تفصیل بیان میکند و در انتها راهبردهای ورود به بازار خارجی (در قالب سرمایهگذاری) را برمیشمارد .در بخش دوم موضوعاتی نظیر' :تصمیمگیری در زمینه قراردادها', 'قیمتگذاری, اعتبار و شرایط داد و ستد', و 'تدارکات و کانالهای پخش 'تشریح میشود .بخش سوم نیز به بررسی 'تکنیکهای بازاریابی جهانی رایج در کشورهای ژاپن', 'نیجریه', 'چین', 'اروپای غربی و خاوری 'اختصاص مییابد .
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست