شنبه, ۱۳ بهمن, ۱۴۰۳ / 1 February, 2025
مجله ویستا
چند عامل مضر در تجارت خانگی
اگر چه داشتن تفکر مثبت از منفی گرایی بهتر است ولیکن از روی تجربه درمی یابیم که گاهی اوقات کاری را که انجام می دهیم اثرات منفی بر روی کار ما خواهد داشت بدون آنکه متوجه آن شویم . .حتی ممکن است فکر کنید که کار صحیح را انجام میدهید درحالیکه در واقع دارید به تجارت آنلاین خود ضربه می زنید . در اینجا پنج عامل اصلی را عنوان می کنیم که میتواند در زمینه فرصت کار از منزل مشکل ساز شود و اینکه چگونه از بروز آن جلوگیری کنیم :
۱) نداشتن برنامه یا اهداف مشخص
مسلما ممکن است در امر تجارت خانگی تصادفا به موفقیت هایی نیز دست یابید اما در واقع دوست دارید که با در نظر گرفتن برخی جهات به این موفقیت ها تداوم بخشیده و به نوعی موجبات رشد آنرا فراهم آورید . بعلاوه بدون داشتن برنامه و هدف معین چگونه می توان دستیابی به موفقیت را تضمین کرد ؟ در نظر بگیرید که ظرف دو سال میخواهید که تجارت خانگی شما در چه سطحی قرار بگیرد سپس بر مبنای دیدی که دارید اهدافی را که دست یافتنی وقابل رقابت باشند را برای خود در نظر بگیرید و با توجه به آن برنامه ای را برای کار خود طرح ریزی کنید.
۲)چه کسی این مطلب را عنوان کرده : "If you build it , they will come. " (از تو حرکت از خدا برکت ) یکی از اشتباهاتی که مکررا توسط افراد تازه وارد به مقوله تجارت آنلاین صورت می گیرد داشتن این تفکر است که صرف ایجاد وب سایت با ظاهری زیبا می توان درآمد کسب کرد . البته برخی امور بازاریابی بر مبنای این نظریه هستند، فریفتن تازه کاران بازار اینترنت به خریدن تنها وب سایتی که به آن نیاز خواهند داشت . همچون تجارت آفلاین ، فرصت های آنلاین شما نیز معمولا به خودی خود به فروش نمی رود . نیاز خواهید داشت که به طریقی مشتریان را به وب سایت کاری خود بکشانید . در این راه به کار زیاد ، سازگاری و عزم بر حصول موفقیت نیاز است .
۳) کار بسیار زیاد
نمی توانید بیش از حد کار درست انجام دهید . ولیکن لطفا برای حصول پیشرفت در کارتان فعالیت اشتباه انجام ندهید . این مطلب را اغلب شنیده ایم :" فلا ن ساعت در هفته را پشت کامپیوتر وقت صرف کردم بدون اینکه حتی یک فروش داشته باشم !" مهم کیفیت است نه کمیت .انجام برخی از فعالیت های ترویجی از قبیل نوشتن مقالاتی در این رابطه (همانند آنچه در اینجا می خوانید ) و ایجاد شبکه ای مناسب در بازار کاری نیز بیش از حد ممکن برای شما میسر نخواهد بود . برخی از ابزارهای بازاریابی تا حدودی از رده خارج می باشد و در واقع بکارگیری آنها به تجارت خانگی شما آسیب خواهد رساند .
۴) استفاده از برنامه های رایگان
اگر انجام اینکار بدون هزینه باشد چرا که نه ؟ بازاریابها اکثرا به دنبال فرصت کاری مهم بعدی اند . آنچه رخ می دهد اینست که جز اینکه این فرصت کاری بیانگر مبنای تجارت خانگی شما می باشد به گسترش کارهای بیهوده شما نیز پایان می دهد . بنابراین برنامه هایی را انتخاب کنید که قدرت نفوذپذیری شما را زیاد کند یا اینکه بدون ایجاد رقابت ناسالم موقعیت کاری شما را بهبود ببخشد . مشکل دیگری که با آن مواجه هستید اینست که معمولا برای استفاده از قابلیتهای بروز برنامه های رایگان مستلزم پرداخت هزینه اید . بی تردید شما تمایل به پرداخت هزینه ندارید ، از طرفی صرف نظر کردن از آن نیز برایتان مشکل است . بنابراین قبل از هزینه کردن در انتخاب تان دقت کنید .
۵ ) صرف هزینه زیاد در امر تبلیغات
شاید تصور کنید افرادی که هزینه زیادی را صرف تبلیغات می کنند ترافیک زیادی را به وب سایت خود بخشیده و به نوعی درآمد بالایی را کسب خواهند کرد . اگر چه ممکن است چنین ایده ای صحیح باشد اما خود شما چه مقدار مایلید در این راه هزینه کنید که به آن میزان ترافیک که مدنظرتان بوده و برای کار شما منفعت به دنبال خواهد داشت دست یابید ؟ البته پاسخ به این سوال واقعا مشکل می باشد . بهترین پیشنهاد ی که برای شما دارم اینست که عجله نکنید . ابتدا نتایج هر یک از تبلیغات را بررسی کرده آنوقت درخواهید یافت این روش چقدر مؤثر است . عدم پیگیری این کار میتواند باعث اتلاف هزینه صورت گرفته شود و در روند اجرای کار شما مشکل ایجاد کند به گونه ای که بازگرداندن آن به حالت معمول آسان نباشد . حتی ممکن است روی روند زندگی شما نیز اثر گذاشته و به نتیجه مطلوبی از آنچه هزینه کرده اید دست نیابید.در پایان لازم به یادآوری است که عوامل دیگری نیز در موفقیت یا عدم موفقیت در این راه قابل بیان می باشد .
۱) نداشتن برنامه یا اهداف مشخص
مسلما ممکن است در امر تجارت خانگی تصادفا به موفقیت هایی نیز دست یابید اما در واقع دوست دارید که با در نظر گرفتن برخی جهات به این موفقیت ها تداوم بخشیده و به نوعی موجبات رشد آنرا فراهم آورید . بعلاوه بدون داشتن برنامه و هدف معین چگونه می توان دستیابی به موفقیت را تضمین کرد ؟ در نظر بگیرید که ظرف دو سال میخواهید که تجارت خانگی شما در چه سطحی قرار بگیرد سپس بر مبنای دیدی که دارید اهدافی را که دست یافتنی وقابل رقابت باشند را برای خود در نظر بگیرید و با توجه به آن برنامه ای را برای کار خود طرح ریزی کنید.
۲)چه کسی این مطلب را عنوان کرده : "If you build it , they will come. " (از تو حرکت از خدا برکت ) یکی از اشتباهاتی که مکررا توسط افراد تازه وارد به مقوله تجارت آنلاین صورت می گیرد داشتن این تفکر است که صرف ایجاد وب سایت با ظاهری زیبا می توان درآمد کسب کرد . البته برخی امور بازاریابی بر مبنای این نظریه هستند، فریفتن تازه کاران بازار اینترنت به خریدن تنها وب سایتی که به آن نیاز خواهند داشت . همچون تجارت آفلاین ، فرصت های آنلاین شما نیز معمولا به خودی خود به فروش نمی رود . نیاز خواهید داشت که به طریقی مشتریان را به وب سایت کاری خود بکشانید . در این راه به کار زیاد ، سازگاری و عزم بر حصول موفقیت نیاز است .
۳) کار بسیار زیاد
نمی توانید بیش از حد کار درست انجام دهید . ولیکن لطفا برای حصول پیشرفت در کارتان فعالیت اشتباه انجام ندهید . این مطلب را اغلب شنیده ایم :" فلا ن ساعت در هفته را پشت کامپیوتر وقت صرف کردم بدون اینکه حتی یک فروش داشته باشم !" مهم کیفیت است نه کمیت .انجام برخی از فعالیت های ترویجی از قبیل نوشتن مقالاتی در این رابطه (همانند آنچه در اینجا می خوانید ) و ایجاد شبکه ای مناسب در بازار کاری نیز بیش از حد ممکن برای شما میسر نخواهد بود . برخی از ابزارهای بازاریابی تا حدودی از رده خارج می باشد و در واقع بکارگیری آنها به تجارت خانگی شما آسیب خواهد رساند .
۴) استفاده از برنامه های رایگان
اگر انجام اینکار بدون هزینه باشد چرا که نه ؟ بازاریابها اکثرا به دنبال فرصت کاری مهم بعدی اند . آنچه رخ می دهد اینست که جز اینکه این فرصت کاری بیانگر مبنای تجارت خانگی شما می باشد به گسترش کارهای بیهوده شما نیز پایان می دهد . بنابراین برنامه هایی را انتخاب کنید که قدرت نفوذپذیری شما را زیاد کند یا اینکه بدون ایجاد رقابت ناسالم موقعیت کاری شما را بهبود ببخشد . مشکل دیگری که با آن مواجه هستید اینست که معمولا برای استفاده از قابلیتهای بروز برنامه های رایگان مستلزم پرداخت هزینه اید . بی تردید شما تمایل به پرداخت هزینه ندارید ، از طرفی صرف نظر کردن از آن نیز برایتان مشکل است . بنابراین قبل از هزینه کردن در انتخاب تان دقت کنید .
۵ ) صرف هزینه زیاد در امر تبلیغات
شاید تصور کنید افرادی که هزینه زیادی را صرف تبلیغات می کنند ترافیک زیادی را به وب سایت خود بخشیده و به نوعی درآمد بالایی را کسب خواهند کرد . اگر چه ممکن است چنین ایده ای صحیح باشد اما خود شما چه مقدار مایلید در این راه هزینه کنید که به آن میزان ترافیک که مدنظرتان بوده و برای کار شما منفعت به دنبال خواهد داشت دست یابید ؟ البته پاسخ به این سوال واقعا مشکل می باشد . بهترین پیشنهاد ی که برای شما دارم اینست که عجله نکنید . ابتدا نتایج هر یک از تبلیغات را بررسی کرده آنوقت درخواهید یافت این روش چقدر مؤثر است . عدم پیگیری این کار میتواند باعث اتلاف هزینه صورت گرفته شود و در روند اجرای کار شما مشکل ایجاد کند به گونه ای که بازگرداندن آن به حالت معمول آسان نباشد . حتی ممکن است روی روند زندگی شما نیز اثر گذاشته و به نتیجه مطلوبی از آنچه هزینه کرده اید دست نیابید.در پایان لازم به یادآوری است که عوامل دیگری نیز در موفقیت یا عدم موفقیت در این راه قابل بیان می باشد .
منبع : شبکه رسمی بازاریابی و تجارت الکترونیک
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست