سه شنبه, ۲ مرداد, ۱۴۰۳ / 23 July, 2024
مجله ویستا


توسعه صادرات ـ ۶۹، فروردین ۱۳۸۷


▪ مشتری مداری، چشم‌انداز رقابت در دنیای بانکداری/حمیدرضا رسولی: ص ۲
▪ اخبار بانک توسعه صادرات ایران: ص ۴
▪ توجه به مشتری‌مداری توان رقابت بانک‌ها را افزایش می‌دهد/تهیه و تنظیم: مریم بهنام راد: ص ۱۴
▪ رویکردهای نوین مشتری مداری در خدمات بانکی: ص ۱۷
▪ نحوه بهره‌گیری از نرم افزار CRM در بانک‌ها/مترجم:حامد نجاریانی: ص ۲۱
▪ مرکز ارتباط با مشتریان در بانک توسعه صادرات ایران راه‌اندازی می‌شود: ص ۲۳
▪ روش‌های اندازه‌گیری رضایت مشتری: ص ۲۷
▪ باک گشاینده و بانک تعیین شده، اختیارات و وظایف: ص ۲۸
▪ شکل‌گیری و گسترش بانکداری الکترونیک در ایران/گردآورندگان: حسن کوچکیان، مهدی حاجیان برزی: ص ۳۱
▪ استراتژی رقابتی در صنعت بانکداری/مهدی رشیدی: ص ۳۴
▪ موقعیت ایران در زمینه ترانزیت/روح ا... سیاری: ص ۳۸
▪ نقش مدیران در آموزش کارکنان/علیرضا آق باشلو ، زهرا توده فراهانی: ص ۴۰
▪ یادمان: ص ۴۳
▪ English Version Of Stories: ص ۴۷
▪ Contents: ص ۴۸
نشریه بانک توسعه صادرات ایران
مدیر مسئول: مهندس مجتبی هراتی‌نیک
سردبیر: مجتبی گلرو
دبیر اجرائی : قاسم حسین‌خانی
نشانی: تهران، خیابان خالد اسلامبولی، نبش کوچه ۲۱ ساختمان شماره ۱، بانک توسعه صادرات ایران، طبقه چهارم اداره روابط عمومی
تلفن: ۲ ـ ۸۴۹۱۲۲۶۱ دورنگار : ۸۸۷۲۵۱۹۳
وب سایت بانک: www.edbi.ir
پست الکترونیکی (داخلی) : info@edbi.org
پست الکترونیکی : info@edbi.ir
منبع : مرکز تحقیقات و فناوری اطلاعات ویستا (پایگاه اطلاع‌رسانی آفتاب)