پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 2 May, 2024
مجله ویستا

موسسه مالی و اعتباری سینا


موسسه مالی و اعتباری سینا
● سینا کارت
موسسه مالی و اعتباری سینا در راستای ارائه خدمات نوین بانکی اقدام به صدور سینا کارت نموده است. سینا کارت حساب سپرده کوتاه مدت است و دارنده آن از مزایای زیر برخوردار می‌شود.
▪‌ امکان واریز و دریافت وجه بر روی کارت از دستگاه‌های خودپرداز مستقر در شعب موسسه و بانکهای عضو شبکه شتاب در تمامی‌ساعات شبانه روز.
▪‌ امکان واریز و دریافت وجه برروی کارت (بدون سقف) از طریق شعب موسسه طی ساعات اداری.
▪‌ امکان خرید از ۴۰۰۰۰ مرکز خرید و ارائه خدمات طرف قرارداد شرکت تجارت الکترونیک سامان در سراسر کشور (تمامی‌فروشگاههای زنجیره ای سراسر کشور کشور و بسیاری از مراکز معتبر ارائه کالا‌ و خدمات عضو این مجموعه می‌باشند‌.( ‌ محاسبه سود سپرده کوتاه مدت روز شمار برای مانده حساب سینا کارت.
▪‌ امکان واریز وجه توسط سایر افراد در تمامی‌شعب موسسه و فقط با ارائه شماره سینا کارت مورد نظر.
▪‌ امکان واریز سود سپرده‌های بلندمدت، ۶ ماهه و ۹ ماهه (ثابت) مشتریان برروی سینا کارت در اولین روز ماه بعد.
▪‌ امکان واریز مبالغ مربوط به چکهای واگذاری مشتریان پس از وصول از طریق تمامی‌شعب موسسه
▪ امکان استفاده از اینترنت بانک و تلفن بانک و ‌ S.M.S برای دارندگان سینا کارت.
●‌ انواع دیگر کارتهای سینا بدین شرح است
▪ کارت هدیه (کارتهای یک بار مصرف خرید/ برداشت)
▪ بن کارت (کارتهائی که برای کمکهای غیرنقدی به کارکنان سازمان‌های متقاضی صادر می‌شود و مجددا" قابل شارژ است)
▪ کارتهای اعتباری (اعتباری که موسسه به مشتریان ارزنده خود ارائه می‌دهد)
جهت کسب اطلا‌عات بیشتر در این خصوص با شماره تلفن‌های ‌ ‌۸۸۷۰۸۰۲۰-۲۲ دایره کارتهای بانکی تماس حاصل فرمایید.
●‌ آشنایی با سیستم تلفن بانک
تلفن بانک به مشتری امکان می‌دهد تا از طریق برقراری ارتباط توسط تلفن بتواند امور بانکی خود را انجام دهد. تنها با داشتن یک خط تلفن در هر کجای دنیا می‌توان از خدمات تلفن بانک استفاده نمود. کافیست شماره تلفن مورد نظر را گرفته و با وارد کردن شماره مشتری و رمزی که توسط بانک به مشتری ارائه می‌گردد از خدمات تلفن بانک استفاده نمود.
●‌ ابزار مورد نیاز سرویس تلفن بانک
▪‌ یک دستگاه تلفن در حالت ‌ Tone
▪ یک خط تلفن
▪ حداقل یک حساب نزد موسسه ‌
‌ در این سیستم فقط با اعداد و علا‌ئم جدا کننده سر و کار داریم ، بنابراین کلمه عبور تلفن بانک نیز فقط شامل اعداد می‌باشد.در ابتدا مشتری شماره تلفن بانک (۸۲۴۸۷) را شماره گیری می‌نماید ، سپس سیستم مشتری را به قسمت منوی اصلی راهنمایی می‌کند که بایستی جهت انتخاب هر یک از منو‌ها عدد مورد نظر آنرا فشار دهد. در ادامه به توضیح هر یک از منو‌ها می‌پردازیم (کلیه منو‌ها به صورت گویا برای مشتری پخش می‌شود و مشتری با گوش دادن به پیغام سیستم ، منوی مربوط به عملیات مورد نظر خود را انتخاب می‌کند.‌( توجه: فقط حساب‌هایی که روی سیناکارت تعریف گردیده اند متصل به سیستم تلفن بانک می‌باشند.)
● امکانات موجود درسرویس تلفن بانک‌
با استفاده از سیستم تلفن بانک مشتری می‌تواند قبوض خود را پرداخت نماید ، همچنین مشتری می‌تواند با استفاده از این سیستم عملیات بانکی خود از قبیل دریافت موجودی ، دریافت صورتحساب،انتقال وجه و... را انجام دهد.با استفاده از این سیستم مشتری می‌تواند به اداره خدمات مشتریان موسسه متصل گردد و در صورتی که سوال یا مشکلی داشته باشد آن را مطرح نماید.
▪ منوی ابتدایی سیستم تلفن بانک
▪‌ پس از وارد شدن به سیستم تلفن بانک منوی اصلی در اختیار کاربر قرار می‌گیرد که به قرار زیر است‌:
▪‌ پرداخت قبوض
▪‌ ورود به سیستم اتوماتیک
▪‌ اتصال به اداره خدمات مشتریان
▪‌ خروج از سیستم
●‌ پرداخت قبوض‌:
در منوی ابتدایی سیستم گزینه ای تحت عنوان "پرداخت قبوض" وجود دارد که مشتری می‌تواند از طریق آن قبوض مختلف خود را پرداخت نماید. با انتخاب این گزینه از مشتری خواسته می‌شود تا شناسه قبض و شناسه پرداخت قبض را وارد نماید ،سپس مبلغ قابل پرداخت روی قبض اعلا‌م می‌گردد، در ادامه از مشتری خواسته می‌شود تا شماره کارت و رمز عبور کارت خود را وارد نماید ، با این عمل مبلغ قبض از کارت مشتری پرداخت می‌گردد.
البته این عملیات فعلا‌ قابل استفاده نمی‌باشد.
منبع : روزنامه سیاست روز