جمعه, ۱۲ بهمن, ۱۴۰۳ / 31 January, 2025
مجله ویستا
تعلیم و تربیت استثنائی ـ شماره ۸۲، مهر ۱۳۸۷
▪ سخن سردبیر میهمان: ص ۱
▪ برنامهٔ آموزش حرفهای برای دانشآموزان کمتوان ذهنی از دیدگاه والدین / سیدعلی صمدی: ص ۳
▪ کارآمدسازی آموزش حرفهای برای کودکان و نوجوانان کمتوان ذهنی ایرانی / سیدمحسن اصغری نکاح: ص ۱۴
▪ مهارتهای اجتماعی زمینهساز اشتغال دانشآموزان با نیازهای ویژه / اکبر سلیمان نژاد ، عالیه شاطرلو: ص ۲۶
▪ چالشها و راهکارها در آموزش مهارتهای حرفهای به دانشآموزان کمتوان ذهنی / شهپر فتحی: ص ۳۷
▪ رابطهٔ آموزشهای دوره مهارتهای حرفهای با شکلگیری مهارتهای اساسی زندگی و ایجاد زمینهٔ اشتغال فارغالتحصیلان پسر کمتوان ذهنی شهر همدان / ایرج بصیری: ص ۴۷
▪ نقش مهارتهای اجتماعی در زمینهسازی برای اشتغال / ظریف کوزهگر: ص ۵۶
▪ تحقق نقش دروس نظری در افزایش کارایی حرفهای دانشآموزان کمتوان ذهنی / کریم شیرزاد: ص ۶۲
▪ وارد کردن آموزش شغلی در برنامهٔ درسی: اولین گام جهت حل مشکل ترک تحصیل در آموزش ویژه / جین ای رازقی؛ مترجم: قربان همتی علمدارلو ، ستاره شجاعی: ص ۶۸
▪ آموزش شغلی به افراد دیر آموز / اکسوما ، آر رامار و آدما ، جی لوگان: ص ۷۹
▪ استفاده از سنجش بومی در برنامهریزی استخدام و انتقال / ادوارد گراسو؛ مترجم: فریده رئیسی ماکیانی: ص ۸۹
▪ معرفی کتاب: ص ۹۹
▪ برنامهٔ آموزش حرفهای برای دانشآموزان کمتوان ذهنی از دیدگاه والدین / سیدعلی صمدی: ص ۳
▪ کارآمدسازی آموزش حرفهای برای کودکان و نوجوانان کمتوان ذهنی ایرانی / سیدمحسن اصغری نکاح: ص ۱۴
▪ مهارتهای اجتماعی زمینهساز اشتغال دانشآموزان با نیازهای ویژه / اکبر سلیمان نژاد ، عالیه شاطرلو: ص ۲۶
▪ چالشها و راهکارها در آموزش مهارتهای حرفهای به دانشآموزان کمتوان ذهنی / شهپر فتحی: ص ۳۷
▪ رابطهٔ آموزشهای دوره مهارتهای حرفهای با شکلگیری مهارتهای اساسی زندگی و ایجاد زمینهٔ اشتغال فارغالتحصیلان پسر کمتوان ذهنی شهر همدان / ایرج بصیری: ص ۴۷
▪ نقش مهارتهای اجتماعی در زمینهسازی برای اشتغال / ظریف کوزهگر: ص ۵۶
▪ تحقق نقش دروس نظری در افزایش کارایی حرفهای دانشآموزان کمتوان ذهنی / کریم شیرزاد: ص ۶۲
▪ وارد کردن آموزش شغلی در برنامهٔ درسی: اولین گام جهت حل مشکل ترک تحصیل در آموزش ویژه / جین ای رازقی؛ مترجم: قربان همتی علمدارلو ، ستاره شجاعی: ص ۶۸
▪ آموزش شغلی به افراد دیر آموز / اکسوما ، آر رامار و آدما ، جی لوگان: ص ۷۹
▪ استفاده از سنجش بومی در برنامهریزی استخدام و انتقال / ادوارد گراسو؛ مترجم: فریده رئیسی ماکیانی: ص ۸۹
▪ معرفی کتاب: ص ۹۹
تعلیم و تربیت استثنائی
صاحب امتیاز: سازمان آموزش و پرورش استثنایی
مدیر مسئول: دکتر مجید قدمی
سردبیر: دکتر داریوش فرهود
مدیر اجرایی: اسماعیل برقی
تلفن: ۲-۸۸۰۵۱۷۷۰-۸۸۰۳۹۲۹۵-۸۸۶۰۵۷۵۹ (۰۲۱)
نشانی: تهران، خیابان انقلاب، خیابان شید برادران مظفر، شماره ۳۰، سازمان آموزش و پرورش استثنایی.
صندوق پستی: ۳۳۳۴-۱۴۱۵۵
سایت اختصاصی: www.seo.medu.ir
صاحب امتیاز: سازمان آموزش و پرورش استثنایی
مدیر مسئول: دکتر مجید قدمی
سردبیر: دکتر داریوش فرهود
مدیر اجرایی: اسماعیل برقی
تلفن: ۲-۸۸۰۵۱۷۷۰-۸۸۰۳۹۲۹۵-۸۸۶۰۵۷۵۹ (۰۲۱)
نشانی: تهران، خیابان انقلاب، خیابان شید برادران مظفر، شماره ۳۰، سازمان آموزش و پرورش استثنایی.
صندوق پستی: ۳۳۳۴-۱۴۱۵۵
سایت اختصاصی: www.seo.medu.ir
منبع : مرکز تحقیقات و فناوری اطلاعات ویستا (پایگاه اطلاعرسانی آفتاب)
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست