جمعه, ۱۲ بهمن, ۱۴۰۳ / 31 January, 2025
مجله ویستا
آسیبشناسی تبلیغات در ایران (به شیوه تعاملی)
نویسنده : محمدیان - محمودآقاجان - عباس
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۱/۱۲/۱۹
رده دیویی : ۶۵۹.۱
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۶۰
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HM۲۶۳/م۲۶پ۲
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۱۰۰
شابک : ۹۶۴-۷۷۰۰-۰۱-۶
کتاب حاضر با بررسی وضعیت تبلیغات در ایران و نیز معرفی مهمترین معضلات آن آغاز شده, سپس شیوههای ساخت آگهی در ایران, موانع و محدودیتهای آن بحث و بررسی میشود .فصلی از کتاب به بررسی تاثیر تبلیغات در اذهان عمومی و نیز نگرش مردم نسبت به آن اختصاص یافته است .در پایان موضوع خدمات و تبلیغات مرتبط با آن, به ویژه تبلیغات بانکی در ایران تشریح میشود .
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست