جمعه, ۱۲ بهمن, ۱۴۰۳ / 31 January, 2025
مجله ویستا


آسیب‌شناسی تبلیغات در ایران (به شیوه تعاملی)


آسیب‌شناسی تبلیغات در ایران (به شیوه تعاملی)
نویسنده : محمدیان - محمودآقاجان - عباس
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۱/۱۲/۱۹
رده دیویی : ۶۵۹.۱
قطع : وزیری
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۱۶۰
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HM۲۶۳/م۲۶پ۲
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۳۱۰۰
شابک : ۹۶۴-۷۷۰۰-۰۱-۶

کتاب حاضر با بررسی وضعیت تبلیغات در ایران و نیز معرفی مهم‌ترین معضلات آن آغاز شده, سپس شیوه‌های ساخت آگهی در ایران, موانع و محدودیت‌های آن بحث و بررسی می‌شود .فصلی از کتاب به بررسی تاثیر تبلیغات در اذهان عمومی و نیز نگرش مردم نسبت به آن اختصاص یافته است .در پایان موضوع خدمات و تبلیغات مرتبط با آن, به ویژه تبلیغات بانکی در ایران تشریح می‌شود .