چهارشنبه, ۸ اسفند, ۱۴۰۳ / 26 February, 2025
مجله ویستا
نتایج آموزشهای خود را پایدار کنید: راهنمای عملی برای مهارتهای تدریس
تاریخ نشر : ۸۴۰۹۱۹
تیراژ : ۱۵۰۰
تعداد صفحه : ۱۰۸
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۳۳۸-۱۲۹-۳
رده دیویی : ۶۵۸.۳۱۲۴
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
مترجم : منوریان - عباس
مترجم : نیکزادلاریجانی - میرسعید
نویسنده : بادر - گلوریا
هفتمین شماره از این مجموعه که برای مدیران، کارکنان، مربیان و مسئولان آموزش با هدف 'آموزش پایدار'، نگاشته شده با رویکردی کاربردی و مثالهایی در هر بخش، ابتدا تعریفی از 'پیگیری آموزشی' ذکر میگردد. در این بخش، از محیط یادگیری به منزله یکی از ابزارهای آموزش پایدار، یاد میشود. نیز موانع احتمالی بر سر راه اثربخشی پیگیری در سازمانها، بر شمارده میشود که عبارتاند از: یادگیرندگان، محدودیت زمانی، مهارتهای مدیران، زمانبندی ضعیف، محدودیت و کمبود منابع. مخاطب در بخش بعد با تجربهی دو سازمان و برنامهی آموزشی آنها در این خصوص، آشنا میشود. افزون بر آن، مدل آموزشی اثر بخش در شش مرحله بازگو میشود. در بخش آمادگی برای پیگیری، به نقش مدیران و کارکنان در آمادهسازی اشاره میگردد. 'تصاویر لحظهای آموزش' عنوان فصل بعد را تشکیل میدهد که این بخش، گزارشی است از کلاسهای آموزش تکنسینهای شرکت 'آرو' و کارکنان پرستاری شرکت 'خدمات بهداشت منازل شرکت مونتاین' که در حال گذراندن کارگاه 'تامین نیازهای مشتری از طریق کیفیت' هستند. فصل بعدی کتاب به اجرای فعالیتهای پیگیری پس از آموزش، اختصاص یافته است. معرفی راهها و ابزار یادگیری بیشتر، مطالب پایانی کتاب را تشکیل میدهد.
تیراژ : ۱۵۰۰
تعداد صفحه : ۱۰۸
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۳۳۸-۱۲۹-۳
رده دیویی : ۶۵۸.۳۱۲۴
نوع اثر : ترجمه
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
مترجم : منوریان - عباس
مترجم : نیکزادلاریجانی - میرسعید
نویسنده : بادر - گلوریا
هفتمین شماره از این مجموعه که برای مدیران، کارکنان، مربیان و مسئولان آموزش با هدف 'آموزش پایدار'، نگاشته شده با رویکردی کاربردی و مثالهایی در هر بخش، ابتدا تعریفی از 'پیگیری آموزشی' ذکر میگردد. در این بخش، از محیط یادگیری به منزله یکی از ابزارهای آموزش پایدار، یاد میشود. نیز موانع احتمالی بر سر راه اثربخشی پیگیری در سازمانها، بر شمارده میشود که عبارتاند از: یادگیرندگان، محدودیت زمانی، مهارتهای مدیران، زمانبندی ضعیف، محدودیت و کمبود منابع. مخاطب در بخش بعد با تجربهی دو سازمان و برنامهی آموزشی آنها در این خصوص، آشنا میشود. افزون بر آن، مدل آموزشی اثر بخش در شش مرحله بازگو میشود. در بخش آمادگی برای پیگیری، به نقش مدیران و کارکنان در آمادهسازی اشاره میگردد. 'تصاویر لحظهای آموزش' عنوان فصل بعد را تشکیل میدهد که این بخش، گزارشی است از کلاسهای آموزش تکنسینهای شرکت 'آرو' و کارکنان پرستاری شرکت 'خدمات بهداشت منازل شرکت مونتاین' که در حال گذراندن کارگاه 'تامین نیازهای مشتری از طریق کیفیت' هستند. فصل بعدی کتاب به اجرای فعالیتهای پیگیری پس از آموزش، اختصاص یافته است. معرفی راهها و ابزار یادگیری بیشتر، مطالب پایانی کتاب را تشکیل میدهد.
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست