یکشنبه, ۱۸ شهریور, ۱۴۰۳ / 8 September, 2024
مجله ویستا
تجارت الکترونیک: E-commerce multi level marketing (network marketing)
تاریخ نشر : ۸۴۱۱۱۱
تیراژ : ۱۰۰۰۰
تعداد صفحه : ۱۴۰
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۹۳۶۵۴-۷-۸
رده دیویی : ۶۵۸.۰۵۴۶۷۸
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
نویسنده : صحرائیان - سیدمهدی
نگارنده ابتدا تعاریفی در تجارت الکترونیک به دست میدهد که از جملهی آنها میتوان به تعریف تجارت الکترونیک، تعاملات مشتری، ویژگی خاص تجارت الکترونیک، شیوهی تجارت کالا و گسترش زنجیرهی شرکتهای تولیدی و محصولات جایگزین، اشاره کرد. منظور از تجارت الکترونیک در این تعاریف، انجام هرگونه امور تجاری و بازرگانی است به صورت online و از طریق شبکه کامپیوتی که این امر میتواند شامل خرید و فروش عمده یا خرده کالاهایی فیزیکی و غیر فیزیکی، عرضهی سرویسهای مختلف به مشتریان و دیگر موارد تجاری باشند. به واسطهی این روش، تجار قادرند که محصولات و خدمات خود را به شکل تمام وقت و به تمام خریداران در سرتاسر جهان، متستقل از مرزهای جغرافیایی و ملیتها عرضه کنند، مباحث عمدهی کتاب، عبارت است از: 'تجارت الکترونیک و اشکال ان'، 'سوء استفاده از تجارت اللکترونیک و راهکارهای پیشگیری از آن' و 'شاخصهای تمایز شرکتهای پولگردان از شرکتهای کالاگردان در سیستم تجارت الکترونیک'. در ادامه پس از بررسی و مطالعهی شرکتهای ایرانی و خارجی فعال در تجارت الکترونیک که در محدودهی ایران مطرح هستند، مطلوبترین الگو انتخاب شده و پس از اصلاح الگو ـ به منزلهی یک نمونه تجارت الکترونیک سالم ـ عرضه گردد به گونهای که بتواند در شبکهی بازاریابی Network Marketing به شیوهای فعالیت کند که تمامی وجوه شرعی و قانونی و الزامات تفکر علمی توسعه و منافع اقتصاد ملی در آن رعایت شود.
تیراژ : ۱۰۰۰۰
تعداد صفحه : ۱۴۰
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۹۳۶۵۴-۷-۸
رده دیویی : ۶۵۸.۰۵۴۶۷۸
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
نویسنده : صحرائیان - سیدمهدی
نگارنده ابتدا تعاریفی در تجارت الکترونیک به دست میدهد که از جملهی آنها میتوان به تعریف تجارت الکترونیک، تعاملات مشتری، ویژگی خاص تجارت الکترونیک، شیوهی تجارت کالا و گسترش زنجیرهی شرکتهای تولیدی و محصولات جایگزین، اشاره کرد. منظور از تجارت الکترونیک در این تعاریف، انجام هرگونه امور تجاری و بازرگانی است به صورت online و از طریق شبکه کامپیوتی که این امر میتواند شامل خرید و فروش عمده یا خرده کالاهایی فیزیکی و غیر فیزیکی، عرضهی سرویسهای مختلف به مشتریان و دیگر موارد تجاری باشند. به واسطهی این روش، تجار قادرند که محصولات و خدمات خود را به شکل تمام وقت و به تمام خریداران در سرتاسر جهان، متستقل از مرزهای جغرافیایی و ملیتها عرضه کنند، مباحث عمدهی کتاب، عبارت است از: 'تجارت الکترونیک و اشکال ان'، 'سوء استفاده از تجارت اللکترونیک و راهکارهای پیشگیری از آن' و 'شاخصهای تمایز شرکتهای پولگردان از شرکتهای کالاگردان در سیستم تجارت الکترونیک'. در ادامه پس از بررسی و مطالعهی شرکتهای ایرانی و خارجی فعال در تجارت الکترونیک که در محدودهی ایران مطرح هستند، مطلوبترین الگو انتخاب شده و پس از اصلاح الگو ـ به منزلهی یک نمونه تجارت الکترونیک سالم ـ عرضه گردد به گونهای که بتواند در شبکهی بازاریابی Network Marketing به شیوهای فعالیت کند که تمامی وجوه شرعی و قانونی و الزامات تفکر علمی توسعه و منافع اقتصاد ملی در آن رعایت شود.
وایرال شده در شبکههای اجتماعی
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست