پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت, ۱۴۰۳ / 16 May, 2024
مجله ویستا
تجارت الکترونیک: E-commerce multi level marketing (network marketing)
تاریخ نشر : ۸۴۱۱۱۱
تیراژ : ۱۰۰۰۰
تعداد صفحه : ۱۴۰
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۹۳۶۵۴-۷-۸
رده دیویی : ۶۵۸.۰۵۴۶۷۸
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
نویسنده : صحرائیان - سیدمهدی
نگارنده ابتدا تعاریفی در تجارت الکترونیک به دست میدهد که از جملهی آنها میتوان به تعریف تجارت الکترونیک، تعاملات مشتری، ویژگی خاص تجارت الکترونیک، شیوهی تجارت کالا و گسترش زنجیرهی شرکتهای تولیدی و محصولات جایگزین، اشاره کرد. منظور از تجارت الکترونیک در این تعاریف، انجام هرگونه امور تجاری و بازرگانی است به صورت online و از طریق شبکه کامپیوتی که این امر میتواند شامل خرید و فروش عمده یا خرده کالاهایی فیزیکی و غیر فیزیکی، عرضهی سرویسهای مختلف به مشتریان و دیگر موارد تجاری باشند. به واسطهی این روش، تجار قادرند که محصولات و خدمات خود را به شکل تمام وقت و به تمام خریداران در سرتاسر جهان، متستقل از مرزهای جغرافیایی و ملیتها عرضه کنند، مباحث عمدهی کتاب، عبارت است از: 'تجارت الکترونیک و اشکال ان'، 'سوء استفاده از تجارت اللکترونیک و راهکارهای پیشگیری از آن' و 'شاخصهای تمایز شرکتهای پولگردان از شرکتهای کالاگردان در سیستم تجارت الکترونیک'. در ادامه پس از بررسی و مطالعهی شرکتهای ایرانی و خارجی فعال در تجارت الکترونیک که در محدودهی ایران مطرح هستند، مطلوبترین الگو انتخاب شده و پس از اصلاح الگو ـ به منزلهی یک نمونه تجارت الکترونیک سالم ـ عرضه گردد به گونهای که بتواند در شبکهی بازاریابی Network Marketing به شیوهای فعالیت کند که تمامی وجوه شرعی و قانونی و الزامات تفکر علمی توسعه و منافع اقتصاد ملی در آن رعایت شود.
تیراژ : ۱۰۰۰۰
تعداد صفحه : ۱۴۰
نوبت چاپ : ۱
شابک : ۹۶۴-۹۳۶۵۴-۷-۸
رده دیویی : ۶۵۸.۰۵۴۶۷۸
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
قطع : وزیری
جلد : شومیز
محل نشر : تهران
نویسنده : صحرائیان - سیدمهدی
نگارنده ابتدا تعاریفی در تجارت الکترونیک به دست میدهد که از جملهی آنها میتوان به تعریف تجارت الکترونیک، تعاملات مشتری، ویژگی خاص تجارت الکترونیک، شیوهی تجارت کالا و گسترش زنجیرهی شرکتهای تولیدی و محصولات جایگزین، اشاره کرد. منظور از تجارت الکترونیک در این تعاریف، انجام هرگونه امور تجاری و بازرگانی است به صورت online و از طریق شبکه کامپیوتی که این امر میتواند شامل خرید و فروش عمده یا خرده کالاهایی فیزیکی و غیر فیزیکی، عرضهی سرویسهای مختلف به مشتریان و دیگر موارد تجاری باشند. به واسطهی این روش، تجار قادرند که محصولات و خدمات خود را به شکل تمام وقت و به تمام خریداران در سرتاسر جهان، متستقل از مرزهای جغرافیایی و ملیتها عرضه کنند، مباحث عمدهی کتاب، عبارت است از: 'تجارت الکترونیک و اشکال ان'، 'سوء استفاده از تجارت اللکترونیک و راهکارهای پیشگیری از آن' و 'شاخصهای تمایز شرکتهای پولگردان از شرکتهای کالاگردان در سیستم تجارت الکترونیک'. در ادامه پس از بررسی و مطالعهی شرکتهای ایرانی و خارجی فعال در تجارت الکترونیک که در محدودهی ایران مطرح هستند، مطلوبترین الگو انتخاب شده و پس از اصلاح الگو ـ به منزلهی یک نمونه تجارت الکترونیک سالم ـ عرضه گردد به گونهای که بتواند در شبکهی بازاریابی Network Marketing به شیوهای فعالیت کند که تمامی وجوه شرعی و قانونی و الزامات تفکر علمی توسعه و منافع اقتصاد ملی در آن رعایت شود.
نمایندگی زیمنس ایران فروش PLC S71200/300/400/1500 | درایو …
دریافت خدمات پرستاری در منزل
پیچ و مهره پارس سهند
تعمیر جک پارکینگ
خرید بلیط هواپیما
دولت مجلس شورای اسلامی تعطیلی شنبه ها ایران مجلس دولت سیزدهم قوه قضائیه شورای نگهبان رئیس جمهور رهبر انقلاب حسن روحانی مجلس یازدهم
مشهد سیل سیل مشهد قوه قضاییه تهران هواشناسی قتل پلیس شهرداری تهران فضای مجازی بارش باران سازمان هواشناسی
خودرو دلار مالیات قیمت دلار قیمت خودرو قیمت طلا بانک مرکزی بازار خودرو مسکن سایپا بورس ایران خودرو
نمایشگاه کتاب کتاب نمایشگاه کتاب تهران تلویزیون فردوسی سحر دولتشاهی شاهنامه سینمای ایران سریال مهران مدیری
وزارت علوم دانشگاه تهران شورای عالی انقلاب فرهنگی فضا تحقیقات و فناوری
رژیم صهیونیستی روسیه جنگ غزه فلسطین غزه ترکیه چین اوکراین نوار غزه طوفان الاقصی افغانستان یمن
فوتبال استقلال پرسپولیس لیگ برتر جواد نکونام بازی لیگ برتر ایران باشگاه استقلال رئال مادرید فولاد خوزستان مهدی طارمی فولاد
هوش مصنوعی گوگل عیسی زارع پور سرعت اینترنت تبلیغات تلفن همراه موبایل دوربین ناسا
دیابت خواب کاهش وزن چاقی زوال عقل کودک بارداری نمک