چهارشنبه, ۱۷ بهمن, ۱۴۰۳ / 5 February, 2025
مجله ویستا


روانشناسی رنگ و تبلیغات


روانشناسی رنگ و تبلیغات
نویسنده : فلاحی - رضاعطاری - یوسفعلی
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۰۶/۰۸
رده دیویی : ۶۵۹.۱۰۱۹
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۵۶
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۸۲۲/ف۸ر۹
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۵۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۵۹۴۸-۲۳-۱

در این نوشتار, جنبه‌های روانشناسی تاثیرگذاری رنگ‌ها بر آگهی تبلیغاتی و کار چاپ و نشر بررسی گردیده است .عناوین مطالب کتاب عبارت است از :پدیده رنگ, تاثیرات رنگ در جهت تبلیغات فروش, خلق یک بسته‌بندی با رنگ‌های مناسب, و آزمون روانشناسی و زیستی در خدمت رنگ .