چهارشنبه, ۱۷ بهمن, ۱۴۰۳ / 5 February, 2025
مجله ویستا
روانشناسی رنگ و تبلیغات
نویسنده : فلاحی - رضاعطاری - یوسفعلی
محل نشر : تهران
تاریخ نشر : ۱۳۸۲/۰۶/۰۸
رده دیویی : ۶۵۹.۱۰۱۹
قطع : رقعی
جلد : شومیز
تعداد صفحه : ۵۶
نوع اثر : تالیف
زبان کتاب : فارسی
شماره کنگره : HF۵۸۲۲/ف۸ر۹
نوبت چاپ : ۱
تیراژ : ۵۰۰۰
شابک : ۹۶۴-۵۹۴۸-۲۳-۱
در این نوشتار, جنبههای روانشناسی تاثیرگذاری رنگها بر آگهی تبلیغاتی و کار چاپ و نشر بررسی گردیده است .عناوین مطالب کتاب عبارت است از :پدیده رنگ, تاثیرات رنگ در جهت تبلیغات فروش, خلق یک بستهبندی با رنگهای مناسب, و آزمون روانشناسی و زیستی در خدمت رنگ .
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست