یکشنبه, ۱۹ اسفند, ۱۴۰۳ / 9 March, 2025
مجله ویستا
فرهنگ و سینما ـ سال نوزدهم، شماره ۱۹۸، مهر ۱۳۸۷
▪ یادداشت سردبیر: ص ۵
▪ یادداشتهای سینمای ایران: ص ۶
▪ خبرهای سینمای ایران: ص ۷
▪ ناصر طهماسب، بازیگر مجموعهٔ ”مرگ تدریجی یک رویا“: میتوانستم به دیالوگهای نقشم کیفیت و شکل و شمایل متفاوتتری بدهم: ص ۱۱
▪ گزارش پشت صحنه و گفتوگو با عوامل ساخت سریال تلویزیونی کارگاه علوی۲: ص ۱۲
▪ شبنم مقدمی، بازیگر فیلم فرزند خاک: زیبائی یک نقش به دشواری آن است: ص ۱۶
▪ به انگیزه حضور گلشیفته فراهانی در فیلم جدید رایدلی اسکات سینمای ملی، بازیگران بینالمللی!: ص ۱۷
▪ بررسی سریال مرگ تدریجی یک رویا؛ مرگ، رویا، تزلزل، سیاهی، سپیدی و ...: ص ۱۸
▪ به انگیزه درگذشت بازیگر توانای این سالها ـ قسمت دوم، کوچی آرام در سکوت: ص ۲۱
▪ گفتوگو با خسرو سینائی: گاه یک سنجاقک، همه معنی یک زندگی است: ص ۲۴
▪ مرور سه دهه بازیگری نقش دوم در سینمای ایران؛ قصه فیلم، قصه فیلم بازیگر دوم نیست اما بدون آن بیمعناست: ص ۳۰
▪ فیلم درمانی، فیلم ببینید تا خوب شوید: ص ۳۴
▪ جورج کلونی، سفیر صلح جهانی: ص ۳۶
▪ سینمائی سرشار از حمله، تهاجم و بدگمانی: ص ۳۹
▪ خبرهای سینمای جهان: ص ۴۲
▪ مرور فیلمهای پیش روی سینمای جهان ـ فیلمهای پائیز امسال: ص ۴۳
▪ با استیون اسپیلبرگ و جورج لوکاس درباره فیلمهای شخصی، اینترنت، جهانی شدن و ایندیانا جونزها: ص ۴۴
▪ نظر یک بازیگر جوان (چیوتل اجیفور) درباره چند کارگردان مشهور؛ ببین پسر جان این من هستم که کات میدهم نه تو: ص ۴۸
▪ همهچیز دربارهٔ فیمل مه ـ بس است اینقدر کلیشهسازی: ص ۴۹
▪ گفتوگو با اسکارلت جوهانسون و خاویر باردم، بازیگران فیلم جدید وودی آلن؛ تازه فهمیدم چهقدر کشورم در جهان مورد تنفر است: ص ۵۲
▪ اودری توتو، بازیگر فیلم ”بیارزش“ بهترین بازیگر دنیا نیستم، اما بدترینشان هم نیستم: ص ۵۴
▪ گفتوگو با کریستوفر نولان، کارگردان ”شوالیه تاریکی“؛ چرا ”شوالیه تاریکی“ را موفقترین فیلم تاریخ سینما میدانند؟: ص ۵۶
▪ با مهرشاد کارخانی، کارگردان ”ریسمان باز“؛ چرا باید همیشه دنبال چیزهای کهنه و قدیمی بود؟: ص ۵۸
▪ چهره زنان در سینمای نوین ایران، آثار مسعود کیمیائی ـ قسمت دوم؛ همدم و همراه یا ویرانگر: ص ۶۱
▪ نقد و بررسی همیشه پای یک زن در میان است، انتقاد در فضای فانتزی: ص ۶۴
▪ گزارش نمایش گاردن پارتی در برف به کارگردانی پرستو گلستانی؛ حتی سطحیترین تئاتر عمقی دارد که تلویزیون و سینما ندارد: ص ۶۷
▪ گفتوگو با هومن برقنورد و نرگس امینی بازیگران گاردن پارتی در برف: ص ۶۸
▪ قسمت دهم زندگی یک فیلمساز، فرانسیس فوردکاپولا: ص ۷۱
▪ با خوانندگان: ص ۷۷
▪ یادداشتهای سینمای ایران: ص ۶
▪ خبرهای سینمای ایران: ص ۷
▪ ناصر طهماسب، بازیگر مجموعهٔ ”مرگ تدریجی یک رویا“: میتوانستم به دیالوگهای نقشم کیفیت و شکل و شمایل متفاوتتری بدهم: ص ۱۱
▪ گزارش پشت صحنه و گفتوگو با عوامل ساخت سریال تلویزیونی کارگاه علوی۲: ص ۱۲
▪ شبنم مقدمی، بازیگر فیلم فرزند خاک: زیبائی یک نقش به دشواری آن است: ص ۱۶
▪ به انگیزه حضور گلشیفته فراهانی در فیلم جدید رایدلی اسکات سینمای ملی، بازیگران بینالمللی!: ص ۱۷
▪ بررسی سریال مرگ تدریجی یک رویا؛ مرگ، رویا، تزلزل، سیاهی، سپیدی و ...: ص ۱۸
▪ به انگیزه درگذشت بازیگر توانای این سالها ـ قسمت دوم، کوچی آرام در سکوت: ص ۲۱
▪ گفتوگو با خسرو سینائی: گاه یک سنجاقک، همه معنی یک زندگی است: ص ۲۴
▪ مرور سه دهه بازیگری نقش دوم در سینمای ایران؛ قصه فیلم، قصه فیلم بازیگر دوم نیست اما بدون آن بیمعناست: ص ۳۰
▪ فیلم درمانی، فیلم ببینید تا خوب شوید: ص ۳۴
▪ جورج کلونی، سفیر صلح جهانی: ص ۳۶
▪ سینمائی سرشار از حمله، تهاجم و بدگمانی: ص ۳۹
▪ خبرهای سینمای جهان: ص ۴۲
▪ مرور فیلمهای پیش روی سینمای جهان ـ فیلمهای پائیز امسال: ص ۴۳
▪ با استیون اسپیلبرگ و جورج لوکاس درباره فیلمهای شخصی، اینترنت، جهانی شدن و ایندیانا جونزها: ص ۴۴
▪ نظر یک بازیگر جوان (چیوتل اجیفور) درباره چند کارگردان مشهور؛ ببین پسر جان این من هستم که کات میدهم نه تو: ص ۴۸
▪ همهچیز دربارهٔ فیمل مه ـ بس است اینقدر کلیشهسازی: ص ۴۹
▪ گفتوگو با اسکارلت جوهانسون و خاویر باردم، بازیگران فیلم جدید وودی آلن؛ تازه فهمیدم چهقدر کشورم در جهان مورد تنفر است: ص ۵۲
▪ اودری توتو، بازیگر فیلم ”بیارزش“ بهترین بازیگر دنیا نیستم، اما بدترینشان هم نیستم: ص ۵۴
▪ گفتوگو با کریستوفر نولان، کارگردان ”شوالیه تاریکی“؛ چرا ”شوالیه تاریکی“ را موفقترین فیلم تاریخ سینما میدانند؟: ص ۵۶
▪ با مهرشاد کارخانی، کارگردان ”ریسمان باز“؛ چرا باید همیشه دنبال چیزهای کهنه و قدیمی بود؟: ص ۵۸
▪ چهره زنان در سینمای نوین ایران، آثار مسعود کیمیائی ـ قسمت دوم؛ همدم و همراه یا ویرانگر: ص ۶۱
▪ نقد و بررسی همیشه پای یک زن در میان است، انتقاد در فضای فانتزی: ص ۶۴
▪ گزارش نمایش گاردن پارتی در برف به کارگردانی پرستو گلستانی؛ حتی سطحیترین تئاتر عمقی دارد که تلویزیون و سینما ندارد: ص ۶۷
▪ گفتوگو با هومن برقنورد و نرگس امینی بازیگران گاردن پارتی در برف: ص ۶۸
▪ قسمت دهم زندگی یک فیلمساز، فرانسیس فوردکاپولا: ص ۷۱
▪ با خوانندگان: ص ۷۷
ماهنامه تخصصی فرهنگی و سینمائی فرهنگ و سینما
صاحب امتیاز و مدیرمسئول و سردبیر: پرویز صمدی مقدم
مدیر اجرایی: امیر ویمتاژ
محل انتشار: تهران
تلفن: ۶۶۷۳۴۵۹۷-۶۶۷۲۲۴۱۳ (۰۲۱)
فاکس: ۶۶۷۱۷۳۰۰ (۰۲۱)
نشانی: تهران، خ سعدی شمالی،خ شهید تقوی، کوچه صفا، پلاک ۱۰، طبقه دوم
صندوق پستی: ۱۴۷-۱۱۴۹۵
نشانی الکترونیک: farhang.va.cinemamail.com
صاحب امتیاز و مدیرمسئول و سردبیر: پرویز صمدی مقدم
مدیر اجرایی: امیر ویمتاژ
محل انتشار: تهران
تلفن: ۶۶۷۳۴۵۹۷-۶۶۷۲۲۴۱۳ (۰۲۱)
فاکس: ۶۶۷۱۷۳۰۰ (۰۲۱)
نشانی: تهران، خ سعدی شمالی،خ شهید تقوی، کوچه صفا، پلاک ۱۰، طبقه دوم
صندوق پستی: ۱۴۷-۱۱۴۹۵
نشانی الکترونیک: farhang.va.cinemamail.com
منبع : مرکز تحقیقات و فناوری اطلاعات ویستا (پایگاه اطلاعرسانی آفتاب)
ایران مسعود پزشکیان دولت چهاردهم پزشکیان مجلس شورای اسلامی محمدرضا عارف دولت مجلس کابینه دولت چهاردهم اسماعیل هنیه کابینه پزشکیان محمدجواد ظریف
پیاده روی اربعین تهران عراق پلیس تصادف هواشناسی شهرداری تهران سرقت بازنشستگان قتل آموزش و پرورش دستگیری
ایران خودرو خودرو وام قیمت طلا قیمت دلار قیمت خودرو بانک مرکزی برق بازار خودرو بورس بازار سرمایه قیمت سکه
میراث فرهنگی میدان آزادی سینما رهبر انقلاب بیتا فرهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سینمای ایران تلویزیون کتاب تئاتر موسیقی
وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزمون
رژیم صهیونیستی غزه روسیه حماس آمریکا فلسطین جنگ غزه اوکراین حزب الله لبنان دونالد ترامپ طوفان الاقصی ترکیه
پرسپولیس فوتبال ذوب آهن لیگ برتر استقلال لیگ برتر ایران المپیک المپیک 2024 پاریس رئال مادرید لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تاج باشگاه پرسپولیس
هوش مصنوعی فناوری سامسونگ ایلان ماسک گوگل تلگرام گوشی ستار هاشمی مریخ روزنامه
فشار خون آلزایمر رژیم غذایی مغز دیابت چاقی افسردگی سلامت پوست